• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5276 in total
  • Mateuț și care mai ești, mi se rupe de fabrica de electrice Audi din Bruxelles și mi se rupe și de Nio, eu dacă sunt subiectiv, măcar am o scuza, știu ce mașini îmi plac, voi latrati toată ziua cu mărcile chinezești, dar nu aveți niciunul vreo marcă chinezească, chitaiti că nu cumpăra lumea Kia Stinger, Maserati, Genesis, pai cumparati-le voi, ipocritilor, cine va oprește ? Aveți acum câteva mărci chinezești prezente în România, UK, faceți comenzi de MG, Nio, Trio, Link and Ink, Tzu Tzi, dincolo de preferințe și discuții contradictorii, chiar nu va oprește nimeni sa le aveți, nici macar amețiții de la UE cu taxele pe chinezești, alea sunt apă de ploaie, spor la treabă, puneți-vă banii la bătaie, ăia la jumătate de preț, ca așa înțeleg că sunt modelele chinezești.
    Mercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premium
  • Spuse Mihai, printre suspine, articolul este despre Europa, nu doar Germania, cea mai mare scădere este la electrice de departe, n-au ajuns chinezii sa compenseze aceste scăderi ? Când lumea spune ca nu există infrastructura necesară pentru milioane de electrice, voi nu si nu, vin chinezii, ca alea se încarcă online probabil . Uite aici, situația pe primele 8 luni, UE+EFTA+Marea Britanie : Electric : -5.5%, 1,21 milioane Plug in : -1.7% 618.883 Hibrid si mild hibrid ( benzină și diesel ) : +20,3% 2.63 milioane Benzină: -3.9% 3 milioane Diesel: - 10.2 % 964.934 Cum spuneam, mild hibridul este un așa zis hibrid, vezi testul cu 3008, din 2.63 milioane exemplare, sunt și câteva sute de mii de diesel cel puțin, ele sunt puse la grămadă, hibrid clasic cum are Toyota , mild hibrid benzină și diesel, vânzările separate la diesel, alea 964.934 unități sunt versiuni de motor mai vechi, fără mild hibrid, plus utilitarele mici și medii, de la Kangoo, Doblo, până la Sprinter, Master, Tranzit, Iveco Daily, deci dieselurile combinate se vând cel puțin la fel de mult ca electricele, până la alte modificări, asta este piața Mihăiță, electricele sunt acum la sub 15 %, când or fi majoritare, poți să ieși din bârlog să mai chițai câte ceva . Până atunci stai calare pe Germania și Bmw, acest lucru îl faci bine .
    Piața electricelor, în cădere liberă în Europa. Vânzările au scăzut cu 44%, în luna august
  • Ești mai distrus decât credeam dacă dai link-uri cu previziuni despre 2050, vezi ca China tocmai a mărit varsta de pensionare, fără precedent în ultimele decenii, ia caută sa vezi de ce .
    Mercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premium
  • Deocamdată invazia electrică chinezească va mai întârzia, cel puțin în Europa, pe august avem -44% scădere la electrice pe Europa, oricât de bune și mai ieftine ar fi, piața europeană scade, atât la general, dar mai ales la electrice, deci unde vor vinde supra producția lor ? Deocamdată piața chineza încă poate absorbi, dar in câțiva ani va ajunge la saturație. Mai rămâne SUA, dar nici acolo nu văd cum s-ar înghesui americanii la milioane de electrice, unde există totuși Tesla, care domină acest segment . Nu știu cum va fi în următorii 10 ani cu BRICS, dar știu ca cel puțin în ultimii zece tot aud ca va rupe tot . Doar China este mare putere economică în BRICS, apoi nu știu cât de bine vor colabora chinezii cu indienii de exemplu, ăsta este unul dintre motivele pentru care încă bate pasul pe loc această alianță.
    Mercedes-Benz pune capăt parteneriatului cu BYD și renunță la o marcă de mașini electrice premium
  • Acest test confirma excelent faptul ca, asa cum spuneam, mild hibrid nu înseamnă altceva decât benzină, sau diesel, iar vânzările la hibride non plug-in duduie, ura, dar ele sunt termice toată ziua . Consumul enorm înregistrat de 3008 este normal, un motoraș de 3 cilindri cară o caroserie maricica, un motor cu 4 cilindri și măcar de 1.5 consuma mai puțin, dar asta e, contabilii au luat locul inginerilor și stiu ei mai bine . Cu astfel de " hibride" se laudă Tavares, ca grupul Stelantis este pregătit de competiție ?
    Vive la France
Pagina
12345...697071...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău