Trebuie sa aibă o viață ușoară designerul de interior. Trântește un ecran pe toată lățimea bordului și pleacă la o cafea. E interesant ca gadget dar varză ca ergonomie și un secol distanță de designul tradițional Mercedes: elegant și luxos.
Sunt curios cât costă să-l înlocuiești dacă se crapă.
Interesant ca l-au prezentat azi, în același timp cu BMW iX3, la care designerii și specialiștii în ergonomie chiar au muncit. BMW a ales sa proiecteze informația sub parbriz, în loc sa pună un ecran.
Cum era de așteptat, designul e o gură de oxigen comparat cu ce are BMW în portofoliu acum. Linii mai simple, curate în loc de agresivitate lipsita de logică.
Cam multe lumini în față dar asta e trendul acum. Mie îmi place.
Din punct de vedere tehnic e cel mai avansat vehicul electric de pe piață.
Sunt curios dacă va fi și o versiune cu un singur motor dar aceeași baterie, pentru o autonomie și mai mare. Și ce autonomie va avea viitorul Serie 3 care ar trebui sa fie mai ușor și mai aerodinamic.
Felicitări BMW.
Comentariu la știrea asta pe autocar.co.uk
"Cracking cars, well made, nice to drive and reasonably priced. Dacia deserve their success."
Nește fraieri englezoii ăștia, nu știe ce coajă subțire are Dacia.
Ei cumpără Dacii noi și noi le cumpărăm vechiturile lor.
A, și încearcă să nu mai faci comparații imbecile, că te descalifici instant de la orice conversație serioasă. Numărul de mașini aflate în circulație e irelevant pentru ca unele sunt în circulație de 40 de ani.
E ca și cum ai spune că persoanele de până în 5 ani sunt irelevante pentru că sunt mult mai multe persoane în viață de peste 5 ani. Oamenii cu ceva materie cenușie în cap folosesc rata natalității și rata mortalității ca statistici.
In SUA în 2024 ponderea EV a fost 10%.
Ultimele comentarii
1029 in total