Încă o idee și termin: în 1990 nu își punea nimeni problema dacă sunt suficiente benzinării ca sa deservească 2 milioane de mașini. De ce? Pentru ca erau mai puțin de 100.000. Infrastructura de alimentare cu carburant s-a dezvoltat pe măsură ce a crescut cererea, nu, așa, preventiv.
Nu știu de ce prelungitorul trebuie sa fie chinezesc dar se poate încarca mașina și la o priza obișnuită doar că durează mult. Și niciodată nu conectezi un consumator puternic printr-un prelungitor. Niciodată!
Pana sa îmi montez încărcător dedicat o încărcam de la priza normala din garaj, de 13A.
Iulian,
1. Întrebarea e absurdă pentru ca, în mod evident, trecerea nu se face brusc. Pe măsură ce parcul de electrice creste se dezvolta și infrastructura de încărcare, de exemplu prin înlocuirea treptata a benzinăriilor cu stații de încărcare, puncte de încărcare în parcările de reședință, la sediile firmelor, de-a lungul străzilor prevazute cu parcare, etc.
E absurd sa vrei sa existe infrastructura pentru 100% electric cand procentul de electrice în București e sub 1%.
2. Treaba cu rețeaua e regurcitata regulat de trompetele anti-EV. Sa știi ca și cei care se ocupa de rețea își pun întrebarea asta și au și răspunsuri în cunoștință de cauza.
E absurd sa crezi ca guverne și specialiști nu se gândesc la atâta lucru dar noroc cu X și Y de pe internet care au descoperit că apa e udă.
Apoi, întrebarea e la fel de absurdă ca și prima, din același motiv: trecerea nu se face brusc. E ca și cum prin 1950 toamna, și-ar fi pus problema dacă rezista rețeaua la sute de mii de aparate de aer condiționat, fabrici, trenuri, tramvaie electrice, un miliard de gadgeturi electronice și câte altele. Nu, rețeaua s-a dezvoltat concomitent cu creșterea consumului. De exemplu centrala de la Cernavodă a fost proiectată în 1980 și primul reactor a devenit functional în 1996. All doilea in 2007. Reactoarele 3 și 4 urmează sa fie construite și vor acoperi o buna parte din creșterea consumului.
Problema lui Musk e ca și-a găsit o jucărie nouă în politică, se răzbună pe inamicul închipuit care, în mintea lui (și poate nu doar), i-a afectat familia.
Partea bună e că își va găsi altă jucărie, la un moment dat.
Nu știu dacă doar gestul lui Adolf Titler a contat, unii aștepta noile versiuni de swasticars.
Dar e drept ca vad multe comentarii despre boicotarea Tesla.
https://www.threads.net/@giorgiotuscani/post/DFgS3n4zA5Z
Ultimele comentarii
660 in total