• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pff, butonul edit :(( "Este o dovada a faptului ca vanzarile mai mari nu inseamna neaparat si lucru mai bun." Referirea o faceam la VW.
    Surpriză în topul celor mai valoroase branduri auto: Toyota, Ford şi Nissan, mai sus decât Volkswagen
  • Ce poate parea amuzant... repet, poate parea, este ca Pampers e mai valoros ca Mercedes si toti care care se afla sub el. In alta ordine de idei, faptul ca recall-urile de care japonezii inca mai au parte nu ii zdruncina asa de tare, poate ca ar trebui sa ridice noste semne de intrebare de ce se intampla asta. Este o dovada a faptului ca vanzarile mai mari nu inseamna neaparat si lucru mai bun.
    Surpriză în topul celor mai valoroase branduri auto: Toyota, Ford şi Nissan, mai sus decât Volkswagen
  • Credeam ca spui ca ti s-a stricat ceva si cei de la ganantie au strambat din nas cand te-ai dus peste ei. Pana la urma este un low cost. Sa zici merci ca ai o masina fiabila si nu te lasa in drum. Chestia cu suspensia e veche si este cam adevarata. Insa nu este vazul sa ridici pretentii de genul asta. E simplu: vrei ceva mai confortabil, stabil si placut la condus? Mai cauta-te de niste bani prin portofel. A, stai, ca nici asa nu e bine.
    Constantin Stroe: "Maşinile noi ar trebui vândute fără TVA, pentru stimularea vânzărilor"
  • Pentru ca cei de la Toyota sunt niste modesti. Nu demonstrezi nimic atunci cand castigi o cursa, un campionat... doua...trei... patru... etc.
    VIDEO: O demonstraţie de siguranţă se termină prost din cauza unui şofer care nu-şi cunoaşte maşina
  • Si cine i-a adus in Romania pe cei de la Renault? Cu cine a negociat Renault contractul? Te pomenesti ca au negociat cu cei din cabinetul Radu Vasile sau Victor Ciorbea. Si desi pare greu de crezut, pentru a-si realiza visul din anii '90, dinainte de a intra Dacia pe fir, cei de la Renault au avut intr-un fel nevoie de uzina de la Pitesti. Sa nu uitam ca atunci cand Renault a venit in Romania, nu a modificat in totalitate uzina Dacia, ci au inceput sa fabrice SupeRNova, Dacia "papuc" cu motoare diesel, apoi Solenza. Deci a fost si o adaptare a lor la conditiile de atunci ale uzinei.
    Constantin Stroe: "Maşinile noi ar trebui vândute fără TVA, pentru stimularea vânzărilor"
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău