• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Ivanoff, masina asta a fost proiectata inainte ca BMW si Toyota sa faca schimb de tehnologii. Deci i8 a fost de la 0 conceput si proiectat de BMW. Si lasa asta cum ca de banii aia imi iau nu stiu ce. Mai bine iti iei o vila + un Logan sau Duster DCI si esti mai destept ca multi. Gandesti ca un om de rand. Si e de inteles pentru ca toti de aici nu putem decat sa visam la asa masini de genul asta.
    Fantasmagoric
  • Nu stiu in ce masura poate fi considerat scump. Cu tot cu rabla + ofertele dealerului si/sau importatorului, ar ajunge pe la 25000 de euro. Daca tinem cont ca un S-Max e tot pe-acolo sau ca viitorul Espace e posibil sa fie peste 30000 de euro... eu as zice ca e un pret normal pentru clasa din care face parte. Bine, tot scump e dar macar nu e singurul. Si faza cum ca cine da atatia bani pe un motor de 1.4... de 150 CP, 250 Nm care poate depasi 200 km/h si 0-100 km/h in mai putin de 12 secunde... pe bune.
    Prețuri Volkswagen Sharan în România: monovolumul cu șapte locuri pornește de la 29.700 de euro
  • Eu nu cred ca cei de la Toyota s-au gandit asa. Faptul ca masina a fost fiabila nu demonstreaza nimic in motorsport daca nu castigi nimic. Pana la urma o clasare cat mai buna este motivul pentru care participi. Nu sa impresionezi lumea prin fiabilitate, ca deja ai facut-o. E ca in fotbal. Degeaba joci bine daca iei bataie, pentru ca fotbalul se joaca pe goluri. Nu pe impresii artistice. Eu cred ca Audi si Porsche nu au putut fi prinse din urma de Toyota pentru ca erau prea rapide.
    Porsche a câştigat Cursa de 24 de ore de la Le Mans!
  • In ziua de azi mai toata lumea este in relatii cu toata lumea ca sa aiba in primul rand costuri reduse. Asta isi doreste si Fiat, ca sa faca economii substantiale. Deci nimic nou sub soare.
    Planurile lui Sergio Marchionne pentru o alianță cu General Motors scârțâie, dar există și un plan de rezervă: Peugeot-Citroen
  • Este un trend pe care tot mai multi il folosesc. Daca nu era asa de bun ramanea doar la Tesla si poate si la Peugeot 308. Sa nu uitam ca si viitorul Golf va adopta asa ceva si se pare ca si viitorul Megane care va aparea la toamna. Si sunt doar doua exemple care vor ii vor face pe majoritatea sa adopte acest sistem. Amintiti-va cand au aparut primele smartphone-uri fara butoane. A fost o chestiune de timp pana sa se impuna aproape in totalitate pe piata. Poate ca inainte sa criticati acest sistem, nu ar strica sa-l incercati. In alta ordine de idei, nu vad de ce Volvo a sarit calul. Este un lucru care caracterizeaza noul XC90 si este promovat... pe buna dreptate as spune, din moment ce nimeni in acest segment nu mai ofera asa ceva.
    Volvo se bate în butoane cu BMW, Audi și Mercedes: ”Ei au 55, noi avem doar opt”
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău