Eu sunt printre cei care apreciază ce face Dacia. Modele cinstite, cu fiabilitate bună, minimul necesar de echipare. Se vinde foarte bine, pe buna dreptate.
Dar în cazul asta ma alătur cârcotașilor. Da, sistemul de punctare e același pentru toată lumea, dar este el relevant?
Una peste alta siguranța pasivă e în continuare cel mai important aspect. Majoritatea oricum opresc o buna parte din sistemele active pe motiv ca sunt enervante, și unele chiar sunt (chiar azi a strigat le mine mașina de 3 ori ca nu țin mâinile pe volan dar le aveam pe ambele în poziția prefectă).
Plus ca sunt puține cazurile în care un sistem activ chiar îți salvează viața.
Actualul sistem de punctaj pune prea multă greutate pe sistemele active. În condițiile în care șoferul le poate dezactiva după bunul plac consider că punctajul nu e foarte relevant.
Poate ar trebui defalcat: protecție pasivă și sisteme electronice. Sau altă metodă prin care să înțeleg ușor dacă a cincea stea vine de la faptul ca piuie când are impresia ca merg prea aproape de marginea drumului.
Știu că pot afla asta din punctajul detaliat dar când apare modelul în comparații nu e dat decât rezultatul final.
@ Antony
Următorul Juke a apărut deja într-un concept și teaser. Nu arata deloc ca un R4, de fapt nu arata ca nimic altceva. O sa fie și mai radical decât prima generație Juke.
Sper sa aibă și substanță, primul Juke a mizat excusiv pe designul tip "marmite", altfel find o mașină neinteresanta.
Ultimele comentarii
721 in total