Jeep este noul sponsor de pe tricourile echipei de fotbal Juventus Torino
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Logo-ul legendarei mărci Jeep va apărea pe tricourile echipei Juventus Torino în sezonul 2012-2013. Juventus şi-a prezentat ieri oficial noul echipament de deplasare, iar tricourile - complet negre - sunt inspirate de cele din sezonul 1941-1942, în timp ce pe spatele gâtului este inscripţionat motto-ul clubului: "Vincere Non E Importante E L'Unica Cosa che Conta" (Victoria nu este importantă, este singurul lucru care contează).
Juventus şi Grupul Fiat au semnat un acord de sponsorizare în luna aprilie. Conform acestuia, Fiat este sponsorul principal şi va fi purtat de jucători pe tricouri pentru următoarele trei sezoane. Fiat Group a ales însă ca marca ce va fi promovată pe tricourile echipei Juventus să fie Jeep, încercând astfel să crească imaginea de marcă a brandului american.
Jeep va fi alături de Juventus şi într-o serie de evenimente conexe ca drive teste, concursuri şi alte activităţi. În luna iulie, Jeep va prezenta în Europa noul model Grand Cherokee S Limited, versiunea de top ca echipare ce va fi disponibilă în showroom-uri din luna septembrie a acestui an.
Jeep Grand Cherokee S Limited va putea fi recunoscut datorită jantelor negre de 20 inch şi elementelor stilistice stil SRT. Sub capota acestui model va fi noul motor V6 turbodiesel de 3.0 litri cu tehnologie MultiJet II.
Propulsorul dezvoltă 245 CP şi 550 Nm.Via | Fiat
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Jeep in Romania
-
Jeep Cherokee (2014-prezent) Preţ: 38.498 - 51.765 €
-
Jeep Cherokee facelift Preţ: n/a €
-
Jeep Compass Preţ: 23.310 - 34.533 €
-
Jeep Grand Cherokee facelift (2013-prezent) Preţ: 47.622 - 88.500 €
-
Jeep Grand Cherokee Trackhawk Preţ: 124.500 €
-
Jeep Renegade (2015-prezent) Preţ: 21.791 - 34.555 €
-
Jeep Wrangler (2011-prezent) Preţ: 35.000 - 44.030 €
-
Jeep Wrangler Unlimited (2011-prezent) Preţ: 34.597 - 47.051 €
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026
















Şi fiindcă tot suntem la capitolul fotbal, îmi cer scuze pentru faptul că “anticipasem” în urmă cu câteva luni că Olanda va câştiga CE…Pur şi simplu n-am înţeles ce s-a întâmplat cu “lalelele”; Robben&co au părut blazaţi, obosiţi, şi s-au mişcat pe teren de parcă ar fi fost obligaţi să joace în loc să se relaxeze după un sezon epuizant la cluburi. Tot jocul portocalei…storcite s-a înscris în graficul previzibilului. De pierdut, a mai pierdut Olanda, dar toate meciurile din grupă…cred că este o premieră istorică! S-ar putea concluziona că această generaţie şi-a atins maximul teoretic de potenţial la CM 2010. Plus că sistemul lor caracteristic care a făcut mereu furori, 4-3-3, sinonim cu “fotbalul total”, în primul rând n-a mai fost conceput de antrenor, el preferând să se ralieze unei formule în vogă astăzi, 4-2-3-1, în care Van Persie s-a zbătut ca peştele pe uscat, iar tocitul Van Bommel a fost depăşit ca “închizător” de sprintenii mingicari germani şi portughezi. În fine, chiar şi profeţii se mai înşeală uneori :P