• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5273 in total
  • Dieselul la Logan/ Sandero nu era necesar, dar la Duster/ Bigster categoric . Cine crede ca industria auto este neglijabila, chiar și cea din România, se inseala, implicațiile sunt majore, doar habarnistii sau cei rău intenționați susțin contrariul, de fapt pentru unii, nicio industrie nu este importantă, ar trebui închis totul, floricele pe câmpii, hai sa îndeplinim țintele copii.
    Dacia nu a uitat de Logan: "Pariem în continuare pe Logan. Lucrăm la noua generație"
  • Pe termen scurt a funcționat, profitul Stelantis a crescut mult in 2022 și 2023, pe baza reducerilor de costuri și a umflarii de prețuri mult peste inflație, fanii Jeep de exemplu spun c-a crescut cu 50% prețul în 5 ani, de pe vremea FCA, dar acum se termină petrecerea, Tavares este terminat cu conturile doldora. Într-adevăr Stelantis a insemnat strângerea celor mai multe mărci cu probleme sub același acoperiș, era nevoie de o strategie impecabila, susținută, dar nu imposibilă.
    Stellantis: mărcile aflate în dificultate financiară au 3 ani să se salveze
  • La prețul ăsta chiar nu e nevoie de taxe, asta e marca ce a vândut vreo 15k mașini anul trecut în toată Europa, dar acu vin fanii adevărați, care n-au nici permis și le cumpăra imediat, Stalion 7, ai grijă ca vin comenzile, Mateuț a depus pentru două.
    Noul BYD Sealion 7 aterizează în Europa: SUV-ul electric ar putea fi produs în Ungaria
  • Cine a mandatat idioții care au votat asa ceva ? Populația ? La alegerile europarlamentare din 2020 s-a vorbit de așa ceva ? Nici vorbă, crezi ca dacă politicienii spun una și votează altceva, lucrurile vor rămâne așa ? Ce populație a cerut interzicerea termicelor ? 5 % ? Sa se facă referendum, dacă ne place sa credem ca trăim în democrații, de ce se votează cu japca ? Spui ca sunt anti UE, dar pupi în dos China, prietena Rusiei, UE aluneca spre dictatura . Cea in care am intrat noi în 2007 era total diferita, dar soluția nu este sa ieși, este mult mai simplu sa plece cei care sunt cu adevărat anti Europa, acum 10-15 ani UE era o forță economică, acum preocuparea este egalitatea de gen, înființarea a X genuri, drepturi pentru toate putorile care nu muncesc, veniți din alte lumi total incompatinile, supra-reglementarea oricărui lucru, cum sa fie curbura castraveților de exemplu și cum trebuie sa luceasca o roșie, sau un mar, nu în ultimul rând salvarea planetei prin distrugerea tuturor industriilor din Europa . Hai cântă la altă masa .
    Șeful BMW: "UE trebuie să renunțe la interzicerea motoarelor termice dacă vrea să-și reducă dependența de China"
  • Mărcile cu probleme trebuie sa se salveze singure, așa sună comunicatul. Același grup, înființat în 2021, anunța prin Tavares ca toate mărcile vor primi investiții masive timp de 10 ani, ce mărci credeți ca n-au primit mare lucru ? Fix alea care trebuie sa se salveze în 2-3 ani .
    Stellantis: mărcile aflate în dificultate financiară au 3 ani să se salveze
Pagina
12345...565758...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău