Dacia opreşte producţia la Mioveni timp de două zile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Automobile Dacia va opri producţia la uzina din Mioveni timp de două zile, informează Mediafax. Măsura vine ca un răspuns la numărul scăzut de comenzi înregistrat la finele anului trecut şi la începutul acestui an, constructorul încercând să-şi coreleze cadenţa astfel încât să producă într-un mod cât mai eficient. Unele secţii ale uzinei din Mioveni au fost închise încâ din 28 martie, în timp ce departamentul de producţie de automobile a fost închis abia pe 30 martie 2012. Ieri, constructorul de automobile a anunţat că va introduce în producţie o serie limitată a modelului Sandero Stepway.
" Comenzile pentru Dacia au scăzut în ultimele luni din 2011 şi în primele luni din 2012. În acest context, este necesar ca Uzinele Dacia să îşi adapteze programul de producţie la nivelul comenzilor. Astfel, fabricaţia de vehicule este oprită vineri, 30 martie şi luni, 2 aprilie, iar anumite sectoare din Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia vor fi oprite pentru una sau mai multe zile în perioada 28 martie - 2 aprilie ", precizează direcţia de comunicare Dacia.
Angajaţii Dacia care vor rămâne la domiciliu în perioada 28 martie – 2 aprilie vor fi plătiţi cu 85% din salariu, fără pierderea tichetelor de masă. În 2011, Dacia a vândut 343.233 de automobile la nivel mondial, cu 1.5% mai puţine faţă de anul precedent. Pe piaţa din România, constructorul din Mioveni a vândut 30.867 de unităţi, cu 15.9% mai puţine faţă de rezultatul din 2010.
Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia a sărbătorit în 11.10.2011 producţia cutiei de tip JH cu numărul două milioane, transmisie care echipează modelele din gama Logan. Tot în octombrie 2011, Dacia a aniversat producţia a 1.5 milioane de automobile pe platforma X90.Via | Mediafax | Foto: Dacia
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Intern
-
Au început lucrările de modernizare a drumului județean 703H, cunoscut și sub denumirea de Drumul Loviștei, o alternativă mai scurtă la Valea Oltului. Anunțul a fost făcut de către președintele Consiliului Județean Vâlcea, Constantin Rădulescu. (20.08)
-
Noua Kia Sportage facelift a ajuns acum și în România. Pe piața noastră, SUV-ul de dimensiuni compacte are un preț de pornire de 32.300 euro. (13.08)
-
Proprietarii de mașini mai vechi de 15 ani cu norme de poluare Euro 4 sau mai mici, ar urma să plătească o nouă taxă de poluare în 2026. Impozitul auto pentru aceste mașini ar putea crește cu până la 60% față de cel din prezent. (11.08)
-
Versiune nouă pentru Tesla Model 3: autonomie de 830 kilometri
-
Lexus a prezentat în premieră mondială noul Sport Concept
-
Imagine nouă cu viitorul concept Skoda Vision O: prezentare la Munchen
-
FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Twingo electric de serie
-
Noul Shelby Super Snake-R: motor V8 de 850 cai putere
Ce ziceti este bine sa ajungi un inginer pe acolo ? Daca tot opresc productia, si am presentimentul ca se vor axa pe cea din Spania sau unde se face Lodgy... iar cea din Mioveni treptat va disparea... ce va fi in acest caz cu un muncitor, de exemplu daca as munci la ei ?
Cat despre intrebare ta, am un prieten bun care este inginer acolo... nu cred ca e o idee prea buna sa spun la ce departament... in fine, nu e asta important. Inginerii romani care lucreaza la Dacia au fost angajati la Dacia. Foarte putini au ajuns sa lucreze pentru Renault. Se fac periodic schimburi de experienta in Spania, Franta sau la noi si inginerii Renault nu sunt (cu mult) mai destepti decat cei romani de la Dacia. Dar Renault cam tine de oamenii lor, mai ales daca vin din Spania, Italia, Anglia sau Franta. Iar daca e sa se elibereze un post de inginer Renault deobicei acea persoana e dusa pe un post de conducere la o uzina undeva in afara Frantei sau in motorsport. Iar postul lui se ocupa de cineva de la Renault, nu de la Dacia.
Cat despre stire, nu e cazul sa isi faca cineva griji. Dacia nu este nici primul si nici ultimul constructor care face asta.
Ar trebui mai des sa faca asta si ma angajez si eu acolo.
Hahahaha