• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

SaabCuantic

  • Membru din 19.05.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 655 in total
  • Pentru cei care vor să fie prezenţi la întâlnirea SAAB de mâine, 24 iunie, şi care n-au aflat încă: locul stabilit înainte – Piaţa Constituţiei – nu mai este valabil! Se pare că acolo se amenajează o scenă acum, deci membrii clubului au mutat locul de revedere în parcarea Bibliotecii Naţionale (sediul nou) de pe B-dul Unirii, vizavi de Tribunalul Bucureşti. Ora a rămas nemodificată: 12.
    OFICIAL: Saab va produce maşini electrice sub conducerea unei companii japonezo-chinezeşti
  • @all: las’ că acuşica va veni Marele “Salvator” şi va pune ordine în toate domeniile, codomeniile şi subdomeniile vieţii sociale globale şi astfel ne va sătura de certitudini, ne va păzi de riscuri şi ne va îneca fără milă în cel mai inimaginabil ocean de lapte european şi miere globalistă…Mmmm, de-abia aştept noul format comunitar planetar, precursor al presupusului rai terestru milenarist, în care n-o să ne mai văităm decât după. După ce? After that we will lose our souls in mass because we are never satisfied with the good and the bad decided by our too patient Creator.
    Fitch Ratings: Programele de casare ale maşinilor sunt dăunătoare pe termen lung
  • Haideţi să n-o mai înghesuim în crăci: stânga proletcultistă şi sociofilă şi-a dat mâna pe la spate cu dreapta antreprenorială şi individualistă şi împreună, dansând pe cadavrul în descompunere al “luptei ideologice” de odinioară, ne explică, ne apologizează şi ne bagă pe gât globalismul postmodernist, ultracapitalist şi technocrat, în care industria auto “trebuie” să vândă grupa mare şi fără bătăi de cap…Revalorificarea deşeurilor (carcaselor) constituie un obiectiv prioritar în sensul minimalizării investiţiilor constructive, dar şi a eforturilor metalurgice, deci nici vorbă de “protecţia mediului”…Apropo de grija oficială frenetică pro-natură, @dany: degeaba vii cu emisii tot mai reduse de noxe la maşini, dacă, pe de altă parte, poluezi electromagnetic creierul uman şi perturbi ordinea lăuntrică firească a oamenilor cu smartphoane şi alte răhăţişuri digitale fistichii… Da, mă pronunţ favorabil pentru programele “rabla”, dar numai fiindcă astfel i-am mai acorda planetei un respiro în privinţa zestrei sale fizico-chimice tot mai secătuite, atâta tot.
    Fitch Ratings: Programele de casare ale maşinilor sunt dăunătoare pe termen lung
  • Kadett, Ascona, Rekord, Senator. După aceea, nimic…Un nimic bine vandabil însă. Deşi împart aceeaşi mumă, Chevrolet tinde să-i “fure” lui Opel teritoriul sacru în care a făcut legea în numele lui GM atâtea decenii: Europa. Cum just aprecia @PLO mai sus, poate a venit timpul pensionării pentru “Z”-ul turtit, deşi pe plaiuri mioritice a căpătat de mult statut privilegiat de “maşina săracului familisto-excursionist” (exponenţială în acest sens fiind nelipsita Astra break). În pofida faptului că este insipid ca şi VW, eu nu doresc totuşi dispariţia lui Opel. Noua Astra surprinde cu un design cvasi-avangardist, iar versiunea de performanţă, respectiv motorul turbo de 2000 cc şi 280 CP (!), recunosc că mi-ar surâde şi mie la o adică. Hm, configuraţia lunetei mi se pare că obturează câmpul vizual din spate, dar na acum, să fie doar un element nesemnificativ. Per ansamblu, la compacte, cu noua Astra şi Volvo V40 nu mi-ar fi ruşine. Nici cu noul A Klasse, care nu mai pare chiar o subcompactă. Însă niciuna nu-mi poate alunga dorul de 900…
    Şeful Opel schimbă politica de marketing: "Vom avea maşini mai accesibile"
  • Îmi pare rău de Chrysler Group; pierderea treptată a personalităţii este un “simptom” fundamental al pandemiei de aplatizare globalistă. Am văzut că Dodge intenţionează să revigoreze celebrul model Dart din anii ’60-’70, numai că “noua generaţie” nu înseamnă decât o Alfa Romeo Giulietta cu tot cu al său motor Multiair şi cu siglă de Dodge, menită preponderent pieţei americane şi chineze, nothing more! Chrysler este încă un nume mare al industriei auto (din câte ştiu eu, cercetările asupra posibilităţii introducerii turbocompresorului la autoturisme au fost iniţiate în anii ’50 de către Chrysler, nu GM!), dar mariajul de silă, de nevoie, cu Fiat Group va duce implacabil şi invariabil la diluarea valorică a concernului american şi la rătăcirea lui imagistică într-o maree de consumism…Aşa că aceia care, din întâmplare, vă bucuraţi de un 300, de un Charger, de un Challenger sau chiar de un Viper, ţineţi cu dinţii de ele cât puteţi, căci taifunul atot-uniformizării vi le-ar putea smulge cu tot cu placa dentară :) Şi fiindcă tot suntem la capitolul fotbal, îmi cer scuze pentru faptul că “anticipasem” în urmă cu câteva luni că Olanda va câştiga CE…Pur şi simplu n-am înţeles ce s-a întâmplat cu “lalelele”; Robben&co au părut blazaţi, obosiţi, şi s-au mişcat pe teren de parcă ar fi fost obligaţi să joace în loc să se relaxeze după un sezon epuizant la cluburi. Tot jocul portocalei…storcite s-a înscris în graficul previzibilului. De pierdut, a mai pierdut Olanda, dar toate meciurile din grupă…cred că este o premieră istorică! S-ar putea concluziona că această generaţie şi-a atins maximul teoretic de potenţial la CM 2010. Plus că sistemul lor caracteristic care a făcut mereu furori, 4-3-3, sinonim cu “fotbalul total”, în primul rând n-a mai fost conceput de antrenor, el preferând să se ralieze unei formule în vogă astăzi, 4-2-3-1, în care Van Persie s-a zbătut ca peştele pe uscat, iar tocitul Van Bommel a fost depăşit ca “închizător” de sprintenii mingicari germani şi portughezi. În fine, chiar şi profeţii se mai înşeală uneori :P
    Jeep este noul sponsor de pe tricourile echipei de fotbal Juventus Torino
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC in asteptare...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3 SG si 9-5 SG (teste Autoglobus Tm,2008), Saab AeroX (descindere in habitaclu-Augusta Motors,2009),Toyota Corolla D,Audi A8 TDI,Mitsubishi Pajero D,Chevrolet Aveo,BMW 316i,Mercedes E200 CDI,Volkswagen Golf 3 TD si Volkswagen T3 Caravelle Syncro TD
  • MASINA LA CARE VISEZ Saab 900 turbo 16 (160-175 CP), Saab 9000 turbo Aero (225-260 CP)
  • TOP MASINI 1. Saab 900 (doar prima generatie)
    2. Saab 9000
    3. Saab EV1
    4. Saab 99
    5. Saab 90
    6. Saab 96
    7. Saab 93
    8. Saab 92
    9. Ursaab
    10. Saab GT750
    11. Saab Monster
    12. Saab Sonett
    13. Saab Formula Junior
    14. Saab Sport
    15. Saab 95
    16. Saab XWD (ideea)
    17. Saab PhoeniX (conceptul)
    18. Volvo
    19. Scania
    20. Koenigsegg
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău