@Al Bundy (care e ideea să vă semnați cu numele asta? Bundy, Simion, Șoșoacă...)
Când Serie 3 cucerea inimile iubitorilor de mașini (inclusiv a mea - m-am apucat sa desenez mașini pornind de la Serie 3 a 4-a generație) nu era mai nimeni interesat de diesel. De fapt diesel-ul in 4 cilindri nici nu era common rail. Era practic motor de tractor.
Diesel-ul a câștigat teren pentru cei care cautau un consum redus. Complet nepotrivit pentru o mașină sportiva premium, ca Serie 3. Prea greu, prea lent, trepidații, duhoare.
Ca să îl citez pe Jeremy Clarkson: diesel-ul e combustibilul dracului.
După mine a patra generație, facelift (cu farurile ondulate în partea de jos, în loc de doua semicercuri) a fost cel mai frumos. Un etalon de elegantă, dinamică, proporții.
De atunci designul a luat-o la vale, cu detalii inutile, agresivitate, linii care nu duc nicăieri, elemente neconectate intre ele.
Și creșterea în dimensiuni, deși înțeleg motivele, nu ajuta la design. Și-a pierdut din dinamică, sportivitate.
Ultimele comentarii
957 in total