• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 948 in total
  • Nu e ceva extraordinar. Câți km faci pe zi, în medie? În UK media e de 7400 mile pe an (se vede la MOT, ITP-ul lor), adică 20 mile pe zi. Dacă masina are autonomie in condiții reale de 200 mile, ceea ce e cam la limita de jos, în medie încarci la 10 zile, o săptămână că nu stai sa ajungi la 5% și poate nu încarci la 100%.
    Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri
  • Povesti urbane, amice. Diferența dintre prețul de listă și MSRP e 5-10%, de cele mai multe ori 6-7%. Din asta trebuie să acopere salariile angajaților și costurile de funcționare. Faptul ca ocazional fac reduceri mari și vând în pierdere nu înseamnă că pot face asta tot timpul, ci doar când vor sa scape de un exemplar către nu se vinde (și generează costuri). 3-4% e foarte semnificativ. Dacă dealerii ar putea face discount de 25% in mod obișnuit, și sa mai facă și profit, ar face avere peste noapte și ar exista o piață alternativa (mai mult sau mai puțin neagră) care să ofere adaos de doar 15%, sa zic. E ridicol să crezi așa ceva.
    OFICIAL: Programul Rabla, relansat pentru persoanele fizice
  • @Elektrikkk Bateria telefonului meu mai are 90% din capacitate, după 2 ani. Primii 2% s-au dus repede, restul gradual. Dar încarc telefonul în fiecare zi cu fast charge. Mașina o încarc o data la 7-14 zile, în 99% din cazuri cu slow charge, peste noapte.
    Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri
  • @Dutz Ai înțeles pe dos, ți-am mai zis :) Informează-te din surse mai bune, nu Buhnici, că de aceea ajungi să susții absurdități de râde lumea de tine.
    Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri
  • "Rezultatele arată că bateria și-a pierdut 4% din capacitatea sa inițială după 21.700 kilometri parcurși. Încă un procent din capacitate a fost pierdut după 70.000 de kilometri. Odată ce mașina a ajuns la 102.500 kilometri, bateria mai avea 93% din capacitatea sa inițială." Nu știu cum ai putut sa ajungi la concluzia ca degradarea e accelerată.... Apropo, și motoarele termice se degradează în timp și pierd din eficiență, adică produc mai puțină putere pentru același consum sau consumă mai mult pentru aceeași putere produsă. Motivul e uzura, care poate fi încetinită dacă masina e întreținută bine, dar nu poate fi oprita - legile fizicii.
    Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri
Pagina
12345...414243...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău