• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 721 in total
  • Spatele e din alt film. L-a desenat altcineva.
    Noul concept BMW Speedtop: va fi produs într-o serie limitată la 70 de exemplare
  • Noroc ca mandatul e de 4 ani. 6 luni s-au scurs deja.
    SUA: Guvernul federal anulează interzicerea mașinilor cu motoare termice în California după 2035
  • Eu sunt printre cei care apreciază ce face Dacia. Modele cinstite, cu fiabilitate bună, minimul necesar de echipare. Se vinde foarte bine, pe buna dreptate. Dar în cazul asta ma alătur cârcotașilor. Da, sistemul de punctare e același pentru toată lumea, dar este el relevant? Una peste alta siguranța pasivă e în continuare cel mai important aspect. Majoritatea oricum opresc o buna parte din sistemele active pe motiv ca sunt enervante, și unele chiar sunt (chiar azi a strigat le mine mașina de 3 ori ca nu țin mâinile pe volan dar le aveam pe ambele în poziția prefectă). Plus ca sunt puține cazurile în care un sistem activ chiar îți salvează viața. Actualul sistem de punctaj pune prea multă greutate pe sistemele active. În condițiile în care șoferul le poate dezactiva după bunul plac consider că punctajul nu e foarte relevant. Poate ar trebui defalcat: protecție pasivă și sisteme electronice. Sau altă metodă prin care să înțeleg ușor dacă a cincea stea vine de la faptul ca piuie când are impresia ca merg prea aproape de marginea drumului. Știu că pot afla asta din punctajul detaliat dar când apare modelul în comparații nu e dat decât rezultatul final.
    Noi rezultate la testele de impact Euro NCAP: 3 stele pentru Dacia Bigster
  • @ Antony Următorul Juke a apărut deja într-un concept și teaser. Nu arata deloc ca un R4, de fapt nu arata ca nimic altceva. O sa fie și mai radical decât prima generație Juke. Sper sa aibă și substanță, primul Juke a mizat excusiv pe designul tip "marmite", altfel find o mașină neinteresanta.
    Noul Nissan Micra: prima generație 100% electrică
  • Poate gurul de la VW recită din Gandalf și impresionează electo...clientela.
    Volkswagen va renunța la numele ID pentru modelele electrice
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău