• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1369 in total
  • Capota aia "urla" dupa un V12. La fel cred ca se urla si in sedintele interne de la Mercedes: "baaaa Mertz baaa, am creat cel mai tare concept din ultimul sfert de secol si voi il stricati cu baterii???" ... "bai Hertz, linisteste-te ca n-avem cum sa mai punem pistoane ca ne iau astia pe sus si ne exclude firma de pe .. planeta". *moment dramatic creat fara ajutorul chatGPL Serios acum, daca nu scot macar cateva zeci sau sute de bucati cu V12 sub capota sunt cei mai fraieri de pe planeta .. si chiar merita exclusi de pe ea.
    Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
  • Nu nu, din contra, bubuie cererea. Se urca oamenii pe gardurile fabricii cu 40k euro in dinti numa sa prinda un EV4.
    Kia va mări producția de mașini electrice în Slovacia
  • Mari fraeri americanii astia. Auzi tu, sa puna un 3.6 ca range extender. Sa faca o excursie la China sa afle cum se fac cele mai tari masini din lume cu 1000 de cai si vestitele 1.5 turbo pe post de propulsor de racheta. https://piataauto.md/Stiri/2025/10/VIDEO-Un-dealer-a-incercat-sa-demonstreze-ca-un-Lixiang-L9-chinezesc-poate-parcurge-1000000-km-insa-masina-a-cedat-complet-la-307000-km/ "Mecanicul spune că acest motor cu combustie se bazează pe un proiect mai vechi al unui motor de Peugeot, care a fost simplificat de chinezi în costuri de producţie şi modificat, astfel încât nici piesele de Peugeot nu se mai potrivesc."
    Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
  • De ce nu l-au denumit E4? Ca sa fie o distinctie clara intre electric si termic cat timp vor mai coexista electricele cu termicele. Asa face BMW si asa a facut de la inceput. Toata alba neagra asta cu denumirile la unii producatori denota o oarecare infantilitate de parca ar vrea sa-si pacaleasca clientii sa cumpere o electrica cand ei voiau defapt o termica.
    Șeful Audi: A4 revine ca model electric. "Cea mai importantă schimbare din istoria companiei"
  • @11:00 Cunosc toate avantajele si dezavantajele electricelor. Nu e nevoie sa mi le reamintesti. Uite, ca sa te simti bine mai pun langa greutatea de 1.9 tone si eficienta energetica de 90+% vs. 30% la termice. Dar daca mai pui si restul avantajelor si dezavantajelor tot nu iese in favoarea electricelor decat daca prioritizezi anumite aspecte in detrimentul altora. Personal am de 5 ani in curte cablul trifazic 4x10 tras care asteapta statia de incarcare si masina electrica/plugin care... nu mai vin. Mi-am montat si panouri vara asta din banii mei. Am cochetat o perioada scurta cu ideea unui plugin Volvo dar a cazut la calcule. La fel cad toate incercarile de calcul pe care le mai fac din cand in cand cu privire la achzitia unei masini "la priza". Marea problema a electrificarii e politizarea excesiva si modul fortat in care s-a facut. Cand spuneam unii ca nu are cum sa treaca toata lumea intr-o generatie la electrice ca nu-s toti pregatiti, ca nu-i tehnologia suficient de buna si ieftina, eram facuti retrograzi, vanduti arabilor, iubitori de noxe, ucigasi de bebelusi si ursi polari si alte caracterizari de genul asta. Acum cand electrificarea s-a mai racit si cresterile sunt ceva mai naturale vin toti cu scuze, ca ne-am grabit, am fost prea indrazneti si increzatori si alte scuze de astea. Si aici intervine comparatia mea cu greutatea unei electrice vs termice. Si intrebarea care se pune nu e cat sunt de pregatiti oamenii pentru electrificare ci cat de pregatite sunt electricele sa le inlocuiasca pe cele termice.
    Forma viitorului
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău