Trebuie sa ai haz sa vorbesti senin despre viitor cand prezentul este atat de incert.
Nu mai departe de acum 2 ani erau mai toti cu farfurii zburatoare in cap si electrificau pana si tomberoanele cu tot cu pisicile din ele. Acum, dau din colt in colt, că să vedem, dacă putem, o să incercăm sa considerăm și tot așa. Toti mari vizionari.
On-topic:
Defenderul nu poate fi electrificat decat cu o platforma separata. Avand in vedere ca vechiul Defender a stat in productie zeci de ani cu schimbari minime o eventuala versiune electrica nu cred ca vine mai devreme de 2035.
"cea mai accesibilă electrică a mărcii".
"În România, noua Skoda Elroq pornește de la 35.000 de euro"
Adevarul e ca e pustiu segmentul electric de 35k.
Toti cauta prin debara modele pe care sa le revitalizeze dar nu reusesc sa reproduca simplitatea si pretul modelelor simbolice pe care le revitalizeaza.
Cea mai reusita reinterpretare a unui model clasic este Fiat 500. Apoi vine Mini. VW Beetle a fost un semiesec pentru ca a fost o placinta mare si grasa adica fix ce nu se voia originalul Beetle .. sau originalul Tatra.
Vedem ce-o reusi Renault cu R5 si R4. La imagine au reusit cu R5 ca au luat COTY in Europa. Vedem la vanzari cum or sta.
In Italia Fiat are un pic de scandal cu dealerii pentru ca nu mai are nici o motorizare cu GPL care-i inca foarte popular acolo. Nu e de mirare ca la 2 euro litrul de benzina, cauta lumea gaz-ul care e la ~0.7. Scandalul e pe faptul ca au abandonat toti clientii de GPL care s-au dus de nevoie spre ... Dacia care a ajuns pe la 10-11% cota de piata. Nu e putin lucru.
Si sa nu ne facem ca nu vedem ca prin mai toata europa benzina sare de 1.5 euro. Cu preturile astea toata lumea cauta sa traga de orice solutie pentru a merge un pic mai ieftin.
Inclusiv dieselul in anumite situatii e o solutie mai ieftina decat o benzina sau un hibrid.8172
Ultimele comentarii
1371 in total