Legat de producătorii de volum: unul din marile avantaje ale electrificării pentru producătorii de volum e ca, inițial, a anulat avatajele triadei la motorizari. Toate lumea cumpăra baterii si motoare de la terti. De o data oricine poate sa aibă, dacă vrea, 500 de CP, tracțiune integrala etc.
Situația însă se schimbă. Triada deja vine cu tehnologie proprie care pare a aduce un salt substantial în performanță. Vezi noul Mercedes CLA, viitoarea Neue Klasse la BMW și VW PPE.
La Stellantis rămâne de văzut cum va fi STLA.LARGE în realitate, dacă se poate compara cu cele de mai sus.
Realizez că e o generalizare dar din câte observ modelele chinezești au probleme cu eficiența, în special la viteze de autostradă.
Autonomia declarata e foarte optimista, chiar și folosind standardul european. Cel chinezesc e oricum mai darnic.
Asta nu se aplica și mașinilor europene/americane asamblate în China (Tesla, Polestar etc).
Nu a existat niciun buletin medical care ateste ca Biden e senil dar lumea a văzut asta în modul în care vorbea și ce spunea.
La fel se poate vedea limpede că Trump e retardat și instabil psihic.
Și da, e înconjurat doar de lachei și pupincuriști pentru că e un narcisist incurabil. De altfel trumpiștii spun răspicat că greșeala primului mandat a fost să numească oameni competenți în funcții cheie, în loc de oameni loiali.
Cât despre tarife, Ucraina și altele... Sa fim serioși, nu exista nicio strategie. Omul acționează instinctual, ca orice individ cu inteligență precară. Se cheamă knee-jerk reaction, în engleză.
Un singur exemplu: a pus tarife Chinei. China a răspuns similar. Trump s-a înfuriat și a zis că mai pune 50%. Asta arata că nu a avut un plan, nu a luat în considerare masurile de retorsiune și acționează ca un bully. Bănuiesc că nu își imaginează nimeni că exista un studiu de impact pentru tariful suplimentar de 50%.
Ultimele comentarii
650 in total