• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 660 in total
  • Pentru că e o informație inutilă pentru noi, utilizatorii. La ce ți-ar folosi să știi cât cuplu generează pentru o fracțiune de secunda? Asta e important pentru ingineri și omologări. Nici care e presiunea maximă suportată de cilindri nu scrie. Scrie presiunea nominală, aia care e garantat să fie suportată oricât ai ține motorul pornit.
    Conceptul BMW care anticipează viitorul i3: supercomputer pe post de "creier" și 18.000 Nm cuplu
  • Ești greu de cap. Roagă pe cineva sa îți explice, eu m-am plictisit.
    Conceptul BMW care anticipează viitorul i3: supercomputer pe post de "creier" și 18.000 Nm cuplu
  • Nu, nu trebuie. Ar trebui dacă ala ar fi cuplul maxim susținut. Repet: dacă la mașina ta cutia de viteze (de obicei aici e limitarea, restul au tolerante mai mari) suporta, sa zicem 500Nm, motorul poate produce mai mult decât atât, pe perioade scurte de timp. Nu se strica cutia. S-ar strica dacă ar fi supusă la cuplul ala pe o perioada lunga de timp, sau foarte des. De altfel era o chestie cunoscuta, pe vremuri, printre cei care își "tunau" motorul și ajungea sa producă peste cat suporta cutia de viteze. Dar era ok atâta timp cât nu ii "dădeai talpă" mult timp. Un alt exemplu: telefonul tău e gândit sa susțină un consum maxim de 3W, sa zicem. Atât poate fără sa se suprîncălzeasca, sa se deterioreze componentele. Dar pe perioade scurte de timp consuma și peste 10W, doar ca nu apucă sa se încălzească suficient cât sa fie o problema.
    Conceptul BMW care anticipează viitorul i3: supercomputer pe post de "creier" și 18.000 Nm cuplu
  • In loc sa te scremi de o ironie ieftina mai bine scriai "peak torque" in Google și învățai ceva. Toate motoarele generează un cumplu mai mare pe durate foarte scurte de timp, inclusiv cele termice. Nu e nimic nou, doar ca n-ai auzit tu pana acum. Uite, te scutesc de cele 30s necesare sa cauți pe google, ca știu ca ești foarte ocupat: In a car, "peak torque" refers to the maximum torque an engine can produce at any point in its rev range, while "nominal torque" is the continuous torque that an engine can reliably produce over a sustained period, essentially representing the engine's operational torque under normal driving conditions; meaning peak torque is a higher value achieved for a short time, whereas nominal torque is a more consistent, sustainable level of torque. Să crești mare!
    Conceptul BMW care anticipează viitorul i3: supercomputer pe post de "creier" și 18.000 Nm cuplu
  • E bine ca avem un articol dar și un comentator care ne traduc din comunicatul oficial dar tot le scăpa un mic amănunt: PEAK tourque. Adică pe perioade foarte scurte poate ajunge la cuplul ala, nu ca poate susține un asemenea cuplu.
    Conceptul BMW care anticipează viitorul i3: supercomputer pe post de "creier" și 18.000 Nm cuplu
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău