Ce înseamnă aplicații mai ușurare? În grupul PSA nu au fost folosite niciodată la capacitatea lor maximă, din lipsă de cutii de viteze care sa suporte cuplul dezvoltat. Au fost mereu limitate la 450Nm, în timp ce JLR le-au folosit la 500, 600 și 700Nm, în funcție de modelul pe care era instalat.
Reputația nu era de la motoare ci de la asamblare. Paradoxal (pentru snobi) motoarele nu au avut probleme. Ca fapt divers, tragi-comic, au dat vina pe influxul de muncitori est-europeni în fabricile din UK :).
Sigur ca snobii se uita la marcă, nu la calitatea motorului. Dacă e fabricat cu Renault, pute, chit ca motorul a fost selectat pentru calitatea lui. Dacă e BMW e premium.
Multă vreme Jaguar și Land Rover au folosit motoare Citroen pentru ca erau excelente (3.0 HDI) și nu le-a puțit. Rolls Royce a folosit suspensia Citroen, că alta mai bună nu era, și nu le-a puțit.
Dar când ești snob îți pute, în special snob care "cumpără" uitându-se în vitrine.
Nici nu ar avea cum sa arate asa modelul final, în special cu acel spoiler tip foraș de pietoni. Nici faruri nu are, doar lumini de zi. Difuzorul e supradimensionat și mai mult ca sigur ilegal pe drumuri publice, și asa mai departe.
Ca sa fie omologat un vehicul trebuie sa respecte legislația, sa ofere un anumit nivel de protecție etc.
Trist dar asta e.
Ultimele comentarii
1028 in total