• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

pablo256r

  • Membru din 15.10.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 588 in total
  • Dintre echipele de top RBR au buget de 250 mil $ pe cand McLaren de "doar" 150 mil $. Nu stiu cat are Ferrari. Deci limitarea bugetului la 250 mil $ nu are nici un efect de reducere a costurilor pentru marea majoritate a echipelor. Whitmarsh stie ce spune si vrea.
    McLaren: "Bugetul maxim propus de Ecclestone nu este realist"
  • "Dar întotdeauna preferi să-l vezi pe coechipierul tău câştigând decât pe altcineva" Ooooooo daaaa. Problema RBR e ca Mark e amic cu Fernando si nu cu Seb. Vettel nu are prea multi sustinatori printre pilotii din F1.
    Red Bull sugerează că Webber îl va ajuta pe Vettel să câştige titlul
  • Din cate deduc saracu' spaniol nu a putut dormi sambata seara ca avea progrm de cearta cu oficialii Ferrari pe la ora 1 noaptea (sau cel putin asta sustine publicatia italiana La Stampa). Pai si a doua zi printr-o minune, el fiind un pilot deosebit de slab si pe deasupra expirat, obosit fiind de atata cearta, din greseala a urcat de pe locul 5 de la start pe locul 2 la finalul cursei. Poate ca asta e cheia succesului: o cearta cu oficialii Ferrari. Sau poate totul e inventat. Cine stie unde o fi adevarul ? Adevarul poate e pe aici: Ferrari F2012 - new rear diffuser 28 October 2012 http://www.formula1.com/news/technical/2012/880/1020.html Ferrari F2012 - new front wing 27 October 2012 http://www.formula1.com/news/technical/2012/880/1017.html
    Tensiuni la Ferrari: Alonso, furios din cauza comentariilor negative ale directorului tehnic
  • Cum ati ajuns iar la ala are masina mai buna sau celalalt e mai bun pilot ? Ce legatura are asta cu subiectul: Raikkonen: "Lotus a fost alegerea logică pentru 2013" Pai a fost o alegere logica pentru ca deocamdata nu are loc la o alta echipa mai buna sau mai de renume gen RBR, McLaren sau Ferrari. La Mercedes nu s-a pus problema pentru ca a venit Hamilton si in Rosberg inca se are incredere. Nu sint atat de rele masinile Lotus-Renault. Daca pot fi insa cele mai bune in 2013 ramane de vazut. E greu , foarte greu dar nu imposibil.
    Raikkonen: "Lotus a fost alegerea logică pentru 2013"
  • Pai ma sint trei curse si ei nu mai au motoare noi. La ce bun sa se astepte ? Este adevarat ca motoarele Mercedes sint fiabile insa un motor folosit in alte curse nu mai poti sa-i ceri acelasi randament. Probabil vor limita turatia sau puterea motorului.
    Schumacher: "Nu mă aştept la rezultate bne în finalul sezonului"
Pagina
12345...109110111...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău