• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5194 in total
  • Jaguar n-a mai produs nicio mașină de asta toamnă, dar va avea vopsea personalizată când va relua producția ( nu se știe când), umorul britanic, amestecat cu caterinca indiană .
    Jaguar Land Rover va investi peste 77 de milioane de euro pentru a satisface cererea de culori personalizate
  • Cât de nasol la caracter sa fii sa spui ca mașina nu este un drept, ci un privilegiu, dar sa susții în același timp subvențiile pentru electrice și taxarea termicelor, după care regula se impune taxarea unora, dar avantajarea altora ? În afara de salvarea planetei Europa, bineînțeles . Oricine se plimba prin țară, măcar o dată pe an, observa ca mașinile vechi și foarte vechi sunt foarte puține, asta se observa si la parcurile auto care comercializează mașini second, foarte puține cu adevărat vechi .
    Parcul auto din România a crescut cu 4% în 2024: 10.8 milioane de vehicule înmatriculate
  • N-ai cum fără experții bogați, românii iar sunt cei mai prosti, doar ei sunt deștepți, aveți habar care este prețul mediu al unei mașini second ? Nu da aproape nimeni aceste cifre, cel puțin 50% sunt sub 10k euro, un sfert sunt până în 15k, restul mai scumpe, fiind o minoritate, deci daca media iese 12-13k e mare, ce mașini noi cu sutele de mii sa-si cumpere românii ? Piata noastră își permite aproximativ o sută de mii mașini noi, din care vreo 40% Dacia, pe primul loc, știți acea vorbă care a devenit enervantă, ATÂT S-A PUTUT . Media UE a parcului e de vreo 12-13 ani, România are 14.9 ani, lăsați Luxemburg și Norvegia, așa cum nu se poate argumenta ca Grecia, Polonia, Portugalia, Estonia, care au parcuri mai vechi, de ce ar fi mai valoros argumentul cu Norvegia cu-n milion de mașini ? Deci haideți cu subvențiile de 90% să ridicam parcul .
    Parcul auto din România a crescut cu 4% în 2024: 10.8 milioane de vehicule înmatriculate
  • Această statistica va avea sens doar când va exista o piață reală de electrice second, deocamdată este anemica, nu doar la noi, cine vrea electrică încă poate primi subvenție( minus Germania) si o va lua nouă, electricele second care sunt acum de vanzare sunt foarte scumpe, iar când vor depăși 10 ani nu le va lua nimeni, pentru ca baterie foarte scumpă, o rabla termică cu mulți km este mai ieftină la reparație, când vor ajunge bateriile maxim câteva mii euro, atunci durata de 18 ani va fi relevantă . Câte Nissan Leaf din prima generație mai vedeți pe străzi ? Acum câțiva ani vedeam câteva, așa se va întâmpla cu actualele peste 5-6 ani, nu le cumpăra nimeni la mâna a doua .
    STUDIU: Electricele au o durată de viață de 18.4 ani, aproape la fel ca termicele
  • Le dă Tesla credite de emisii, au o grămadă pe stoc, în schimbul a câteva sute de milioane, scăpa de 1.5 miliarde amendă, iar UE va fi mulțumită, dacă pe hârtie scad emisiile, atunci e ok, dacă nu iar e ok, amenzile de miliarde vor salva mediul, au plan bine pus la punct, vor fi plantați miliarde de copaci, se vor numi EuroCopaci, mini planeta Europa va supraviețui.
    Grupul Volkswagen ar putea plăti o amendă de 1.5 miliarde de euro pentru depășirea emisiilor
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău