@nico
Nu sunt mai ieftine decât PHEV întrucât bateria e mai mare. Tot ca dezavantaj, motorul termic lucrează destul de mult și, fiind în general în 3 cilindri, trimite vibrații în cabina mai tot timpul.
Avantajul e ca nu trebuie sa comute intre motorul termic și cel electric, ceea ce le face mai plăcute la condus și uzura e mai mica.
Interesant ca strategia Mercedes e foarte diferita de cea a BMW și Audi.
Mercedes: o singura platforma, gândită pentru EV, dar care accepta și motoare termice de dimensiuni reduse. Motorul acesta e cu 17% mai compact și încorporează cutia și motorul electric.
BMW: platforme diferite pentru EV și termice pe același model, aceleași caroserii (cele termice vor avea grila deschisă).
Audi: platforme diferite, modele diferite: A4, A6 EV, A3, A5, A7 termice. Aceeași strategie aplica tot concernul VW inclusiv la VW, Skoda, SEAT.
E bine ca ai idei și teorii dar poluarea se măsoară exact, pe componente. NOx nu are treaba cu praful și spațiul verde și detectoarele arata o concentrație de câteva ori peste limita permisă.
Pare ca lipsește și nervura de pe capotă, care arată foarte bine la concept, în prelungirea "rinichilor".
Mie îmi plac cele doua concepte, sedan și SUV. Sper ca modelele de serie sa nu se abata prea mult de la designul lor.
Aaaa, se referea la atmosfera plina ce încuiați frustrați din coada Europei. Bine că mi-ai explicat, porumbelule.
După brexit s-a mai aerisit in UK, au zburat înapoi porumbeii.
Ultimele comentarii
821 in total