Ferrari: "Mercedes şi Williams sunt în faţa noastră"

de Daniel Popescu
Luni, 03.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari consideră că Mercedes şi Williams sunt cel mai bine poziţionate echipe înainte de startul sezonului, însă anticipează schimbări radicale pe grila de start după primele curse.

Sunt două echipe în frunte, Mercedes şi Williams. După ele am putea fi noi.

Stefano Domenicali
Sef Ferrari
Ferrari nu a ieşit în evidenţă în cele patru sesiuni de teste premergătoare acestui sezon, însă a demonstrat o bună fiabilitate a monopostului şi a efectua simulări de cursă atât cu Fernando Alonso, cât şi cu Kimi Raikkonen.

Şeful Stefano Domenicali consideră că Ferrari este pe locul trei într-un clasament neoficial al testelor şi anticipează ca rivalii de la Mercedes şi Williams sunt în faţa Scuderiei.

"Din ceea ce am văzut până acum, sunt două echipe în frunte, Mercedes şi Williams. După ele am putea fi noi", a declarat italianul.

Pe de altă parte, Domenicali anticipează că echipele vor introduce numeroase update-uri în fiecare dintre primele curse ale sezonului, element care va conduce la o repoziţionare a echipelor pe grila de start.

"Cred că am putea vedea schimbări mari de la prima la a doua şi a treia cursă, pentru că toată lumea aduce update-uri tot timpul.

La început, fiabilitatea va fi esenţială, pentru că fără ea nu putem câştiga puncte. De asemenea, cred că unele echipe care se chinuie în acest moment vor fi capabile să recupereze, în timp ce echipele care au în prezent un uşor avantaj ar putea înregistra o scădere de performanţă şi vor permite celorlalţi să micşoreze diferenţa", a adăugat el.

Via F1Fanatic

Comentarii (18)

  • pai daca deja asa se pune problema....la munca,zi si noapte sa scoateti cei mai bun din monopost....exemplu RBR anul trecut.Cand erau in spatele celorlalti au muncit din greu sa aiba rezultate,asa ca....munca este singura care te scoate draga Domenicali!
    23 8
  • @cosminescu Schimbarea pneurilor numesti tu munca?

    Ferrari iar o sa faca duble anul asta... pe locurile 5-6.
    Nu pilotul trebuia schimbat, ci Domenicalli si mentalitatea sa umila si modesta. Daca de la inceput gandesti ca esti in spatele cuiva, atunci jumatate de razboi l-ai pierdut. Au avut o echipa speciala care s-a ocupat de monopostul din 2014, alta echipa mai lucra la cel din 2013. Au investit in simulator, tunel de vant, l-au adus pe Raikkonen, niste ingineri... si iar in spatele altora. Rusinos.
    27 5
  • Strom Berg
    alonso o sa piloteze iarasi la "maximum" iar raikkonen putin peste ...
    34 3
  • daci76
    Asta clar se numeste diversiune ,sau nu?
    10 0
  • Ferrari parca ar fi Dinamo...sa-i lasam sa se pregateasca de un eventual titlu de campion mondial:))
    13 9
  • Nici chiar, aia sunt Mclaren care se lauda ca "we are building an empire" aka "lasati-ne sa ne pregatim de liga campionilor".
    17 0
  • vodcanen
    Deja Riakkonen piloteaza putin peste....dar da-ti-i o vodca!
    6 12
  • @91schum0
    Nu stiu in ce postura sunt Ferrari dar stiu sigur in ce postura sunt Redbull.
    7 1
  • pablo256r
    Presupunerea mea este ca multitudinea de variante de senzori montati pe monopost mai ales la Jerez si in prima sesiune din Bahrain a avut rolul sa coreleze cat mai exact realitatea de pe circuit cu cea din tunelul de vant si simulator.
    In primele curse nu va conta atat de mult victoria dar va fi important sa termine cat mai sus posibil in puncte (sa termine cursa). Odata cu dezvoltarea monopostului vor putea avea pretentii mai mari.
    Daca este diferenta intre Mercedes si Ferrari nu cred ca este foarte mare sau atat de mare incit sa nu fie recuperabila.
    13 1
  • vedem la Melbourne

    eu am impresia k in calificari nu vor ocupa prima linie, dar la sfarsitul cursei vor fi pe podium ambele masini Ferrari
    8 2
  • Domnu Cosminescu zis si CCA punem bata pe ei si dam cu biciu sa faca masina competitiva!!!!!
    0 1
  • "Au avut o echipa speciala care s-a ocupat de monopostul din 2014, alta echipa mai lucra la cel din 2013. Au investit in simulator, tunel de vant, l-au adus pe Raikkonen, niste ingineri... si iar in spatele altora. Rusinos."

    Si cand va spuneam inca din noiembrie ca toata galagia si fanfaronada care o faceau cei de la Ferrari e doar un foc de paie si ca nimeni nu ii mai crede, ati zis ca vb prostii. Imi spuneati de Rory Byrne, de Allison de simulator de tunel de corelatie de tralala si salala, insa eu am vazut de cativa ani ca Ferrari nu ii in stare sa faca o masina competitiva. Au pasiune, sunt oameni practici, emotionali, au influenta la nivel inalt in F1, dar cand vine momentul ca cei cateva sute de ingineri sa scoata o masina buna, mereu dau rateu, nu din cauza tunelului de vant sau al corelatiei ci din cauza creerelor.

    Apropo... We are building an empire...
    4 13
  • @Mircea

    si totusi pilotii Ferrari vor fi acolo pe podium in Melbourne

    cat ... despre McLaren

    cu toata "inovatia" lor sunt in spatelele celor de la MB, Ferrari si ... tine-te bine
    al doilea "archrival" ... Williams

    imperiul 'cela se destrama inca inaite sa se nasca ... nasol
    13 2
  • @Soxy

    Tu ai vazut ce zic publicatiile italiene. Ca au fost nevoiti sa utilizeze in Bahrain un pachet aerodinamic cu putina apasare aerodinamica deoarece au reale probleme la consumul de combustibil. Acest lucru e demonstra si prin faptul ca desi are oricum mai putini cai putere decar motorul Mercedes (ca or fi 100, ca or fi 75 ca or fi 50, cateva zeci tot sunt) le-a dat clasa pe linia dreapta echipelor motorizate Mercedes. Eu zic ca asta e o mare problema avand in vedere ca motoarele au fost omologate deja pe 28 Feb.

    Si tine cont ca Ferrari si-a adus pachetul aerodinamic inca de vineri seara in Bahrain, si le-a montat pe masina, deci ce ai vazut in ultima zi de teste, duminica, vei vedea si in Australia, deci nu pune sperante prea mari.

    Mclaren in schimb si-a tinut strans lipite de piept toate cartile. Vor pute pachetul aerodinamic pe masina abia vineri in FP1, in Bahrain testand doar aripa fatza noua, cateva tururi cu Button, fara set-up doar pentru a culege date. Pe Mclaren vei vedea vineri aripa noua fatzam, aripa spate, podea, modificari la sidepods si o evolutia a nasului actual. Sa nu fii foarte mirat daca o sa fie in fata celor de la Ferrari pentru ca... chiar... stii de ce? Pentru ca... we are building an empire :)
    2 12
  • @mclada84
    Tu sa construiesti imperiul, cu Mclaren, Ferrari castiga curse intre timp.
    10 0
  • Grosjean
    Eu sincer nu m-as apuca sa spun ca McLaren vor aduce nu stiu ce chestii atata timp cat masina lor are o problema destul de urata. Astfel datorita partii din spate, masina McLaren arde mai mult combustibil, atat in curbe, dar mai grav si pe liniile drepte. In ultima sesiune de teste, baietii de la McLaren si-au dat seama ca tot spatele asa cum a fost gandit... nu-i chiar asa de inovator ba chiar ii costa. Intrebarea este simpla: vor desena un alt spate sau pur si simplu se vor obisnui cu idea? Bine vor aduce modificari dar... cum dracului nu s-au prins ca monopostul arde mai mult combustibil cu acea suspensie de pe spate? Nu asta au venit sa testeze in teste?

    Si revenim la Ferrari si Mercedes, ambele echipe nu au testat cu rezervorul aproape gol. McLaren a testat si rezultatele sunt sa zicem slabute pentru moment. Sau poate toate aceste idei sunt speculatii si realitatea din teren, adica din curse sa fie cu totul altfel, nu-i asa?
    2 0
  • @Mircea

    si daca vor termina cursa (dc vor termina) in spatele masinilor Ferrari ... atunci ce va fi cu pachetul nou?
    poate nu au corelat bine datele de pe pista cu cele din tunelul de vant? ... imperialistule???

    :)))))))

    Forza Rossa!
    La Melbourne vom vedea a cursa frumoasa intre Ferrari si MB!
    4 0
  • catre Soxy
    deaord baete,sunt un fan ferrari inca de cind a inceput sa ia ceva titluri schumacher ,dar sa spun cinstit erau cam plictisitoare unele curse fiindca se intrecea singur,acum chiar vreu duel de la egal la egal,intre mercedes,ferrari,wiliams,force india,mclaren,vreau spectacol
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru