• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 656 in total
  • Reflectă kitsch-ul și ergonomia compromisă. Și, în cazul Mercedes, la fel fac și luminile de interior care aduc aminte de discotecile anilor 90. Sau de computerele de gaming de azi, pline de lumini colorate.
    Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
  • Când au apărut Mini-urile sub BMW aveau un iz de premium, sau mai exact finisajul și calitatea interioara era peste ce găseai în clasa la alte branduri mai mainstream. Dar nu mai e valabil acum pentru ca Mini stagnează de multa vreme și când te uiți la un DS3 (cel original, nu suv-ul) sau 208 nu prea mari zici ca Mini e "premium". De-aia am zis ca s-au culcat pe o ureche. Competiția i-a depășit intre timp.
    Mini amâna producția de vehicule electrice de la fabrica sa din Oxford
  • Tesla Y
    Mini amâna producția de vehicule electrice de la fabrica sa din Oxford
  • Complicat, dar și exportul din Franța e spus acelorași taxe. Știi, Franța e în UE, UK nu e. Mini poate pretinde ca e premium, pot să facă stopurile sa imite steagul Marii Britanii, pot sa pretindă ca sunt făcute în UK când de fapt sunt făcute în China și asamblate la Oxford, dar numărul de snobi e limitat. Cumpărătorul cu ceva creier în cap observă ca poate sa ia o mașină mai bună la un preț mai mic iar BMW o sa le amâne până vor avea ceva competitiv. Sau până la Paștele Cailor. Intre timp Renault vinde.
    Mini amâna producția de vehicule electrice de la fabrica sa din Oxford
  • Locuiesc în apropiere și am cunoștințe care lucrează acolo. BMW tot pregătește fabrica să producă EVs de câțiva ani buni, inclusiv stocuri de componente pentru modelele viitoare. De exemplu volane care urmează sa fie montate pe modele viitoare. Evident, componentele sunt făcute în altă parte, China etc, aici doar sunt asamblate. Problema lor e ca s-au mișcat foarte lent și modelele plănuite sunt deja depășite. Asta cu cererea scăzută la nivel mondial e vrăjeală ieftina ca să acopere faptul ca nu au modele competitive. De exemplu viitorul Mini EV arata mult mai rău decât R5, are autonomie mai mica și e cu câteva mii de lire mai scump. Nu am date dar cred ca și softul e deja depășit, probabil scris în urmă cu 3-4 ani când au început dezvoltarea. Generația actuala de Mini și derivate a avut succes în UK, e văzut chiar ca "premium". Domnii si doamnele de la BMW s-au culcat de o ureche crezând ca asta le garantează ca și modelul electric se va vinde bine. Ghinion.
    Mini amâna producția de vehicule electrice de la fabrica sa din Oxford
Pagina
12345...394041...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău