Tinta principala sunt tarile de pe continentul american, Mexic si Canada in special. Si tot tinta sunt producatorii americani care si-au mutat productia in cele 2 tari vecine cu SUA.
Nu am date dar m-as mira daca ar fi mai mult de 10% din masinile vandute in SUA care sa provina de pe alte continente decat cele americane.
Nu inseamna ca Strump nu e cu pedala la fund in a deranja starea de fapt a majoritatii domeniilor cunoscute.
Oau, inca suv coupe de 50k+ de la un brand inca anonim. O sa fie rupere. Mai ales ca tableta de pe bord se invarte. Mai ales ca are "tehnologie de ultima generatie".
Nu stiu de altii dar eu nu am vazut pe nimeni trantind scarbit usa unui dealer pentru ca nu are in oferta masina cu conducere autonoma.
Cine naiba ia deciziile astea si pe ce fel de analize se bazeaza? Daca ne uitam ca Dacia Sandero e constant pe primele locuri la vanzari putem deduce ca multi clienti nu dau doi bani pe toate ghimickurile si brizbrizurile bagate pe gat cu forta. Un "bare minimal car" multumeste foarte multi clienti. Asta considerand ca pe langa Sandero in top mai sunt Clio, C3, Golf, Corsa.
Cand se termina cu toata isteria asta a hipertehnologizarii, hiperconectivitatii, hipercontrolului care umfla costurile cu miliarde si miliarde in soft, hardware, testare, intretinere pe ani de zile dupa ce o masina a fost vanduta.
Ultimele comentarii
1143 in total