• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1029 in total
  • Scumpișor, cam toți care au anunțat că vor fi 100% electrici peste 2-3 ani s-au prins că s-au hazardat. Mai putin cei de nișă, de exemplu Polestar. Dar 2035 a ramas, în Europa. În China nu mai zic. În 10 ani două din cele mai mari piețe vor fi electrice. Nici Trump nu e etern. Poate va fi 2040, poate 2045, dar cu siguranță va fi. Mai bine spune tu ce producător a mai dezvoltat platforme și motoare termice noi. Mai vând cât mai pot dar îți vând aceeași tehnologie de acum 10-20 de ani. În timpul asta pe partea electrica apar tot timpul platforme, motoare și baterii noi. Orb să fii și tot te prinzi în ce direcție bate vântul. Cât despre forțat... Deja e plictisitor subiectul. Otrava trebuie înlăturată, dacă nu de bună voie atunci cu forța. A avea mașină nu e un drept, nu scrie în nicio constituiție că ai tu dreptul să otrăvești aerul. Din contra, în multe constituții scrie că rolul statului e să asigure sănătatea cetățenilor. În unele țări deja cetățenii au dat statul în judecată pe motivul ăsta. Preferința ta pentru termice nu va avea niciodată prioritate asupra nevoii de a reduce poluarea. Decât dacă evacuarea e conectată etanș direct la gura și nasul șoferului. Dar în cazul ăla o să vrei electrică, ca deh, sănătatea ta are prioritate. Și ăsta e de fapt motivul pentru care termicele sunt la final de drum: nesimțirea, egoismul și individualismul nu poate triumfa oricât s-ar zbate trompetele. Te lupți cu morile de vânt. Sfârșitul termicelelor e aproape.
    Teaser nou cu viitorul BMW iX3: lansare la Munchen
  • Trompetele anti-EV au același recital ponosit: schimbatul vieții și discounturi imaginare dar care cumva, inexplicabil, fac schimbatul vieții atractiv. Ta-ta-taaaa!
    Teaser nou cu viitorul BMW iX3: lansare la Munchen
  • Numele ca numele dar bine ca revin la un design mai traditional. Sper ca și la interior.
    Volkswagen: versiunea de serie a conceptului ID.2all va fi denumită ID.Polo
  • Speram sa aibă un design mai curat dar cred ca l-au împopoțonat cu lumini... @nsrei Inexo, tu ești, ai greșit pseudonimul?
    Teaser nou cu viitorul BMW iX3: lansare la Munchen
  • Cost de oportunitate și capacitate. Fabricând V90 fabrici mai puține modele care se vând mai bine.
    Adio, Volvo V90. Break-ul suedez va fi retras din producție în septembrie
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău