Ferrari va introduce o nouă turbină în Canada, care ar putea valora o jumătate de secundă pe tur

de Daniel Popescu
Luni, 06.06.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a remediat problemele pe care le-a avut în prima parte a sezonului cu turbina motorului, astfel că speră ca monopostul să fie cu circa o jumătate de secundă pe tur mai rapid începând din Canada.

Ferrari a înregistrat progrese vizibile în prima parte a sezonului comparativ cu anul trecut, însă performanţele au fost limitate de un design necorespunzător pentru turbina motorului.

Din cauza acestei deficienţe, monopostul Ferrari a pierdut circa o jumătate de secundă pe tur, însă inginerii au reuşit în cele din urmă să rezolve problema. Informaţia a fost dezvăluită de publicaţia germană Auto Motor und Sport, care susţine că noua turbină va putea fi utilizată începând cu Marele Premiu al Canadei de la sfârşitul acestei săptămâni.

Urmareste Automarket
Prin prisma acestor îmbunătăţiri, Ferrari speră să se apropie decisiv de performanţele rivalilor de la Mercedes, care vor introduce la rândul lor un update pentru motor.
Totuşi, modificările la unitatea de propulsie vor fi făcute cu unicul scop de a îmbunătăţi fiabilitatea, astfel că producătorul german nu va folosi niciunul dintre jetoanele pe care le mai are la dispoziţie.

Totuşi, Mercedes se teme mai mult de progresele majore realizate de Red Bull datorită motorului Renault decât de echipa italiană. "În Formula 1 eşti atât de bun cum ai fost în ultima cursă. La început, Ferrari era considerată inamicul principal pentru că obţinuseră rezultate mai bune. Acum, Red Bull a câştigat o cursă la Barcelona, iar Red Bull a fost destul de competitivă la Monaco. Dintr-o dată, Red Bull este considerată drept principala rivală", a explicat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.

Via GrandPrix

Comentarii (14)

  • bernie
    Bun. turbina e rezolvata. Urmeaza pilotii. Ca degeaba ai turbina daca faci gafe.
    20 25
  • MuresMures
    eu nu mai cred nimic ce zic cei de la Ferrari de mult
    8 6
  • Vrabia malai viseaza...
    15 8
  • poate pun o turbina de la... Portile de FIer......
    11 11
  • turbina ca a mea nu are nimenea..
    11 9
  • Hai sa vedem acea jumatate de secunda cu care se lauda...cred ca iar sunt vorbe in vant.
    Nu stiu cum dar Mercedes introduc mereu update-uri la motor pentru fiabilitate si care nu costa jetoane dar in schimb, aduc performante majore in termeni de viteza....asta e pe fata... La fel au procedat si anul trecut si dupa update, iar erau la 0.5-0.7 secunde de ferrari care se apropiasera la 0.2s. Bun asa.
    11 4
  • Hai sa vedem si turbina asta ce poate..........
    13 2
  • Sa vedem daca updatu la turbine este pentru a castiga 0,5 sau cum au facut de fiecare data cu noile updaturi pentru a pierde inca 0,5 fata de concurenta :(.

    bernie - nu au nici o vina piloti, se vede cu ochiu liber ca masina nu performeaza.
    10 3
  • Serios? Chiar nici una? Nici cand rateaza Q3-ul pe greseli de pilotaj? Sa fiu fair, au si recunoscut. Arivabene chiar le dadea cu apropo-ul....Deci in primele 2 -3 curse au avut masina sa castige. Au busit-o ori in calificari ori in cursa sau si una si alta. Vettel nu e in cea mai buna forma posibila. De Kimi nu mai spun nimic.
    7 8
  • Florin
    In primele curse, Ferrari mai degraba a gresit strategia (asa cum Redbull a gresit-o la Monaco, cand aveau victoria in mana). In calificari in Q 3 plecau in ultimele minute sa prinda un ultim tur bun (imbatabil) si greseau deoarece e mare presiune sa livrezi timpi bun pe o singura iesire.
    Si Ferrari, mai mult ca toti ceilalti, are probleme de fiabilitate; nu am vazut multe echipe in acest sezon cu motoare sparte sau in flacari cum a avut Ferrari.
    7 2
  • Ha,ha,ha...
    Monoposturile Ferrari sunt cel putin sensibile si greu de setat in privinta pneurilor in functie de temperatura,o spun specialisti in F1.
    Nu stiu daca vor recupera 0,5 sec cu noua turbina,trebuie sa si fie fiabila,sa nu se prajeasca...! Oricum,nu doar puterea sau curba de distributie a acesteia sunt neaparat lipsurile din acest an,se observa ca pilotii se chinuie de cele mai multe ori cu volanul si cu iesirile din viraje,sta rau pe trasa,sau mai bine spus nu prea sta.De aici si numeroasele greseli in cursa si mai ales in calificari...parerea mea ca actualul monopost nu se impaca cu pneurile,isi schimba comportamentul aproape de la un tur la altul...sau chiar in acelasi tur ...!?
    8 1
  • mobius
    Toate astea nu erau valabile pe remea lui Alonso, doar acum sunt astfel e probleme, de cand e Vettel la Ferrari.
    5 11
  • @mobius, e hai...ca macane, aveau ei alte probleme pe vremea lui Alonso, uitau sa monteze o roata lui Massa la timp, il mai tineau la boxe , doar ca sa treaca in fata Alonso in cursele in care Massa era mai buna(rar dar se intampla).
    7 4
  • Ferrari
    La Italieni,aerodinamica este problema...se vede din satelit ca au cea mai inalta masina....nu trebuie sa te numesti specialist.../se vede de pe luna ca au o carcasa mai inalta in bot...dar si in laterale....pot baga si V8,V10,V12 si tot nu bat MB sau RBR....calm sunt fan FERRARI si nu mai am sperante!!
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru