Caută pe google B57D30S0.
Sa știi ca 4 turbine se pot monta și pe benzină, nu doar pe diesel. Au și făcut asta unii.
Argumentul meu era ca diesel-ul are nevoie de 4 turbine ca să concureze cu benzinarul de aceeași cilindree. Și tot e mai greu și consumă cât benzinarul.
Am încercat ca a avut fratele meu, care era fan BMW înainte să se cocălărească brandul. Am condus și 3 (benzină), și 5 și X5 (ambele diesel) de la el.
Acum are Alfa și e mai mulțumit, în special că nu mai are de-a face cu cocalari când le vinde.
Am condus și M4, de mai multe ori, pe Silverstone. Ca distracție.
Nu te mai îndoi că riști să te rupi în figuri.
Legende urbane :)
La e46 320d avea nevoie de 10s sa ajungă la 100km/h. 320i avea nevoie de 8.3s.
Cât despre 3l: 328i 2.8l 6.6s. 320d 3.0l 7.0s.
Diesel-ul nu a fost niciodată mai performant ca benzina, decât pe vehicule mari și grele și care au nevoie de cuplu mare (camioane, tancuri, tractoare, locomotive).
De aceea nu exista NICIUN supercar diesel.
Există doar legenda urbana că "trage mai bine" care de fapt provine din faptul că unora le e frica să tureze benzinarul, ca să nu consume mult.
@Al Bundy (care e ideea să vă semnați cu numele asta? Bundy, Simion, Șoșoacă...)
Când Serie 3 cucerea inimile iubitorilor de mașini (inclusiv a mea - m-am apucat sa desenez mașini pornind de la Serie 3 a 4-a generație) nu era mai nimeni interesat de diesel. De fapt diesel-ul in 4 cilindri nici nu era common rail. Era practic motor de tractor.
Diesel-ul a câștigat teren pentru cei care cautau un consum redus. Complet nepotrivit pentru o mașină sportiva premium, ca Serie 3. Prea greu, prea lent, trepidații, duhoare.
Ca să îl citez pe Jeremy Clarkson: diesel-ul e combustibilul dracului.
Ultimele comentarii
954 in total