Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Efectele incidentelor din Brazilia: Hamilton a pierdut podiumul. Nicio acțiune împotriva lui Leclerc și Vettel după un duel "prostest"

de Daniel Popescu
Luni, 18.11.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
25 - 27 Septembrie
Vineri
Antr. lib. 1: 11:00
Antr. lib. 2: 15:00
Sambata
Antr. lib. 3: 12:00
Calificari: 15:00
Duminica
Cursa: 14:10
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Lewis Hamilton a fost penalizat cu 5 secunde în cursa din Brazilia și a pierdut ultimul loc pe podium în favoarea lui Carlos Sainz, în timp ce comisarii nu au dictat nicio sancțiune împotriva lui Charles Leclerc și Sebastian Vettel în urma unui duel "prostesc".

Ultimele tururi ale Marelui Premiu al Braziliei au generat numeroase evenimente, care au început cu un acroșaj intre Charles Leclerc și Sebastian Vettel.

Cei doi s-au atins ușor și au fost nevoiți să abandoneze în urma unor pene de cauciuc, însă comisarii de cursă au decis ulterior ca ambii piloți ar fi putut să evite incidentul, motiv pentru care nu au fost sancționați.

La rândul său, șeful Mattia Binotto a catalogat incidentul celor doi piloți Ferrari drept "prostesc" și a explicat motivele pentru care nu au existat ordine de echipă.

"Nu căutam vinovați.

Piloții au fost liberi să lupte, pentru că ne-am asigurat locul doi în clasamentul constructorilor, iar ei luptau pentru propriile poziții la piloți. Dar libertatea de a lupta nu înseamnă să ai acțiuni prostești, în special între coechipieri. A fost o acțiune prostească", a declarat șeful Scuderiei.

După incident, Safety Car-ul și-a făcut intrarea pe circuit, iar Lewis Hamilton a intrat la boxe și a revenit în spatele lui Alexander Albon. În încercarea de a-l depăși, cei doi s-au acroșat, iar pilotul Red Bull a abandonat.

Hamilton a fost penalizat cu 5 secunde pentru incident.

În urma acestei decizii, pilotul echipei Mercedes a coborât de pe locul trei pe locul șapte și i-a permis lu Carlos Sainz să obțină primul podium din carieră. Britanicul și-a acceptat vina imediat după finalul cursei și a refuzat să se apere în fața comisarilor de cursă.

"Am fost penalizat. Îmi asum vina, întrucât veneam din spate. Nu mă vedeți niciodată să am coliziuni cu cineva", a precizat el.

Via F1

Comentarii (8)

  • Costel
    hamilton sigur nu-i barbat si asta deoarece un barbat nu accepta in ruptul capului sa se cocoate pe podiumul de premiere dupa ce i-o facut lui albon , autoevaluarea sa justa care musai ca se impunea in cazul unui sextuplu campion mondial sa fie facuta imediat dupa chequered flag trebuind sa genereze chiar si o lipsa a monopostului 44 din zona primilor trei clasati prin decizia sa proprie si personala , ba mai mult chiar si o recomandare directa facuta spaniolului sa-si ocupe pozitia binemeritata pe podiumul de premiere iar faptul ca la flash-interviu o vorbit chiar si inaintea lui gasly , pilotul clasat pe locul 2 imi confirma a nu mai stiu cata oara ca singurul afro din F1 ii si singurul dealtfel caruia regulile elementare de bun simt ii sunt complet straine iar intarzierea nepermisa a comisiei tehnice nu-i tocmai intamplatoare , marketingul ii primordial pan' la urma iar celui care-mi pune la indoiala abordarea ii replic in felul urmator : cum arata un podium pentru mass-media cu verstappen , gasly si taman sainz ?
    corect fara doar si poate dar oare si la fel de vandabil pentru libertymedia ?
    12 15
  • @ADMIN, *Ultimul loc pe podium, nu "locul loc pe podium". Sterge-mi comm-ul imediat ce corectezi titlul! ;)
    5 3
  • hazard
    Vettel iar a demonstra cat de "bun" e :)) Saracul Leclerc!
    17 6
  • Din diverse surse de informare iată vorbele celor 2 piloți auzite în radio:
    "Leclerc: Ce naiba s-a întâmplat? Serios?
    Vettel: Am pană! Ce naiba faci, Charles?
    Leclerc: Oh, Doamne!
    Vettel: Chiar trebuia să se întâmple așa ceva? Ce porcărie! Gata, s-a terminat, nu mai pot pilota mașina. Bună treabă!"
    Uitați-l pe neamț cum îl acuză pe Leclerc! Dar ce-ar fi vrut de fapt să facă Leclerc care doar și-a păstrat direcția pe linia dreaptă? Cum banii, ochii d...ului duce pe om la mândrie, așa acele 4 titluri mondiale mai degrabă oferite decât muncite îl fac să se simtă rege dornic să vadă mai pe toți de lângă el că i se supun.
    13 6
  • Costel
    hazard ,

    reprima-ti pur si simplu astfel de afirmatii frivole de-a dreptul iar sfatul mieu ii sa te asezi temeinic cu burta pe carte , sa-ti sedimentezi informatiile , sa-ti ordonezi concluziile iar la sfarsit poate si niste banale re-re-revizionari ale ultimului tur in care cele doua sf90 or fost in cursa ti-ar fi categoric utile si totodata nutresc speranta ca numa' astfel o sa-ti genereze pan' la urma , sper macar pentru binele tau dar si al celorlalti deopotriva , concluziile cinstite si oneste , abordarile incontestabil diametral opuse ale vettel/leclerc din T1 respectiv palierul dintre T3 si T4 : pe de o parte vettel o lasat interiorul virajului 1 liber si spatiu berechet pentru coechipierul sosit cu DRS iar pe de alta parte leclerc o ales sa se incordeze gratuit , sa emane agresivitate acolo chiar nu se impunea, sa-i ofere doar exteriorul virajului 4 lui vettel care venea cu DRS iar spatiul oferit pe partea dreapta a circuitului o fost extrem de limitat , meschin de-a dreptul , abordare impardonabila a monegascului avand in vedere faptul ca sebastian vettel o dat dovada de condescendenta cuvenita in debutul respectivului tur !
    10 16
  • c culmea
    @FanF1

    Nu stiu de unde ai acele info, insa din sursele mele discutiile au fost:

    Fettel: Buna Charlie!
    Leclerc: Ciao Sebb!
    Fettel: Merg bine?
    Leclerc: Come un grande Campione!!!
    Fettel: Vrei si tu putin in fata?
    Leclerc: Daca nu e cu suparare, da' nu mai mult de cateva viraje ...
    Fettel: Ti prego caro mio...
    Leclerc: Dar vi repede la loc, ok?
    Fettel Ma come no....
    Leclerc:Gata ca nu mai vreau...
    Fettel: Bine...Bine...da-te putin de-o parte...
    Leclerc: Hai acum ca sunt pe frana!
    Fettel: ACUUUM!!! I'm caming!!!

    Pauza cateva minute de liniste apasatoare...

    Fettel: ce zici, diseara iesim si noi la o bere my frend?
    Leclerc: Doar daca o dau eu !!!
    Fettel: Stai sa ii zic si lu' Bino...
    16 8
  • The Dot
    Sursele tale au facut engleza cu Becali la Rahova.
    7 10
  • @c culmea, să lăsăm glumele. Uite sursa: https://www.eurosport.ro/formula-1/brazilian-grand-prix/2019/replici-acide-intre-vettel-si-leclerc-dupa-coliziune-inregistrarea-radio-a-celor-de-la-ferrari_sto7542868/story.shtml
    Alte site-uri ne informează și-n scris și audio-vizual cum cei doi s-au folosit și de injurii... și-n engleză și-n germană.
    12 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru