Şeful Opel schimbă politica de marketing: "Vom avea maşini mai accesibile"

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 21.06.2012
Karl-Friedrich Stracke, CEO-ul Opel, a anunţat că marca îşi va schimba politica de marketing şi va face maşinile sale mai accesibile, pentru a atrage înapoi clienţii vechi.

Opel a decis să facă o întoarcere de 180 de grade a politicii de marketing pentru a realiza maşini mai accesibile, anunţă Automotive News. Totul face parte dintr-un plan derulat pe termen lung, care vizează recuperarea clienţilor tradiţionali ai mărcii Opel, pe care marca germană i-a pierdut în ultimii ani pe fondul creşterii preţului de bază al modelelor din portofoliu. Între timp, nemţii vor să ofere modele mai ieftine şi să-şi mărească gama de modele, pentru a avea acces la mai mulţi clienţi. Totodată, Karl-Friedrich Stracke a anunţat că Opel nu va renunţa la investiţiile în noile sale modele, aşa cum au făcut unii constructori, totul în încercarea de a oferi produse noi cu capacităţi superioare.

"Trebuie să ne recâştigăm clienţii. Am crescut preţurile la Opel prea repede. Pe viitor, vom face modificări pentru a face maşinile noastre mai accesibile. Vom face şi o investiţie semnificativă în portofoliul de produse al mărcii Opel. Am observat cu interes faptul că o parte din competitorii cheie ai mărcii Opel au anunţat planuri de a reduce investiţiile în produsele noi.

Produsul este rege şi totodată cheia succesului în viitor.", a declarat Karl-Friedrich Stracke într-un interviu acordat Automotive News.

Întrebat despre o eventuală canibalizare cu marca soră a Opel în Europa, Chevrolet, Stracke a declarat că mărcile nu sunt văzute de clienţi ca fiind în competiţie, deci nu va fi o problemă dacă Opel va reduce preţurile. Cei de la Opel vor lansa 23 de noutăţi până în 2016, incluzând modele precum Mokka şi Adam, dar şi 13 propulsoare noi, unele dintre ele formând trei familii noi de motoare. Noua strategie a mărcii Opel vizează recâştigarea vechilor clienţi şi atragerea de clienţi noi, totul în încercarea de a obţine profitabilitate sustenabilă pe termen lung. Măsurile necesare creşterii profitabilităţii la Opel vor implica şi eficientizarea producţiei la uzinele mărcii şi strângerea legăturilor cu PSA Peugeot-Citroen, noul partener General Motors în Europa.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (7)

  • Traducere: "Nu mai putem prosti atat de usor lumea sa ne cumpere rebuturile la preturi nesimtite".


    Cine vrea sa vada calitatea Opel, sa dea o fuga pe la un service Opel si sa intrebe consilierii, mai dupa perdea, cum sunt masinile.

    Sau sa se intrebe de ce la un moment dat se dadeau Opel-urile si cu 20%+ discount.
    15 14
  • Eu nu mai inteleg nimic! Acum o luna un articol AM ne informa ca Ople va creste preturile masinilor pentru a fi la nivelul rivalilor de la Vw. Acum anunta reducerea preturilor pentru a fi mai accesibili. Eu cred ca e degringolada totala in managementul Opel- sfarsitul pare aproape pentru marca asta.
    13 7
  • dumy78
    @PLO

    Articolul la care faci referire era despre Renault, nu despre Opel
    7 1
  • @ dany - poate ai trebui sa iti recitesti comentariul si sa vezi ca de fapt ai gresit marca : vw are o politica de samsar necizelat fara precedent. Sa vii si sa spui astefel de aberatii despre o marca ce nu poate primi tehnologii de la marci precum audi trebuie sa fii putin redus . Opel asa cum sunt ei au scos niste masini cu mult mai frumoase si interesante decat vag(inul) , adica in timp ce vw scoate in fiecare an cate un facelift la fiecare model pe care il numeste model complet nou, de seat isi bate joc intr-un hal de neinteles , acum urmeaza si skoda. Pai prosteala mai mare ca asta nu o sa gasesti nicaieri. Passat b 7= b6 cu leduri ... mai penibil de atat ?

    @PLO - cel mai probabil ei se refera ca vor scoate multe modele mai acesibile , gen mokka, adam , corsa si nu ca vor transforma insignia intr-o masina de 10 mii de euro.
    10 8
  • Brain washed. Ce fel de om poate fi fan Opel?
    3 7
  • Kadett, Ascona, Rekord, Senator. După aceea, nimic…Un nimic bine vandabil însă. Deşi împart aceeaşi mumă, Chevrolet tinde să-i “fure” lui Opel teritoriul sacru în care a făcut legea în numele lui GM atâtea decenii: Europa. Cum just aprecia @PLO mai sus, poate a venit timpul pensionării pentru “Z”-ul turtit, deşi pe plaiuri mioritice a căpătat de mult statut privilegiat de “maşina săracului familisto-excursionist” (exponenţială în acest sens fiind nelipsita Astra break). În pofida faptului că este insipid ca şi VW, eu nu doresc totuşi dispariţia lui Opel. Noua Astra surprinde cu un design cvasi-avangardist, iar versiunea de performanţă, respectiv motorul turbo de 2000 cc şi 280 CP (!), recunosc că mi-ar surâde şi mie la o adică. Hm, configuraţia lunetei mi se pare că obturează câmpul vizual din spate, dar na acum, să fie doar un element nesemnificativ. Per ansamblu, la compacte, cu noua Astra şi Volvo V40 nu mi-ar fi ruşine. Nici cu noul A Klasse, care nu mai pare chiar o subcompactă. Însă niciuna nu-mi poate alunga dorul de 900…
    6 5
  • @GTS
    VW o face masini la indigo, dar Opel nici macar la sfert nu se apropie ca tehnologie si robusutete, si asta o recunosc fara sa-mi placa nici macar o marca nemteasca, pe care le consider toate mincinoase la raportul pret-calitate, in special cele de top. Hai sa lasam treaba cu designul, ca nu designul face o masina buna, si oricum e de gust treaba cu e frumoasa sau e urata. Mergi pana la nemti si o sa afli o vorba veche despre cine isi cumpara in general Opel. Nici macar ei ca natie n-o mai fac. Pun pariu ca in cativa ani Opel se va afla exact in situatia lui Saab, de altfel pe ce a pus mana GM a transformat in scrum. Pacat, faceau niste masini exceptionale odata.
    9 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru