In primul rând ți se pare, e doar o ilustrație.
In al doilea rând faci confuzie. Cred că te referi la DC nu CC, sau poate la conectorul CCS.
CC in contextul asta e un mod de operare a sursei, Constant Current, care înseamnă că sursa păstrează același amperaj atunci când voltajul variază.
Complet pe lângă subiect dar da, L6 e mai civilizat decât V6. V6 exista pentru mașinile cu tracțiune la care motorul trebuie montat transversal și un L6 ar fi prea lung pentru lățimea mașinii.
In general configurațiile se aleg astfel încât motorul să fie bine echilibrat, sa nu aibă vibrații și rezonanță mecanică. Un L6 e mai echilibrat decât un V6. V6 e un compromis - vrei 6 cilindri dat nu prea ai loc.
Statistic electricele sunt mai puțin predispuse la incendii decât termicele, dar mai greu de stins.
Desigur, trompetele anti-EV nu sunt îngrijorate ca merg cu o bombă sub poponeț. Pe ei îi doare de alții.
Pentru că e o informație inutilă pentru noi, utilizatorii. La ce ți-ar folosi să știi cât cuplu generează pentru o fracțiune de secunda?
Asta e important pentru ingineri și omologări.
Nici care e presiunea maximă suportată de cilindri nu scrie. Scrie presiunea nominală, aia care e garantat să fie suportată oricât ai ține motorul pornit.
Ultimele comentarii
659 in total