Stellantis nu știe ce sa facă cu brandul Citroen. Au încercat diverse poziționări pe piață și asta e doar ultima din ele. Ca și cu celelalte reinventari mă aștept să se sucească in 3-4 ani când se prind că nici asta nu ține.
In orice caz, cred ca ideea actuala e:
Peugeot - upper market, tehnologii de ultima generație, mai întâi design și apoi utilitate, preț peste media clasei
DS - premium, materiale de cea mai buna calitate, briz-briz-uri, preț mare
Opel - varianta common sense, nici prea-prea, nici foarte-foarte, mai întâi utilitate apoi design, preț bun în clasa
Citroen - pentru cei care cauta un preț mai mic dar nu chiar low-cost. Cât se poate de ieftin dar fără rabat la siguranță și echipamentul standard pentru vremurile actuale. Design ciudat ca sa nu fie plictisitor.
Desigur, concluzia e ca au prea multe branduri și e greu sa le poziționeze. DS probabil va dispărea, iar Opel/Citroen... Mai bine ar alege una din ele decât sa le chinuie pe ambele.
PS Am avut Citroen C5 3.0 HDI biturbo in echiparea de top, cu vechea suspensie hidraulică. La vremea aceea arăta foarte bine, motorul era extraordinar (de-aia îl folosea și JLR pe Range Rover și cred ca și Jaguar), suspensia genială (de-aia era și pe Rolls Royce), materiale bune la bord și echipament standard pentru care plăteai multe sute de euro la Mercedes. Ce vremuri.
Ultimele comentarii
821 in total