"Rezultatele arată că bateria și-a pierdut 4% din capacitatea sa inițială după 21.700 kilometri parcurși. Încă un procent din capacitate a fost pierdut după 70.000 de kilometri. Odată ce mașina a ajuns la 102.500 kilometri, bateria mai avea 93% din capacitatea sa inițială."
Nu știu cum ai putut sa ajungi la concluzia ca degradarea e accelerată....
Apropo, și motoarele termice se degradează în timp și pierd din eficiență, adică produc mai puțină putere pentru același consum sau consumă mai mult pentru aceeași putere produsă.
Motivul e uzura, care poate fi încetinită dacă masina e întreținută bine, dar nu poate fi oprita - legile fizicii.
"ADAC a încărcat acumulatorul până la 100%, în unele cazuri chiar timp de mai multe zile între sesiunile de testare"
Traducerea e confuza. Autocar.co.uk explică mai clar:
"charged up to 100% and then left at that level for several days as it was rotated between ADAC engineers."
De ce sa fie o glumă garanția??
Designul nu e reușit. Conceptul arăta deosebit de bine dat produsul final nu. "Grila" e prea sus, parca nu are loc și întinde farurile ce par legate cu un elastic.
Are 300+ de steluțe peste tot.
Din profil arata aiurea: grila da impresia unei buze umflate iar spatele e prea rotund și ridicat.
Și tot în spate parca lipsește ceva, e prea neted. Stopurile sunt urate.
La interior nu mai zic... Ecranul ala....
Ultimele comentarii
954 in total