După mine a patra generație, facelift (cu farurile ondulate în partea de jos, în loc de doua semicercuri) a fost cel mai frumos. Un etalon de elegantă, dinamică, proporții.
De atunci designul a luat-o la vale, cu detalii inutile, agresivitate, linii care nu duc nicăieri, elemente neconectate intre ele.
Și creșterea în dimensiuni, deși înțeleg motivele, nu ajuta la design. Și-a pierdut din dinamică, sportivitate.
Se ocupă chinezii de brandul asta. JLR le-au dat doar dreptul să îl folosească, mai mult ca sigur contra unui comision din vânzări și poate o primă inițială. Adică au dezvoltat împreună. Unii vin cu sigla și istoria, ceilalți cu restul.
Deci posibil sa se justifice financiar, pentru JLR.
The information came from Nikkei Asia, which cites the continued weakening demand for EVs in the US as the main reason for the cancelation. In particular, the Japanese marque has projected a further delay in EV adoption in America due to the recently passed "Big, Beautiful Bill," which will remove the $7,500 federal tax credit on qualified brand-new EVs after September 30, 2025.
Ultimele comentarii
1029 in total