Am condus la inceputul lunii un CX-70 cu 1800km la bord, timp de 2 zile atat in regim de oras cat si de zona de ferme. In 400km nu pot sa spun ca m-a impresionat nici pozitiv, nici negativ.
Fara indoiala ca in lipsa altor termene de comparatie, ar fi un SUV foarte bun, complet, etc. Motorul era un 6 inline turbo (daca mi-aduc bine aminte) si tragea foarte bine masa masinii in depasiri. Cand ajunge in plaja de turatii, as zice ca e dinamica pentru clasa din care face parte. Fully loaded, noua, e chiar o propunere buna. Dar personal nu stiu daca mi-as lua vreodata. Imi place foarte mult design-ul in partea frontala, mai ales farurile. Are un echilibru placut, iar la interior deasemenea nimic sa-ti zgarie ochii. Butoanele foarte intuitive si cruise control-ul usor de setat, deactivat, etc. Din pacate isi mentine banda, dar baleiaza stanga-dreapta pana sesizeaza liniile de demarcatie. Deloc relaxant, mai ales cu trafic din sens opus.
In rest, probabil o masina foarte buna dar care pe mine nu m-a interesat niciodata.
Am facut o singura data un drive test cu o 626 sh, pe vremuri, dar pentru ca motorul era in neregula mi s-a intiparit ca o masina nefiabila. Total unfair, dar asta e pentru mine.
Daca mi se nimereste la un rental n-am nimic de comentat, dar personal, ma orientez la altceva. Sa incerci sa fii negativ cu masina asta, e nedrept. Daca nu-ti place e alegera ta, dar nu sunt prea multe de spus contra.
Din pacate vanzarile sunt catastrofale. Masinile pur si simplu nu se vand pentru ca segmentul demografic al clientului tipic de Charger vrea sa auda motorul urland si sa vada darele de cauciuc pe asfalt. Probabil ca masina e reusita, dar nu se adreseaza clientelei clasice.
Cam asa ar trebui sa arate interioarele de la toyota. lexus se pretinde intr-o clasa mai sus. Interioarele de la toyota parca sunt de pe utilitare.
Cat despre statul cu ochii pe Mercedes, BMW si Audi, pai cam cu asta raman. Cu uitatul. Interioarele sunt extrem de importante la clasa asta si nu numai. Iar aici lexus a dat-o-n bara.
Daca tin masa masinii jos, s-ar putea sa aiba o sansa la decenta in termeni de dinamica. Caii aia putere daca vin dintr-un motor electric sunt ok. Dar daca vrei sa te iei de BMW la dinamica, trebuie mai mult. Iar lexus, traditional, e prin coada clasamentului la capitolul asta.
Oricum, pentru ei piata europeana nu cred ca e semnificativa. Pentru ca stiu ca nu le merge.
Sa zicem ca Europa nu pune taxe vamale sa-si protejeze piata. Intra chinezul cu preturile subventionate de partidul comunist, si distruge industria auto europeana. Cam care credeti ca va fi urmatorul pas dupa ce au ingropat concurenta? Hai ca nu e greu.
O sa ajungeti sa plangeti nu doar dupa preturile europene dar mai ales dupa nivelul de trai si libertatea pe care astazi n-o bagati in seama.
Ultimele comentarii
1777 in total