Și ce dacă cele actuale sunt depășite în câțiva ani?? Asta e progresul. Asta arata ca tehnologia are viitor, spre deosebire de termice unde progresul vine de la electrificare :)
Așa era și la termice până au ajuns la limitele tehnologiei. Asta nu le-a împiedicat să ajungă la 99.9% cotă de piață, ba din contră, le-a ajutat. Decalajul față de alte tehnologii a tot crescut. Asa ca fi și cu electricele. In 2-3 generații vor fi mult mai avansate în timp ce termicele vor fi tot unde sunt azi și unde erau și acum 20 de ani.
Iar că motorul electric nu evoluează e ceva atât de ignorant încât numai tu și Dutz puteați debita. Nici măcar principiul nu e același - avem motoare cu magneți permanenți, motoare brushless curent continuu și motoare pe inducție curent alternativ. Și mai pot apărea altele.
Vorbești ca să nu taci. Mai bine te-ai informa și apoi ne-ai impresiona cu bagajul de cunoștințe decât cu ignoranța.
Sau, și mai simplu, nu mai semnaliza. Vorba aceea: dacă tăceai, filisof rămâneai.
Supercar-urile nu contează, sunt super-nișă.
Mă contrazic singur: noul Mercedes CLA termic e construit pe platforma nouă MMA și are un motor nou de 1.5l în 4 cilindri. Sunt curios dacă se va vinde mai bine decât varianta electrică.
Oricum, cu o floare nu se face primăvară. Realitatea e ca în ziua de azi dacă îți cumperi o termică nouă cumperi platformă, motoare și cutii vechi de 15-20 de ani. Eventual detunate că să se califice în EURO 6/7 și hibridizate, dar partea mecanică e veche.
Până la urmă toate modelele vor fi electrice, nu va mai indignați atât.
Apropo, de câți ani nu a mai apărut niciun model termic cu adevărat nou? Adică platformă și motoare noi, nu ecrane mai mari și caroserie schimbată.
Ultimele comentarii
946 in total