• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1783 in total
  • Masina e un monstru. Doar bateria cantareste 1300kg, iar masina are 4.5 tone. Performantele sunt foarte bune dar ... pana unde se impinge nebunia asta? Roti de 24"? De acord, la pretul masinii de peste 170k, cauciucurile nu mai sunt o problema, dar pentru omul de rand asa ceva e intangibil. Din fericire, platforma asta e impartita cu Chevy Silverado EV care vine "doar" la 70k. In Europa nu se vorbeste prea mult despre masinile americane, dar in ultima vreme GM lanseaza model dupa model electric si trebuie sa recunosc ca sunt exceptionale. Arata cum trebuie, au performante de top iar preturile sunt foarte accesibile. Cadillac are deja 3 modele EV pe piata, al patrulea e pe teava, iar Chevy la SUV mici si medii are deja veteranul Bolt, iar mai nou Equinox si Blazer, care sunt foarte laudate si abordabile ca pret. Platforma electrica Ultium e foarte reusita si cel mai important este ca preturile sunt decente, tinand cont de inflatie.
    Noul Cadillac Escalade IQL: cel mai lung Escalade din istorie are o lungime de 5.8 metri
  • Mercedes cu cauciucuri de iarna si tot i-a facut praf. Cu anvelope normale iesea urat de tot.
    Duelul SUV-urilor compacte de performanță este aici. Liniuță cu X3 M, GLC 63 S, Stelvio Quadrifoglio și F-Pace SVR
  • @kiro, ha-ha :) Si la noi azi a cazut serverul asa ca mi-am luat zi libera :) Legat de design, ultimele generatii de la Mercedes, desi exceptionale tehnic, stilistic sunt prea Matrioshka si, cel putin E Class-ul mi se pare lipsit de personalitate. Tot din cauza asta, monotonia pe toata linia in materie de design devine obositoare. Eu tot sper ca celor din marketing-design sa le vina mintea la cap si sa inteleaga ca nu toti suntem robotei mecanici care punem botul la uniformizarea comunistoida a masinilor. Mi-ar place sa lucrez cu tine la un site auto, asa ca side job. Dar pentru ca mai am ceva pana la pensie, n-as astepta atata. Cred ca ar putea iesi o treaba grozava :)
    Șeful de design de la Daimler: "Electrificarea va duce la dispariția sedanului tradițional"
  • Totul depinde de cum vor evolua tehnologiile. E foarte posibil sa nu mai fie nevoie de nici o legislatie pentru abandonarea motoarelor cu ardere interna. Daca propulsiile alternative (de ex. electrica sau pe hidrogen) isi rezolva problemele, tranzitia va fi una naturala, fara impulsuri si gresari legislative.
    Interzicerea motoarelor termice din 2035: Italia vrea ca producătorii săi de supercar-uri să fie exceptați de la regulă
  • @LOL ai parafrazat prost. Esti totusi pe un site de masini si se presupune ca ai un nivel de cunostinte tehnice minim. Macar o bruma acolo. Daca si la astea ai nevoie de explicatii, chiar n-are rost sa mai incep.
    Șeful de design de la Daimler: "Electrificarea va duce la dispariția sedanului tradițional"
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău