• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Interesant, 4 companii au contracte si pot sa subcontracteze altor ''n'' companii. Ca sa fie in ton cu modul in care se obisnuieste sa se realizeze de ani buni lucrarile de aproape orice gen din aceasta tara. Circul zilnic prin intersectia Razoare si articolul este bine documentat, in sensul ca orele fara aglomeratie sunt dimineata pana pe la 7:15 si seara dupa ora 20. Nu am incercat inca varianta cu Centrul Civic si apoi Prelungirea Ghencea decat la orele pranzului, cand deplasarea pe acest traseu este ok. Amplasarea acelor mijloace de semnalizare din plastic pe marginea drumului ingreuneaza uneori circulatia pe banda 1, din cauza celor care uita sa ramana uneori pe banda 2. Se merge ceva mai atent prin intersectia respectiva, datorita politistilor prezenti, care dirijeaza circulatia spre centru.
    REPORTAJ: Prima staţie nouă de metrou către Drumul Taberei sufocă traficul în zona Răzoare
  • Viata poate sa fie uneori un joc dur si halucinant. Oamenii pot sa plece de acasa, fara sa stie ca nu se vor mai intoarce. Bine a spus cineva, anume sa ne despartim cu o vorba buna de cei dragi, pentru ca nu se stie daca-i mai revedem. Nu vreau sa sune a ganduri pesimiste, dar vedeti fiecare ce se poate intampla. Este stupid ca decesul unor persoane sa survina prin accident rutier, dar totusi se intampla zilnic, peste tot pe planeta. In ciuda sistemelor de siguranta inventate de om. Apelul sau mai bine spus apelurile pe care doresc sa le transmit pe aceasta cale se refera la mai multe aspecte. In primul rand, este de avut in vedere ca impactul frontal intre masini din clase foarte diferite, are mai mereu consecinte grave asupra ocupantilor din masina de clasa inferioara. Fiecare participant la trafic, posesor al unei masini mari, ar trebui sa nu uite acest aspect. Poate ei se simt mai protejati, dar in caz de accident, au de suferit mult mai mult ocupantii din masina de clasa mai mica. Pentru ca lonjeroanele celor doua masini de clase diferite nu au cum sa se situeze in acelasi plan, masina din clasa mica sau medie sufera deformari serioase. Acest aspect este demonstrat de numeroase teste, cu foarte mici exceptii. As vrea doar sa amintesc de testele de impact frontal dintre Audi Q7 si Fiat 500, dintre Volvo XC90 si Golf 5, sau dintre Kia Sorento si Golf 5. Poate in al doilea rand, ar fi sa se circule mai mult pe banda 1, in special in afara localitatilor. Chiar daca drumul are doua sau mai multe benzi pe sens, dupa efectuarea unei depasiri, este bine sa cautam sa revenim pe banda 1. Cand drumul este ingust si cu o singura banda de circulatie pe sens, mai bine sa circulam mai aproape de partea din dreapta a drumului. Si eventual sa reducem viteza cand ne apropiem de un viraj lipsit de vizibilitate, pentru a avea timp sa evitam posibile lucruri neplacute. Alt apel este legat de purtarea centurii de siguranta. Am vazut teste de impact frontal la ''numai'' 30 km/h, iar soferul care nu poarta centura se poate lovi cu capul de parbriz si gatul de volan. De asemenea, la un impact frontal la aceasta viteza, si pasagerii de pe bancheta spate care nu poarta centura, pot suferi accidentari serioase. Cum bine spunea cineva, folositi faza scurta cand va deplasati in afara localitatilor, chiar si in timpul zilei. Si chiar si in localitati in timpul zilei, daca este necesar sa circulati cu farurile aprinse. Mai bine sa fiti vazuti la timp. Pentru ca este mai usor de prevenit, decat de tratat... Nu in ultimul rand, ar trebui sa cautam sa ne apropiem mai mult de civilizatie. Masina nu este o prelungire a propriilor impulsivitati sau orgolii. Respectul reciproc in trafic ar trebui sa fie obligatoriu prin lege. Indiferent cine si ce conduce. O minte limpede, neafectata de impresii de superioritate in trafic, este o minte care poate sa ia decizii ceva mai bune. Nu caut sa judec pe nimeni, dar este un aspect important si care tine tot de civilizatie. Omul nu este perfect, dar poate sa invete. De exemplu, testele arata ca la vederea unui obstacol pe sosea sau in caz de accident iminent, multi apasa excesiv frana si merg direct spre obstacolul respectiv. Adica uita sa apese moderat frana, sa o elibereze destul de repede si sa faca manevre de evitare. Nu se pot lua parca niciodata suficiente masuri de precautie, dar daca ne gandim la niste aspecte din timp, poate creierul va avea macar o scanteie din aceste ganduri, in situatii limita. Iar acest fapt poate sa faca uneori diferenta dintre un accident usor sau unul deosebit de grav.
    ANALIZĂ: Accidentul lui Şerban Huidu - ce lecţii rămân după o tragedie
  • @SaabCuantic Excelente comentariile tale, este o incantare sa le citesc. Ma bucur mult sa constat ca mai exista un mod civilizat de a discuta, din care nu lipseste pasiunea pentru automobil. In aceste vremuri dificile, reprezinta o bucurie sufleteasca sa citesc opinii pline de bun simt, optimiste si prezentate intr-o forma frumoasa, asa cum sunt comentariile tale. Multumesc frumos pentru gandurile bune. Sincer, imi danseaza sufletul de bucurie, atunci cand constat ca faptele bune si discutiile civilizate nu au disparut de pe plaiurile mioritice. In privinta modelului premiat, parerea mea este ca a obtinut pe merit acest titlu. SAAB 9-5 V6 Turbo este un sedan cu personalitate, care pare sa fie in miscare, chiar si atunci cand sta pe loc. Cred ca au reusit sa imbine eleganta cu dinamismul, forma deosebita cu sportivitatea. Cand ma refer la sportivitate, ma gandesc la anumite date. Daca datele respective sunt corecte, ele vorbesc singure. Respectiv motorizarea V6 care produce 304 CP, obtinuti la 5500 rpm, sau cuplul de 400 Nm, la numai 2000 rpm, precum si tractiunea integrala de care dispune modelul. Cred ca SAAB 9-5 V6 Turbo este un sedan elegant, dinamic, cu o forma care aduce un aer deosebit in clasa din care face parte.
    Pasărea Phoenix? Saab 9-5 a bătut Seria 5 şi A6 într-un top realizat în Singapore
  • Si Kia Rio pare sa se incadreze in criteriile enumerate in articol: ''design, siguranta, performanta si pret''. Nu spun ca o sa castige Fiat Panda, dar ar fi o realizare ca masinuta aceasta sa cucereasca titlul, chiar daca a mai castigat un titlu important in 2004. Nu sunt fan Fiat, dar in constructia noului Panda pare ca s-a depus ceva munca, pentru ca modelul sa vina cu progrese la toate capitolele.
    Lista celor 35 de maşini care se bat pentru "Car of the Year 2012"
  • Gandesti bine si este posibil sa castige titlul una dintre masinile enumerate de tine. Nimic nu este sigur deocamdata, sa speram ca va castiga masina care intruneste cel mai bine dorintele cumparatorilor :) Ford Focus vine cu multe lucruri interesante in pachet, dar mie nu imi prea place un aspect, acela ca a pierdut din agilitatea generatiei anterioare. Acest aspect poate sa fie subiectiv pentru unii, dar parca modelul a castigat mult in siguranta, in detrimentul pasiunii de a conduce... Spuneam ca Panda are sanse la titlu pentru ca imi place generatia actuala, a luat premii la capitolul fiabilitate. Conform declaratiilor celor de la Fiat, motoarele multijet pot sa reziste 250.000 km fara interventii asupra lor, daca sunt bine intretinute. Iar in cei peste 31 de ani de la lansare, micul model al celor de la Fiat s-a vandut in peste 6.5 milioane de exemplare. In ceea ce priveste generatia actuala, materialele folosite la interior rezista bine in timp, chiar si la exemplare cu multi kilometri parcursi. Masinuta a castigat un premiu important in 2004, vom vedea ce va realiza noul model. Proaspat lansat la Frankfurt, va beneficia probabil de motorasul TwinAir si de eforturile investite pentru a oferi un model mai bun decat predecesorul... Poate va castiga din nou, poate va castiga Ford Focus sau Toyota Yaris. Sau, de ce nu, poate va castiga Chevrolet Aveo. Marca Chevrolet a progresat mult in ultima perioada, sa nu uitam ca modelul Cruze a obtinut 5 stele la testele de impact, iar Spark a obtinut 4 stele, fiind chiar la 1 punct de a obtine 5 stele. Aveo vine cu multe dotari chiar in varianta de baza si are dimensiuni bune pentru traficul din marile orase. Chiar ca astept sa vad ce surprize ne va rezerva votul de la anul. Numai bine!
    Lista celor 35 de maşini care se bat pentru "Car of the Year 2012"
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău