• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Octav72

  • Membru din 22.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 232 in total
  • In primul rand, bravo pentru modelele fruntase. Ma asteptam ca Aveo sa obtina un rezultat bun, dupa ce Cruze a obtinut 5 stele, iar Spark 4 stele (a fost parca la 1 punct sa obtina 5 stele). Chiar daca impactul frontal se produce la ''numai'' 64 km/h, aceste teste au importanta lor. Arata deformarile caroseriei pentru fiecare model in parte, respectiv disiparea energiei de impact in cazul fiecarei masini. Exista diverse teste, intre masini care sunt din clase diferite. De exemplu testul efectuat de ADAC, intre Golf 5 si Volvo XC90, in care pasagerii din Golf ar avea mai mult de suferit. Sau testul dintre Golf 5 si Kia Sorento (modelul anterior). Ori testul dintre Audi Q7 si Fiat 500, ambele fiind cotate la vremea respectiva cu 5 stele EuroNCAP. S-a recomandat atunci existenta unor suprafete uniforme de impact, in asa fel incat un SUV sa aiba o zona frontala ceva mai moale, pentru protectia partenerului de impact, dupa care sa urmeze o zona mai tare, destinata protectiei ocupantilor din SUV. In cazul impactului dintre Audi Q7 si Fiat 500, efectuat la 56 km/h, practic modelul german striveste micul Fiat, din cauza masivitatii partii frontale. Aceste teste ADAC arata ca daca lonjeroanele celor doua masini nu se gasesc in acelasi plan (deci impactul are loc intre masini de clase diferite), distributia energiei de impact nu se mai poate realiza conform structurii de rezistenta a fiecarui model in parte. Plus ca, in general, au de suferit ocupantii din masina ce apartine unei clase mai mici, desi in cazul impactului dintre Golf 5 si Sorento, nici ocupantii din Kia nu ar fi scutiti de anumite accidentari (conform testului respectiv). Daca tot se vorbeste de viteza la care se realizeaza aceste teste, sa vorbim de alt test, elocvent cred, in ceea ce priveste valoarea energiilor de impact. Acel test subliniaza ca daca nu se poarta centura de siguranta, in cazul unui impact frontal la ''numai'' 30 km/h, soferul se poate lovi cu capul de parbriz si gatul de volan, deci se poate accidenta serios. Mai este si alt aspect, subliniat de un test ce a aparut pe @automarket. Respectiv impactul frontal dintre Ford Fiesta si Peugeot 308, care ar fi trebuit sa fie in avantajul leului, deoarece apartine unei clase superioare. Cu toate acestea, Fiesta ofera o mai buna protectie ocupantilor. Ceea ce inseamna ca proiectarea structurii de rezistenta a unei masini are si ea o importanta deosebita. In ceea ce priveste anumite modele Renault notate cu 5 stele EuroNCAP, imi aduc aminte de acel test, in care un sofer aflat la volanul unui Megane (generatia anterioara) nu a suferit nicio accidentare, dupa ce modelul Renault a fost lovit la 50 km/h de alta masina care stationa perpendicular pe directia de deplasare. Fapt care subliniaza ca investitia in siguranta are mare importanta in proiectarea unui autoturism. Nu intentionez sa fac reclama pentru nicio marca anume. Cred ca fiecare poate sa traga o concluzie. Atat testele ADAC cat si EuroNCAP contribuie mult la determinarea gradului de siguranta in cazul diverselor modele, iar rezultatele testelor efectuate de catre cele doua organizatii ajuta constructorii de automobile sa aduca imbunatatiri modelelor lor. Mai ramane ca si constuctorii de masini sa tina cont de aceste teste. Mai ales constructorii care au modele masive in gama, sa caute sa implementeze in structura lor acele suprafete uniforme de impact, care sa protejeze ocupantii automobilului de clasa mai mica, in caz de impact frontal, cat si lateral. Dupa cum se vede, unii constructori invata din aceste teste si reusesc sa produca modele mai sigure. Cand spun asta, ma refer atat la siguranta in cazul impactului dintre modele ce apartin aceleiasi clase, cat si siguranta oferita de anumite modele, chiar daca sufera un impact cu un automobil dintr-o clasa mai mare. Pe langa toate acestea, conducerea preventiva ramane un aspect care poate fi ''proiectat'' de catre fiecare participant la trafic.
    Ultimele teste EuroNCAP: Nouă modele cu cinci stele, evoluţie excelentă a lui Chevrolet Aveo
  • Si eu cred ca nu este un model prea original, cum spune si @adi, partea frontala (exceptand grila, desigur) parca seamana cu aceea a unui Aston Martin si parca are si ceva influente de la Citroen... Este un concept si atat deocamdata, vom vedea cum vor evolua lucrurile in viitor. Off topic : De ce credeti ca cei de la Kia nu au adus si la noi modelul Forte, urmasul lui Cerato? Am vazut masina in alte tari si pot spune ca nu este un model spectaculos, dar este totusi placut si prezinta o buna oferta de spatiu.
    Kia aduce un concept radical la Frankfurt
  • Imi place sa gasesc aici gandurile unor oameni pasionati, gandurile celor care, dupa cum scriu, au aceasta bucurie interioara: simt sa fie astfel. Citesc cu placere parerile tale si ale celor care au puterea sa fie, fara sa ''premediteze'' cu nimic pentru a obtine aceasta stare... Am vizionat recent premiile acordate pentru 2010 de catre REUTERS FOCUS. Oamenii lupta pentru continuitate, asa cum arata si fotografia realizata in Olanda, pe 17 ianuarie 2010, cand a avut loc protestul proprietarilor de SAAB. Imaginea aceea cuprinde o multitudine de sentimente, puse in fiecare model in parte. O fotografie care cred ca spune cat o mie de cuvinte.
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Mai bine sa-si foloseasca atent resursele si sa reuseasca sa duca numele SAAB mai departe. De cate ori vad un astfel de model pe strazile patriei, nu ma pot opri sa nu-l admir. Sunt masini deosebite, pentru pasionati, care cauta sa nu cada in banalitatea vremurilor noastre si nici sa fie in ''tendinte'', in ceea ce ofera multi, pentru ca asta se cere... Avand in vedere aceste aspecte, m-as bucura sa vad ca reusesc sa ramana o marca deosebita. Daca nu vin la Frankfurt si asta va ajuta la revenirea firmei, atunci sa nu vina. Un vechi proverb spune: ''Renunta azi, ca sa poti lupta maine.'' Daca le este de folos aceasta strategie, neprezentarea la salon poate sa contribuie la revenirea lor. In viata competitionala, unii sportivi prefera sa nu se prezinte la o competitie, pentru ca sa prinda o forma mai buna pentru competitia urmatoare. Si in fond, cine cumpara un SAAB, nu are neaparat nevoie sa mearga la un salon auto. Cand traditia conteaza, un salon auto devine un eveniment trecator, fata de ceea ce inseamna trecutul continuat cu succes in prezent. Sper ca pentru SAAB, trecutul si traditia sa determine un viitor frumos.
    Saab declară forfeit pentru Salonul de la Frankfurt
  • Mai conteaza si in ce mod era setat Impreza : Drive, Sport sau Sport Sharp. Se stie ca suspensiile actualei generatii hatchback sunt ceva mai moi decat ale generatiei anterioare. As fi vrut sa vad aceasta comparatie intre variantele sedan ale ambelor modele. Daca nu gresesc, varianta Impreza WRX STI sedan are suspensiile ceva mai ferme decat varianta hatchback, fanii fiind cei care au avut un rol important in reaparitia sedanului pe generatia actuala. Fiecare dintre aceste masini este buna pentru scopul pentru care a fost construita, deci nu sustin ca nu ar fi bun sistemul GT 4Control sau ca Subaru ar avea o problema in acest test. Spun numai ca as fi ales varianta WRX STI sedan pentru comparatie, cu setarea potrivita situatiei respective.
    Probă de manevrabilitate pentru Renault Laguna GT 4Control şi Subaru Impreza STI
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW 525 tds, Dacia Sandero, Duster, Ford Escort Cosworth, Ford Focus ST, Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Juke, Nissan Qashqai, Opel Astra, Opel Corsa, Renault 5 GT, Renault Megane, Renault Clio 3 si 4, Suzuki Swift, Suzuki Splash, Subaru Impreza 2.0R
  • MASINA LA CARE VISEZ Suzuki SX4
  • TOP MASINI 1. Renault Clio RS 2.0
    2. Ford Fiesta ST
    3. Subaru Impreza STI
    4. Ford Focus RS
    5. Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II
    6. Renault 5 GTI
    7. Suzuki Swift Sport
    8. Renault Twingo RS
    9. Fiat Panda 100 HP
    10. Ford SportKa
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău