• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • Castiga din ce in ce mai mult teren masinile mici, de oras, utile in aglomeratiile urbane. Motoarele cu cilindree mica vor fi prezente si pe aceste masini, oferind performante decente, in conditiile unei mase reduse a automobilului. Sincer, nu as fi surprins ca noul Panda sa confirme si sa depaseasca succesul predecesorului, avand in vedere cat s-a investit si cum se prezinta noul model. Sa nu uitam ca, pana la momentul in care se va alege un castigator, cifrele de vanzari vor avea si ele un cuvant de spus.
    Lista celor 35 de maşini care se bat pentru "Car of the Year 2012"
  • @SaabCuantic Multumesc mult pentru gandurile bune. Imi plac discutiile civilizate, constructive, dau o stare de bine. Ma bucur sa constat ca se poate comunica frumos despre pasiunea comuna numita automobil. In fond, cei care muncesc mult sa ne ofere o masina cat mai buna din multe puncte de vedere, sunt cei care merita elogiile noastre. Cei care sunt hotarati sa persiste in munca lor, in asa fel incat sa ne ofere o masina care sa ne incante simturile si care sa merite investitia sufleteasca a beneficiarului. Cand un constructor reuseste sa transmita asa ceva, capata spre multumire fani adevarati. Asa cum ne-au dovedit cei de la SAAB in decursul timpului. @LauCalin Imi place sa constat ca sunt oameni care se preocupa sa afle in cel mai bun si concret mod, ceea ce inseamna un model anume. Aceasta inseamna pasiunea adevarata si dorinta de a cunoaste. Foarte bine pentru tine ca procedezi asa. Astfel de discutii ma vor bucura mereu. Cei care nu se gasesc in aceasta postura, in schimb se grabesc sa vorbeasca si sa-si dea cu parerea, nu au nicio legatura cu a discuta despre o pasiune frumoasa. Personajele acestea ''moderne'', orientate mult spre consum si spre ceea ce este ''la moda'', nu pot intelege anumite aspecte. Si atunci ataca, pentru ca si-au depasit capacitatea de perceptie. Este fix problema lor. Toata stima pentru cei care au facut si fac din automobil o pasiune frumoasa, nu un teren de dispute fara sens!
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Cei care nu inteleg pasiunea din care a rezultat aceasta marca, vorbesc numai ca sa se afle in treaba. Poate nu au vazut fotografia premiata de Foto Reuters, realizata pe 17 ianuarie 2010 in Olanda, cu ocazia protestului proprietarilor de SAAB. Si chiar daca au vazut-o, nu au cum sa inteleaga sentimentele si trairile celor care au muncit sa duca numele SAAB mai departe. Nu inseamna ca daca cineva nu detine un SAAB, nu are voie sa-i placa si sa fie fan al marcii. Este ca si cum am spune ca un sportiv, oricat de intens se antreneaza, nu are voie sa fie pasionat de sportul respectiv, pentru ca nu este campion. Pentru pasiunea catre ceva anume, nu exista limite impuse de catre ceilalti. Dar intr-o societate de consum, orientata spre produse pe banda rulanta, eforturile unor oameni de a mentine ceva deosebit, diferit de tendintele actuale, par nepotrivite, ca si cum nu ar fi necesare. Nu este de mirare sa constatam acest lucru, atata vreme cat globalizarea pare sa fi pus stapanire si pe mintile unora. @SaabCuantic Imi place sa-ti citesc comentariile, personal i-as ignora pe cei care nu inteleg, pentru ca unii nu se schimba si nu pot fi ''fortati'' sau convinsi sa faca acest lucru. Dupa cum se vede, ataca sub centura si nu stiu sa poarte o discutie frumoasa si civilizata. Agresivitatea este deseori apanajul unui personaj cu multe limite, care nu se schimba brusc la citirea unui text si aflarea unor explicatii logice. Au unii ''logica'' lor, ca nu-i convinge nimeni, oricat de frumos le-ar explica. Sa revin la ceea ce spuneam despre SAAB. Marca aceasta s-a straduit si se straduieste sa fie altfel, contrar tendintelor actuale de consum. Pana acum, au reusit ce si-au propus. Personal cred ca si-au propus sa puna suflet in ceea ce fac, sa realizeze masini cu personalitate si foarte echilibrate, din toate punctele de vedere. Pentru aceasta si pentru a aduce aminte de realizarile (in care nu cred unii, dar nu incerc sa-i conving pe aceia...) acestei marci, trec mai jos urmatoarele randuri. Mentionez ca randurile respective apartin lui Florin Stefan si au aparut intr-o publicatie auto, in anul 2003. Si se refera la o parte din istoria SAAB, precum si la inventivitatea de care au dat dovada oamenii implicati in scrierea acestei istorii. ''Am testat noul Saab 9-3 pe soselele Suediei si impactul a fost cel putin pentru noi, o dragoste la prima vedere. Consolele fata si spate sunt scurte, iar echilibrul proportiilor foarte bine realizat. Saab este primul constructor care introduce tehnologia Bluetooth. Pe scurt inseamna conectarea fara fire cu computerul central al masinii a telefonului mobil sau a diferitelor periferice (laptop, agende electronice). Legatura se face prin frecventa radio foarte joasa, cu o raza de actiune de maxim 10 metri. Saab a fost si primul constructor care ofera si o perdea de airbag-uri pentru ambele randuri de scaune. Pe langa principala functie, de protectie la impact frontal, este pentru prima data in industria auto cand aceasta perdea protectoare este activata si in cazul accidentelor frontale severe. Am avut ocazia sa conducem atat versiunea de 175 CP cat si topul Aero, echipat cu acelasi motor de 2 litri, dar dezvoltand 210 CP datorita unei presiuni de supraalimentare mai mari. 9-3 Aero este echipat cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte complet noua sau optional cu una automata cu cinci trepte, de asemenea o noutate absoluta, cu facilitatea ''Saab Sentronic.'' Tot in 2003, in alt numar al aceleiasi publicatii auto, un articol semnat Teodor Stefan cita ceea ce a spus presedintele SAAB, Peter Augustsson, referitor la 9-3 Cabrio si la traditia marcii: ''El exprima elementele-cheie ale companiei: design, performante, control, securitate si versatilitate, toate intr-o forma concentrata. 9-3 Convertible este un model sport, totusi surprinzator de practic.'' Pentru ce au realizat pana acum, marca aceasta nu are cum sa dispara definitiv, chiar daca se va declara falimentul companiei. Industria auto si cei pasionati nu uita. Pentru cei pasionati, marca SAAB va continua sa existe, prin realizarile sale.
    Veşti proaste pentru Saab: faliment iminent
  • Daca trece si de Parlament, taxa intra in vigoare de la 1.01.2012. Pe noi nu ne intreaba nimeni daca suntem de acord sau nu. Se procedeaza exact asa cum am aflat pana acum. Au ajustat atat taxa asta, ca nici ei nu mai stiu ce si cum. Iar nu au luat in calcul un aspect sau nu vor sa-l ia in calcul. Exista masini inmatriculate inainte de 1.01.2007, care respecta normele Euro 4. Daca sunt bine intretinute, nu vad de ce cumparatorul sa mai plateasca din nou taxa (la taxa taxei taxelor... ) pe care o viseaza ei... Mai ales ca, in 2005 sau 2006, cand au fost inmatriculate respectivele masini, taxa era mult mai mare decat ce se plateste la ora actuala. Acele masini sunt ok din punct de vedere tehnic si este absurd sa se mai plateasca din nou taxa pentru ele.
    Taxa auto a fost redusă cu 25% şi se aplică şi vehiculelor înscrise în România
  • Mai curand politistul a cautat sa puna cat mai multa masina intre el si SUV, ca sa fie ceva mai protejat astfel, daca soferul SUV-ului s-ar fi deplasat in continuare pe sensul opus de mers. Risca un accident mai grav, daca SUV-ul venea drept spre el si politistul ar fi virat dreapta... Nu cred ca stie cineva cum va reactiona un sofer in stare de ebrietate... Plus ca in dreapta era masina de culoare alba iar timpul scurt. Din momentul in care masina alba a virat dreapta si pana la impact au trecut cam 3 secunde. La 120 km/h o masina parcurge intr-o secunda aproximativ 30 metri. Adica aproximativ echivalentul unui bloc cu 6 etaje. Ca sa nu mai vorbim ca aici sunt implicate doua masini, iar SUV-ul avea ceva viteza. Faceti un calcul ca sa vedeti cam cati metri se parcurg intr-o secunda, respectand viteza legala in oras. Apoi vorbim de viteza de reactie si cea mai buna alegere, cand in distanta aceea mica a aparut acel SUV... Probabil la ei politistii fac si ceva instructie, pentru astfel de situatii... Iar soferul vinovat va suporta consecintele, spre deosebire de alte parti de pe glob... Mai este un aspect, de care cred ca este bine de tinut cont. Daca pe banda 2 ruleaza o masina mare, care blocheaza sau ingreuneaza vizibilitatea, mai bine trecem pe banda 1, daca permit conditiile. Nu se stie niciodata ce se poate intampla, dupa cum se vede si din acest filmulet. Cand este posibil, mai bine ne luam masuri de precautie. A circula pe banda 1 (acolo unde este posibil), poate sa fie de folos uneori.
    Accident frontal: poliţist versus şofer în stare de ebrietate
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău