• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Matei_cel_nou

  • Membru din 29.09.2024
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1028 in total
  • Legende urbane :) La e46 320d avea nevoie de 10s sa ajungă la 100km/h. 320i avea nevoie de 8.3s. Cât despre 3l: 328i 2.8l 6.6s. 320d 3.0l 7.0s. Diesel-ul nu a fost niciodată mai performant ca benzina, decât pe vehicule mari și grele și care au nevoie de cuplu mare (camioane, tancuri, tractoare, locomotive). De aceea nu exista NICIUN supercar diesel. Există doar legenda urbana că "trage mai bine" care de fapt provine din faptul că unora le e frica să tureze benzinarul, ca să nu consume mult.
    BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
  • Și-a pierdut eleganța. Acum arata cam ca toate SUV-urile
    PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-5. 5 lucruri esențiale + VIDEO
  • Și nu întâmplător bmw ajunsese sa monteze 4 turbine pe 3.0 diesel - ca sa se poată compara cu 3.0 benzina.
    BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
  • @Al Bundy (care e ideea să vă semnați cu numele asta? Bundy, Simion, Șoșoacă...) Când Serie 3 cucerea inimile iubitorilor de mașini (inclusiv a mea - m-am apucat sa desenez mașini pornind de la Serie 3 a 4-a generație) nu era mai nimeni interesat de diesel. De fapt diesel-ul in 4 cilindri nici nu era common rail. Era practic motor de tractor. Diesel-ul a câștigat teren pentru cei care cautau un consum redus. Complet nepotrivit pentru o mașină sportiva premium, ca Serie 3. Prea greu, prea lent, trepidații, duhoare. Ca să îl citez pe Jeremy Clarkson: diesel-ul e combustibilul dracului.
    BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
  • După mine a patra generație, facelift (cu farurile ondulate în partea de jos, în loc de doua semicercuri) a fost cel mai frumos. Un etalon de elegantă, dinamică, proporții. De atunci designul a luat-o la vale, cu detalii inutile, agresivitate, linii care nu duc nicăieri, elemente neconectate intre ele. Și creșterea în dimensiuni, deși înțeleg motivele, nu ajuta la design. Și-a pierdut din dinamică, sportivitate.
    BMW: 50 de ani de la debutul Seriei 3. Cum a evoluat cel mai de succes model al mărcii
Pagina
12345...606162...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău