Se ocupă chinezii de brandul asta. JLR le-au dat doar dreptul să îl folosească, mai mult ca sigur contra unui comision din vânzări și poate o primă inițială. Adică au dezvoltat împreună. Unii vin cu sigla și istoria, ceilalți cu restul.
Deci posibil sa se justifice financiar, pentru JLR.
The information came from Nikkei Asia, which cites the continued weakening demand for EVs in the US as the main reason for the cancelation. In particular, the Japanese marque has projected a further delay in EV adoption in America due to the recently passed "Big, Beautiful Bill," which will remove the $7,500 federal tax credit on qualified brand-new EVs after September 30, 2025.
Chestia cu Trump e că în mare e mai mult gura de el. E ca un câine care latră mult dar nu mușcă. Nu a făcut mai nimic din ce a zis că o sa facă, nici acum nici în primul mandat. A lătrat tarife și a dat înapoi aproape pe linie. Nu m-ar mira sa modifice și legea asta pana la alegerile midterm, când vor începe sa se vadă efectele negative.
Problema mare e ce vine după el. Electoratul e deja pregătit sa voteze pentru extremiști populiști. Când ma uit la Vance sau la Trump Jr mă îngrozesc.
Vance e precum activiștii comuniști din anii 50: extrem de incult și ignorant dar compensează prin populism radical și îndoctrinare.
Trump Jr e psihopat.
Iar democrații nu cred ca sunt capabili să ofere o alternativa, poate doar dacă se tratează de infecția woke.
Dincolo, Putin va fi președinte până la moarte și dincolo de ea. Xi o să profite și va lua Taiwan și ulterior toată Marea Chinei de Sud.
Dar cel mai rău e ca populația vestică e divizată, nu mai vrea să muncească dar se revoltă ca vin imigranții sa muncească în locul lor, e slab educată și ignorantă, nu are niciun deziderat, majoritatea trăiesc ca să se distreze. Bunăstarea a avut un efect foarte pervers.
Îmi pare inevitabil că ne îndreptăm spre ceva foarte nasol, mai nasol decât WW2 când măcar existau niște "băieți (relativ) buni".
Un vehicul mai greu, în general, emite mai multe noxe, deci e mai ok sa calculezi taxa în funcție de emisii. În felul asta incluzi și mașinile mai ușoare dar cu motoare foarte poluante.
Ultimele comentarii
957 in total