F1: Carlos Sainz, cel mai rapid în prima sesiune de antrenamente libere din Ungaria

de Alexandru Monenciu
Vineri, 29.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Carlos Sainz, pilotul celor de la Ferrari, a fost cel mai rapid în prima sesiune de antrenamente libere din Ungaria. Al doilea timp a fost stabilit de Max Verstappen, iar al treilea de Charles Leclerc.

Formula 1 a ajuns în Ungaria, pe circuitul Hungaroring de lângă Budapesta.

Prima sesiune de antrenamente libere tocmai s-a terminat, iar Carlos Sainz a fost cel mai rapid, cu un rezultat de 1 minut și 18.750 secunde. Max Verstappen a fost al doilea, la o diferență de 0.130 secunde, iar Charles Leclerc a stabilit al treilea rezultat al sesiunii.

Lando Norris a fost al patrulea, George Russell al cincilea, Sergio Perez al șaselea, Lewis Hamilton al șaptelea, Daniel Ricciardo al optulea, Esteban Ocon al nouălea, iar Fernando Alonso a completat topul 10.

via Formula 1

Comentarii (42)

  • Asa, si? Degeaba daca nu termina cursele....
    26 12
  • @Sumi7
    Corect! N-a terminat cursa din Franța pe podium, dar totuși pe o poziție impresionantă ținând cont că a plecat de pe penultimul loc și a mai primit și acea penalizare de 5 secunde. Astfel a fost numit "pilotul zilei" cu-n procentaj de 40%. Dar să nu luăm în calcul asta, nu?
    11 29
  • @Costeluș
    Poate va termina anul peste Leclerc. Doar cunoscătorii vor mai ști că Leclerc a zburdat de pe primul loc.
    Sainz e pe damage limitation, mai un loc 5, un podium, dacă se poate, ciupeli de pe ici pe colo. Material de locotenent.
    20 13
  • 33+11=44
    Cunoscatorii stiu ca Hamilton a fost peste Rosberg in 2016 chiar daca clasamentul arata altceva. O parte mare din fanii Leclerc spun ca Hamilton este un pilot slab pentru ca a pierdut cu Rosberg. Vad ca Leclerc are voie sa piarda cu Sainz si sa zburde de pe primul loc in parapet. Poate ca Costel are dreptate.
    Verstappen, Hamilton si Alonso sunt pilotii top. Leclerc este cel mai rapid in calificari dar punctele se dau in cursa. Mai are de muncit pana sa-i ajunga pe cei trei.
    Tactica cu pilot principal si locotenent este o prostie nedreapta. Ferrari trebuie sa-si lase pilotii sa se lupte pe circuit.
    12 31
  • @Costeluș
    Ferrari i-a tot lăsat pe diverși să lupte. N-au mai câștigat titluri pentru că au strategi de teapa lui Costeluș.
    Rosberg și-a câștigat titlul și adio, l-a lăsat pe recordman să valorifice corectitudinea Mercedes, echipa care-și sabota mașina ca să nu bată la ochi cu diferența față de competitori. :)
    Verstappen l-a bătut pe Hamilton conducând o mașină mai slabă, deci cei doi n-au cum să fie din aceeași clasă. Hamilton și Rosberg erau din aceeași clasă. Logica înainte de toate! Sainz e lăsat să-l încurce pe Leclerc în beneficiul celorlalte echipe, deci muuuuuuuuuuu.
    18 15
  • Probabil asa cum l-au lasat pe Bottas sa lupte cu Hamilton, nu ? Ca doar nu l-au dat niciodata din fata GOAT-ului, ca doar nu l-au folosit niciodata sa-i incetineasca aluia adversarii, ca doar nu a auzit niciodata in casti "Valtteri, it's James" ... doar in marea majoritate a curselor celor cinci ani !
    Toti accepta ca Hamilton i-a fost net superior lui Bottas. Tocmai de aceea si pentru ca aveau o masina net superioara celorlalte, ar fi trebuit lasati sa concureze corect.
    Dar sa vina un fan Mercedes-Hamilton sa dea sfaturi altora si lectii de corectitudine, cand in echipa asta ordinele de echipa au fost aplicate cu salbaticie, este deja prea mult.
    Si sa nu uitam ca ordinele de echipa au fost inventate de Alfred Neubauer. Care ce sa vezi, era seful echipei ... Mercedes !
    17 10
  • 33+11=44
    Costelus este absent. Parca aveti o obsesie cu el si-l vedeti peste tot.
    Trecand la subiect:
    1. Ferrari nu au mai castigat titluri pentru ca nu au avut masina (2009, 2011, 2013 - 2016, 2019 - 2021), au avut masina dar n-au avut piloti (2017-2018), au dat-o in bara cu strategia (2010), au avut ghinion cu prostia lui Kimi si a lui Grosjean (2012). Anul asta au dat-o in bara cu strategia si cu pilotii. Leclerc a spus dupa cursa din Franta ca daca la final pierde titlul pt. mai putin de 32 puncte e din cauza lui. Baiatul stie ce spune.

    Strategiile proaste nu justifica greselile facute de pilot. Tin minte ca in 2018 fiabilitatea a fost geniala atat pt. Ferrari cat si pt. Mercedes, monoposturile au fost apropiate valoric, la strategii ambele echipe au fost un dezastru. Hamilton a condus aproape perfect in schimb Vettel a gresit grav in Azerbaijan, Franta, Germania, Italia, Japonia si Statele Unite. A fost un titlu pierdut clar de pilot.

    2.Red Bull si Mercedes au avut masini apropiate anul trecut. Verstappen a avut ghinion in UK si Ungaria dar a beneficiat de strategii mai bune si de un coleg care l-a ajutat. Bottas "s-a aparat" la Max senzational. Lewis si Max au fost la un nivel asemanator. Din pacate nu se poate spune acelasi lucru de Charles si Max.

    3.In 2016 Hamilton a terminat la 5 puncte in spatele lui Rosberg si a avut mai multe victorii desi a avut o cedare de motor, 3 plecari din spatele grilei, a fost lovit de Nasr in China si de Bottas in Bahrain. Germanul nu a avut nici o problema majora. Sezon castigat clar pe noroc. Urmat de retragerea unui las.
    In toate celelalte sezoane Hamilton l-a dominat pe Rosberg. In 2014 l-a depasit pe german de nenumarate ori inclusiv pe ploaie in Japonia.
    Hamilton face parte din elita alaturi de Fangio, Clark, Lauda, Senna, Prost, Schumacher. Rosberg a fost un pilot bun si atat.
    Diferenta dintre Hamilton si Rosberg era mai mare decat cea dintre Leclerc si Sainz.

    4.Leclerc are un caracter frumos, este rapid in calificari si are talent. Insa face 4-5 greseli majore pe sezon si este naiv.
    Sainz nu este la fel de talentat dar compenseaza prin munca si inteligenta.Spaniolul nu a venit la Ferrari sa fie sluga lui Leclerc.
    Anul asta, amandoi au sansa porcului de Craciun la titlu. Lipsa ordinelor de echipa beneficeaza spectacolul. Nimic nu e mai frumos si corect decat o lupta intre doi piloti cu acelasi arme. Ce zic este valabil pt. toate echipele. Eu vreau lupta pe circuit, nu "Multi 21" , "Fernando is faster than you", "Valtteri it's James".

    O noapte buna tuturor!!!
    15 32
  • @Costeluș
    Ne spui că înainte de schimbarea conceptului mașinii, Red Bull era la fel ca Mercedes-ul care a dominat un deceniu întreg. Mai spune-ne!!! :)))))))

    Leclerc este naiv pentru că ordinele de echipă i se aplică doar lui și numai el le respectă. Le-a spus ratonilor că Sainz îl ține degeaba și s-au câcâit câteva tururi până i-ai spus ăluia că-i panaramă. Leclerc deja își făcuse varză cauciucurile. Sainz, în schimb, n-ar fi ascultat niciun ordin de echipă, guys, I have better tyres, I feel much quicker, yadda-yadda. Deci, da, Leclerc e un copil naiv.

    Hamilton e cel mai bun pilot. dacă are cea mai rapidă mașină. Nu interesează pe nimeni suferința ta că l-a bătut până și Rosberg.
    16 10
  • @33+11=44

    Zici de Rosberg ca era las? Cand toata presa britanica era impotriva lui si era hartuit permanent de a trebuit sa isi inchida conturile pe retelele de socializare?

    Las a fost Hamilton care dupa Malaysia 2016 acuza echipa ca il saboteaza, sau dupa Belgia 2012 cand publica pe Internet telemetria lui Button.

    E usor sa inghiti gogoasa asta servita de rapandulele de britanici unde Hamitlon e infatisat ca un zeu. Ala nu face parte din nicio elita, cum nu face parte nici Vettel.

    Las-o moarta cu replicile astea ca "nu vreau ordine de echipa, ci spectacol", Leclerc daca avea sustinerea pe care o merita, pe masura talentului sau, era acum peste Max in clasament, chiar si cu cele 2 cedari de motor. Dar na juniorul Sainz aduce milioanele de la Santander si e tare-n tata, trebuie ajutat :))
    15 10
  • Vineri: Sainz - cel mai rapid
    Sâmbătă: Leclerc - pole position
    Duminică: Verstappen - câștigă Marele Premiu al Ungariei
    :)
    22 7
  • @AliceVogans
    Nici nu a avut loc a 3-a sesiune de antrenamente, ba mai puțin calificările, barămi de cursă (măcar jumătate din ea) nu mai zic și tu deja îți dai cu părerea? Da de unde puterea asta a ta imensă de convingere: instinctul e de vină? D.p.d.v. anatomic am înțeles că la femei se întâlnește deseori fenomenul ăsta datorită foliculinei. Ți-ai făcut operație de schimb de sex bazat pe zicala aia românească „te-ai dus bou și te-ai întors vacă”? :))
    0 23
  • 33+11=44
    Asa de hartuit era Rosberg ca dupa ce s-a retras a devenit un Villeneuve 2 si arunca cu venin peste tot. Mi-a parut bine ca a castigat acel sezon ca astfel am scapat de el. Pacat ca nu s-a intamplat mai devreme. Pe mine ma intereseaza cursele, nu cine obtine trofeul la final. Suferinta continua au altii de prin 2008. Eu v-am atras atentia ca nu ganditi obiectiv : Rosberg a pilotat sub nivelul lui Hamilton dar a avut mai mult noroc, Sainz a fost anul trecut mai slab ca Leclerc dar a avut mai mult noroc. Situatia este clara dar voi ganditi cu inima, nu cu mintea.

    Leclerc este naiv pentru ca nu-si da seama cand o strategie este gresita. Sainz de multe ori este propriu strateg.
    Paranoia pe care o au unii cu Sainz este mai penibila decat paranoia lui Costel cu Leclerc. STOP INVENTING!
    Probabil Sainz e vinovat ca Leclerc intra in parapeti, greseste in fiecare sesiune pe ploaie, facea prapad cand pleca din mijlocul plutonului. Greseli pe care "mediocrul" Hamilton nu prea le mai face de prin 2012. Dar Leclerc este un "geniu" si Hamilton un "mediocru". Informati-va cand a fost ultima data cand pilotul lider a intrat in parapet pe pista uscata. Nici contestatul Vettel nu facea astfel de gafe.
    Atitudinea lui Leclerc de dupa cursa a fost admirabila. In capul vostru insa exista doar sabotaj si alte prostii. Imi pare rau dar va meritati soarta.
    8 28
  • @Costeluș
    Hamilton a câștigat primul titlu cu un noroc de cel mai prost de pe planetă, 1 punct peste Massa. Celelalte titluri au venit de la Mercedes când conducea o mașină de două ori mai bună decât ceilalți.
    L-a bătut de două ori pe Rosberg și a pierdut în 2016. Pe urmă l-a rupt pe nimeni Bottas.
    Cine n-a suferit în perioada aia? În Q3 din calificări Mercedes obținea în medie o secundă în plus față de restul lumii pentru că echipă de uzină sau duzină și german mite.
    18 9
  • Russell
    :) Iar s-a spulberat visul lui băiatul lui tata.
    18 6
  • @@AliceVogans - Domnule, la adăpostul anonimatului orice individ își poate vărsa frustrările fără inhibiții. De ce nu ne arătați că sunteți destul de educat, încât să puteți susține un dialog decent?
    11 2
  • Marius
    Deci, Mavrick, vine sau nu Mercedes peste concurență? :)))))))
    3 6
  • Marius
    Și chiar nu sunt cu Mercedes
    Sunt fan "papaya" după cum ai ghicit. Dar ma pricep mai bine la f1 decât tine, doar atat. No ofense.
    2 5
  • @AliceVogans
    Fiindcă așa m-a învățat „admin”-ul: îmi șterge mie niște citate (cu rol de sfaturi/învățături) ale unor nume celebre și păstrează injuriile și blestemele altuia. Așadar procedez și eu potrivit „Codului bunelor maniere”- made in automarket (cu „a” mic, la ce valoare are). Acum lăsând asta la o parte: sunt curios dacă Verstappen va reuși mâine aceeași performanță ca Sainz în cursa de recuperare din Franța
    0 23
  • @inexpugnabil
    Locul 5?
    Hungaroring si Paul Ricard sunt exact la fel. De fapt, tu ești un biet ignorant.
    8 2
  • Pazeste-ma de prosti
    anonimatul s-a inventat pentru sobolani iar cel fara idei se exprima prin citate..
    8 2
  • @Pazeste-ma de prosti
    „Știu că sunt prost dar când mă uit în jur prind curaj”- Ion Creangă, iar pe langă asta, spre nefericirea voastră, vă informez că am o parte din caracteristica tobei: cu cât sunt „lovit” mai tare cu atât mă fac auzit mai la îndepărtare. ;)
    0 23
  • @Pazeste-ma de prosti
    Ohoo, te-am urmărit: în 3 minute deja încasez 3 mânuțe roșii :)) Da` multe telefoane mai ai măi omule! Plăcerea de a da „palme” pe automarket te-a determinat să faci așa mare cheltuială sau din cauza nr-ului mare de amante (unul pornit-la momentul potrivit, restul de două închise)? :)))
    0 24
  • @Pazeste-ma de prosti
    Ține-o tot așa deoarece în felul ăsta îmi satisfaci așa de mult bărzoiul încât l-ai ajutat să învingă forța de atracție a pământului! :)))
    0 24
  • Marius
    Mai zic ceva pt Mavrick, poate de data asta nu îmi cenzureaza comentariul. Mercedes vine tare, preferații mei papaya, nu reusec anul asta sa treacă peste "roșii". Aici am greșit predicția.
    2 8
  • Chix files
    @44,
    Ai dreptate, toti conduc mai slab ca hamilton da' de cand nu mai are super monopost, tot ajunge in urma lor!:))) Tot extraterestrii l-au pus azi pe Russell in pol.:))
    Ferrari nu a mai avut un monopost de titlu mondial de pe vremea lui Schumacher( kimi a fost constant si norocos, nu avea cel mai bun monopost). In cele 2 sezoane, 2017 si 18, au fost mai aproape de Mercedes doar in prima treime, dupa care mercedes le dadea 1,5 secunde pe tur.
    Asta este primul an cand au cel mai bun monopost, mult peste mercedes si 0,4-0,5 peste RBR. Dar nu sunt fiabile, nu au inspiratie si nici strategi, iar Leclerc nu face fața presiunii. Sainz este mult mai eficient, mai matur si asta poate face diferenta.
    0 1
  • Ave Cezar
    @Marius: papaya pe naiba esti cu Mercedes si ziua si noaptea..... poate ai uitat ce ai scris in alte comentarii, e foarte bn, sper ca e un foc de paie anul acesta si recunosc ca mie frica de ei anul viitor.....cu sau fara noile reguli care vor fi aprobate sau nu.
    Asa ca inchide gura ca faci praf.
    2 0
  • @Marius
    Oaaauuuu, ce rană profundă ți-am creat pe suflet!
    0 1
  • @inexpugnabil
    "sunt curios dacă Verstappen va reuși mâine aceeași performanță ca Sainz în cursa de recuperare din Franța"

    „Știu că sunt prost dar când mă uit în jur prind curaj”- Ion Creangă

    Creangă se referea la el însuși. Un prost oarecare se poate uita în jur până amețește.

    Verstappen v-a arătat ce înseamnă un pilot peste medie, iar Mercedes a umilit Ferrari cu o mașină mai lentă. Echipa de Crengi i-au făcut-o iar lui Leclerc. Sainz a reușit 0 depășiri pentru că băiatul lui tata.
    12 3
  • Marius
    Mai, mai, doar 30 de puncte între Mercedes și Ferrari.
    2 1
  • Simplu:the BEST
    Foarte tare, prinsesem frica cand Binotto a spus ca vrea sa castige toate cursele ramase......
    Incredibil ritm de cursa a avut Max cu toate problemele....
    Poate cu noul motor au mai deblocat si ei cativa cai, ma tot satur sa aud ca Ferrari, mai deblocheaza cativa cai pe motive de fiabilitate..
    Recunosc ca ma uit si pe site-ul lor.
    Strategia celor de la Ferrari??? mai bn sa spuna fanii lor.
    Mercedes a revenit in joc.
    Forzza Red Bull.
    3 0
  • Red Bull
    Îi mulțumim cu toată stima lui Binotto cu strategiile lui de diamant! Deja pregătim să organizăm marea petrecere pt.sf.de campionat câștigat pe ambele părți: pilot și echipă.
    8 1
  • Ferrari
    Foaie verde măghiran
    Avem manager prostovan
    Care la cum îl trece pe el capu
    Vor reuși, prmit: nici pe d....!
    6 2
  • Binotto
    Ați văzut cum de rușine intram in boxele echipei? Sunt de mai mare râsul față de rivali și mai mare plânsul față de echipă și piloți! Sunt la 1-2 pași să-i îngrop pe toți de vii.
    5 1
  • Pirelli
    Strategiile emise de Pirelli nu au inclus nici măcar soluția mediu-mediu-dură aleasă de Ferrari pentru a apăra liderul și a nu pune în pericol încheierea cursei pentru Charles Leclerc. Dar Binotto e mai deștept decât noi! ;) Credem de bună cuviință că Leclerc are în cap ideea că Ferrari se joacă cu nervii lui pentru a-l convinge să părăsească echipa și a fi înlocuit de un alt pilot voit, de ce nu, chiar de ea: ea echipa italiană.
    5 2
  • @Costeluș
    Leclerc a livrat, l-a depășit pe Russell pe circuit.
    A terminat două locuri sub Russell pentru că Ferrari.
    Sainz n-a livrat nimic și a terminat în fața lui Leclerc pentru că Ferrari.
    8 3
  • Păcat pentru aerodinamicienii și motoriștii lui Ferrari, au reușit o mașină excelentă. Păcat pentru talentul pur pe care-l au la volanul acestei mașini. Păcat de toți aceștia, pentru că o mână de incompetenți fără limite, adunați pe pit wall, își bat joc de munca lor în mod barbar. L-au distrus pe Kimi, l-au distrus pe Alonso, l-au distrus pe Vettel, acum i-a venit și rândul lui Leclerc. Eu nu i-aș angaja nici pentru cupa Dacia, poate doar pentru cupa cărucioarelor de butelii.
    Bravo Verstappen, bravo Hamilton, pentru pilotaj, bravo Red Bull, bravo Mercedes, pentru că au arătat astăzi de ce sunt cele mai valoroase echipe ale ultimilor 12-13 ani.
    7 1
  • Marius
    Salut băieți! Din nou Verstapen, loc 2 Mercedes? Mavrick, unde ești, în cincediu:)))))
    3 1
  • Adminton
    Stie careva daca admin-ul este fan Ferrari inflacarat... nu-i nimic dar sa nu mai stearga comentariile care lauda alte echipe de F1.
    Probabil durere este fff mare....
    3 0
  • @Marius
    Ooooo, măi copile! Cred că de ți-ar lua ăștia de la spital temperatura te-ar diagnostica cu COVID la cât te simt de încins de bucurie. Ba mai mult: ferite-ar Domnul de-o pălincă/horincă că ai cade într-o stare în care n-ai mai putea fi decât pomenit Sâmbătă dimineața, la biserică, cu vin și colivă! :))) "Pupa-i-ar" Tata Ceresc suflețelul lui de om cuminte! :)))
    0 6
  • @Marius
    Ca să-ți dai seama de valoarea mașinilor, răspundeți la întrebarea "de ce Ferrari stau bine în antrenamente și-n calificări iar în cursă riscă să fie considerată chiar și a 4-a echipă?". Ar avea curaj Red Bull sau Mercedes să-l ia ei pe Binotto cu moaca lui de clovn și să ofere celor de la Ferrari managerii lor? Te-ai gândit că "nu există plantă rea, nu există nici oameni răi există doar niște proști cultivatori (în cazul nostru mă refer la manageri)"?-Victor Hugo
    Învață copile să despărți firul în 14 că așa de orgoliu riști să vezi numai ce/cum îți convine ție!
    1 5
  • @Marius
    Sunteți proști ca prichindeii
    Tu cu-ai tăi nemți pe suflet murdari,
    Bucuroşi precum căţeii,
    Considerându-vă a fi cei mai tari.
    Datorită obrazului vostru care...
    Proaspăt ras sau mai păros,
    Mai urât sau mai frumos,
    Se acceptă - bucuros -
    Numai să nu fie...gros
    Așa că ia și te mai spovedește-te că mândria e mama păcatelor, să știi!
    0 3
  • Msrius
    @@Marius.Frustraea e și mai și, Mavrick. Nu te mai tot ascunde. Nu cunoști motorsport, nu-i problema, înveți. Te pregătești acum în vacanta de vară și mai vb după. Succes.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru