• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "Cuplul maxim vine la doar 1.400 rpm şi rămâne la acelaşi nivel până la 4.500 rpm, eliminând senzaţia de submotorizare. Singurul reproş adus acestei motorizări vine la capitolul reacţii sub 2.500 rpm, moment în care acesta are nevoie de ceva mai mult timp pentru a accelera la maximum în sarcină." Deci ziceti ca motorul incepe sa traga serios incepand de la 1400 rpm. Apoi spuneti ca reactiile sunt slabe sub 2500 rpm. Cam neclar ce scrieti voi.
    Asul din mânecă
  • Hai sa ma bag si eu in seama. In primul rand, Adi, ai un plus din partea mea. Sincer comentariile interminabile cat de extra, mega, fantastica e masina asta am incercat sa le evit. Comentariile din interes nicioata nu mi-au placut. Nu zic ca masina nu este una buna, nici vorba de asa ceva. E clar ca daca vrei o compacta echilibrata gandindu-te in primul rand la pret este o optiune de luat in seama. Insa nota e usor fortata. Reclama la greu pe site, concurs cu masina, invitatia jurnalistilor la drive test si direct primul loc in clasamentul de pe site. Si repet, hai sa zicem lucrurilor pe nume: faceti un drive test comparativ si cu un Golf VI daca tot ziceti ca spuneti lucrurilor pe nume, asa cum afirmati cu masina asta. Evident ca asta nu se poate, cel putin nu acum. De ce? Poate nu e greu sa-ti dai seama. Dar ce se intampla acum imi aminteste de ce s-a intamplat acum 2-3 ani la concursul Autovot cand a castigat Opel Astra si site-ul era plin de banner-e cu masina.
    Fabricat în Europa
  • O masina care isi face treaba bine cu bani putini. Nimic extraordinar, insa nimic nu lipseste pentru ca masna asta sa fie placuta (fiabilitate, confort bun, spatiu, dotari bune, garantie, totul la un pret poate cel mai scazut sau printre cele mai scazute din clasa) Automarket, da' Golf VI nu l-ati testat? Ca nu e in tabel.
    Fabricat în Europa
  • Ceea ce ai spus tu este un lucru general valabil pentru orice marca auto. Pe langa faptul ca trebuie sa iti pastrezi identitatea trebuie sa fi in acelasi timp si inovator si diferit. La asta se mai adauga un marketing bine pus la punct... etc. sunt multe lucruri care se leaga intre ele. Faptul ca Volvo se debaraseaza de trecutul sau in privinta design-ului eu zic ca e un lucru bun. Pentru ca, fie ca ne place sau nu, era unul depasit. Deja formele patratoase din anii '90 incet, incet incepeau sa fie depasite. Culmea, Volvo a simtit asta, de-asta liniile masinilor anilor '90 au inceput sa fie usor "indulcite", gen 850, S40 si mai apoi S60. Si referitor la clientii pe care tre' sa tii pastrezi, stai linistit. La marcile premium lucrurile stau altfel decat la marcile de volum, unde compromisurile mai multe, inseamna costuri de productie si vanzare mai mici si implicit clienti care sa ramana la tine mai putin timp. Practic e vorba de o piata mai putin fidela decat in cazul marcilor premium. Si cele mai bune exemple ar fi BMW si, de ce nu, SAAB. E greu sa te gandesti la alte marci cand conduci un 530xd de exemplu sau un 9-3 Turbo. Cine a avut pe mana asa ceva macar o data intelege ce vreau sa zic. Asa ceva e greu de atins cu un Passat, Avensis sau Laguna. Ei bine chestia asta e valabila si la Volvo. Dar evident, aici nu vorbim de Romania.
    Primele imagini ale viitorului Volvo V40
  • O masina foarte misto.
    Primele imagini ale viitorului Volvo V40
Pagina
12345...344345346...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău