• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 954 in total
  • "Rezultatele arată că bateria și-a pierdut 4% din capacitatea sa inițială după 21.700 kilometri parcurși. Încă un procent din capacitate a fost pierdut după 70.000 de kilometri. Odată ce mașina a ajuns la 102.500 kilometri, bateria mai avea 93% din capacitatea sa inițială." Nu știu cum ai putut sa ajungi la concluzia ca degradarea e accelerată.... Apropo, și motoarele termice se degradează în timp și pierd din eficiență, adică produc mai puțină putere pentru același consum sau consumă mai mult pentru aceeași putere produsă. Motivul e uzura, care poate fi încetinită dacă masina e întreținută bine, dar nu poate fi oprita - legile fizicii.
    Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri
  • Ai înțeles fix pe dos, probabil ești pe uleiul pentru diesel.
    Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri
  • Dealerul nu poate sa coboare prețul dacă asta ar însemna să vândă în pierdere.
    OFICIAL: Programul Rabla, relansat pentru persoanele fizice
  • "ADAC a încărcat acumulatorul până la 100%, în unele cazuri chiar timp de mai multe zile între sesiunile de testare" Traducerea e confuza. Autocar.co.uk explică mai clar: "charged up to 100% and then left at that level for several days as it was rotated between ADAC engineers." De ce sa fie o glumă garanția??
    Volkswagen ID.3 a pierdut 9% din capacitatea bateriei după 170.000 kilometri
  • Designul nu e reușit. Conceptul arăta deosebit de bine dat produsul final nu. "Grila" e prea sus, parca nu are loc și întinde farurile ce par legate cu un elastic. Are 300+ de steluțe peste tot. Din profil arata aiurea: grila da impresia unei buze umflate iar spatele e prea rotund și ridicat. Și tot în spate parca lipsește ceva, e prea neted. Stopurile sunt urate. La interior nu mai zic... Ecranul ala....
    Noul Mercedes-Benz CLA Shooting Brake, primul shooting brake electric al mărcii
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău