Formula 1: Charles Leclerc rămâne la Ferrari și după 2024

de Tiberiu Safta
Vineri, 26.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Charles Leclerc a semnat un nou contract cu Scuderia Ferrari. Pilotul monegasc va rămâne la echipa italiană pentru mai multe sezoane.

Înaintea startului noului sezon de Formula 1, Charles Leclerc a anunțat că și-a prelungit contractul cu Ferrari. Astfel, pilotul monegasc va continua să piloteze pentru echipa italiană și după sezonul 2024, însă detalii cu privire la durata noului contract nu au fost dezvăluite. Tot ce se cunoaște este faptul că Leclerc va rămâne la Ferrari pentru mai multe sezoane.

„Sunt foarte încântat să știu că voi purta combinezonul Scuderia Ferrari pentru următoarele sezoane care vin”, a declarat Leclerc. „Visul meu rămâne acela de a deveni campion mondial cu Ferrari și sunt sigur că în anii care vor veni ne vom bucura de momente bune împreună și îi vom face fericiți pe fanii noștri”, a mai adăugat pilotul monegasc.

Leclerc va începe al șaselea său sezon la Ferrari în 2024 și îl va avea în continuare coechipier pe Carlos Sainz Jr. Contractul spaniolului expiră la finalul acestui an.

via Formula 1

Comentarii (15)

  • Murphy
    Când formezi un număr de telefon greşit, nu sună niciodată ocupat.
    2 0
  • Charles Leclerc
    „Această echipă este a doua mea familie."
    0 0
  • Polpozișă
    Unii se nasc pt. a fi martiri.
    0 2
  • Polpozișă
    Unii se nasc pt. a fi martiri.
    0 3
  • Mie-mi sună a resemnare. Dacă tot n-am reușit(nu contează de ce) cel puțin aici am salariu respectabil. Nici n-ar avea unde să plece, echipele au piloți contractați. Se repetă povestea lui Kimi. Finlandezul a trebuit să-l sprijine pe Massa și apoi pe Alonso că așa a vrut echipa, el a trebuit să-l sprijine pe Vettel. Plafonare!
    2 0
  • FORBES
    Despre acei martiri si sacrificiile acestora:

    Charles Leclerc 2023 • 19 milioane USD
    Salariu: 14 milioane USD | Bonusuri: 5 milioane USD

    forbes.com/sites/brettknight/2023/11/29/formula-1s-highest-paid-drivers-2023/?sh=23b15f9463ff
    3 0
  • Acest om chiar nu a învățat nimic din ultimii 5 ani.
    Așa că va deveni învinsul simpatic în viitorul previzibil.
    0 0
  • Penultimul Samaritean
    Un pilot care nu-si cunoaste trecutul e condamnat sa-l repete.
    0 1
  • Sopra tutti siamo noi
    Ferrari continuă tradiția structurii lor de denumire adoptată încă de la începutul erei hibride, pornind numele oficial al șasiului cu „SF”, care înseamnă, evident, Scuderia Ferrari.
    Diversele nume de șasiu ale Ferrari în ultimii 10 ani:
    2014: F14 T
    2015: SF15-T
    2016: SF16-H
    2017: SF70H (sărbătorind cea de-a 70-a aniversare a Ferrari ca producător auto)
    2018: SF71H
    2019: SF90 (sărbătorind cea de-a 90-a aniversare a Ferrari ca companie)
    2020: SF1000 (sărbătorind cel de-al 1000-lea Mare Premiu al Ferrari la Marele Premiu al Toscanei 2020)
    2021: SF21
    2022: F1-75 (Sărbătorind cea de-a 75-a aniversare a Ferrari ca producător de automobile)
    2023: SF-23

    După ce a fost numit cod Project 676 pe parcursul iernii, noul monopost a fost botezat cu puțin peste două săptămâni înainte de data sa oficială de lansare, SF-24.
    1 0
  • Attenzione!
    Ediția de azi a ziarului Corriere dello Sport [Fulvio Solms-jurnalist], a oferit o actualizare cu privire la negocierile de reînnoire a contractului pentru Carlos Sainz, care pare să fi fost pusă în așteptare.
    Potrivit jurnalistului, pilotul spaniol „ar fi și el gata să semneze”, dar o sincopa a apărut în considerațiile Ferrari: „Carlos Sainz este ambițios, lucrează asiduu pentru a câștiga titlul mondial.
    Dar această tenacitate devine o problemă la un Ferrari care este centrat pe Leclerc, o poziție niciodată admisă și care, în plus, nu este scandaloasă.”

    În special, se explică că Fred Vasseur s-a rigidizat, adoptând linia președintelui Elkann, care vrea o echipă cu un singur lider, iar acest lider trebuie să fie Charles Leclerc.

    Corriere dello Sport a scris că „negocierea s-a complicat, așadar, și astăzi nu am paria nicio centima pe o reînnoire iminentă”.
    Gândurile directorului echipei Frederic Vasseur se află la Oliver Bearman, ca viitor coechipier al lui Charles Leclerc.
    Dar înainte de Bearman, va fi un gol de umplut timp de cel puțin doi ani.
    0 0
  • Hibernarea s-a terminat
    Charles Leclerc și Carlos Sainz s-au aflat ieri in prima zi de testare pentru dezvoltarea anvelopelor Pirelli 2025, test desfasurat la Montmelo.
    Scuderia Ferrari a furnizat un SF-23 dar si un SF-75 pe care cei doi piloți principali au testat pe rând compușii și construcțiile pe care Pirelli le experimentează pentru a defini anvelopele 2025.
    Și-a făcut debutul cu o mașină de Formula 1 tocmai Arthur Leclerc , care va conduce un SF-75, monopost din urma cu doi ani.
    Astazi dupa amiaza, Charles Leclerc va fi pe SF-23, iar Carlos Sainz va lua volanul mașinii din 2022 in cursul dimineații. După-amiaza, cei doi șoferi vor schimba cockpit-urile.
    Programul de lucru s-a concentrat pe compararea diferitelor soluții, atât în ​​ceea ce privește compușii, cât și construcțiile, cu scopul final de a reduce supraîncălzirea anvelopelor.
    Tururile insumate parcurse ieri la Montmelo au fost 139, puțin mai mult decât distanța echivalentă a două GP: pilotul spaniol a parcurs 79 de tururi, în timp ce monegacul a acumulat 60.
    Cel mai bun timp al lui Carlos a fost 1'15”610, iar al lui Charles 1’16” 097. Compararea timpilor pe tur nu este semnificativă, deoarece Sainz și Leclerc nu au condus niciodată în condiții egale, efectuând un test „orb” pentru echipa Ferrari.
    1 0
  • Gerhard Berger
    „Dacă Red Bull își ține echipa la fel de unită, va fi greu să-i prindă careva, dar eu cred că Ferrari ar putea fi singurul concurent real al Red Bull în 2024, pe McLaren și pe Mercedes le identific doar ca potențiali outsideri.
    Pe ce ma bazez ?......Am încă multă încredere în Ferrari. În a doua parte a sezonului 2023, au fost mult mai buni decât sugerează rezultatele.”
    0 0
  • @Gerhard Berger „se bagă și el în seamă”. La fel și ziaristul „lu pește prăjit”. Probabil a primit o „sponsorizare” să forțeze semnarea lui Sainz. La câtă foame de victorii au Ferrari nu-și permit să facă nazuri. Familia Sainz se teme de piloții care vin din urmă. Degeaba „este ambițios și lucrează asiduu” că nu-i prea iese.
    0 0
  • Ultime Notizie
    Ferrari: „Alianța stipulată” cu Charles Leclerc

    Ideea de bază a monegascului este simplă: să se lege de Calul Cabrat pe termen lung. Scopul este semnificativ, având în vedere că aspirația vizează deschiderea unui ciclu câștigător din 2026 încolo, mandat în care Frederic Vasseur este convins că poate schimba narațiunea recentă a Formulei 1. Toate acestea ținând cont de faptul că, deși ar putea învinge Red Bull inainte de modificarea regulilor, avantajul acumulat de RBR rămâne totusi destul de mare în acest moment.

    Tocmai din acest motiv, cu o strategie de planificare în mână, ținta cea mai realistă este să se prezinte la începutul sezonului 2026 cu cea mai bună mașină din domeniu și, de fapt, să creeze o „eră competitivă” hotărât diferită fata de cea actuală.
    Asta având în vedere că până atunci, toți acei tehnicienii recrutați, inclusiv Loic Serrá , o figură marcantă din Franța si braconat de la Mercedes, vor fi operaționali.

    Într-un astfel de context, deși Charles Leclerc a jurat „dragoste eternă” pentru echipa roșie și dorința lui de a rămâne si de a fi încoronat campion mondial cu Ferrari, este clar că ar putea fi prezentă, fără îndoială, o clauză de reziliere. La urma urmei, în aceste cazuri, într-o lume competitivă și elitistă precum nivelul de vârf al sportului cu motor, nu este nimic nou, chiar și în ceea ce privește alți piloți.

    Din câte știm, Max Verstappen însuși are unul, la fel ca Lando Norris, care, la fel ca Charles Leclerc, visează să conducă McLaren la triumf, învingându-i pe campionii mondiali în vigoare. Cunoașterea detaliilor unui contract de F1 este foarte complicată. Acestea sunt informații extrem de confidențiale pe care nimeni nu le dezvăluie publicului. Cu toate acestea, putem argumenta că în cadrul „alianței stipulative” semnată de Charles Leclerc ar putea fi prezentă o clauză. Un fel de „ieșire convenabilă” din Maranello.

    Toate acestea, ținând cont de faptul că echipa italiană, fiind parte la chestiunea contractuală și cu siguranță nu naivă, ar fi trebuit să evalueze cu atenție scenariul mult vorbit în ultima săptămână privind reînnoirea pilotului Ferrari. Un context care ar trebui să aibă loc doar în condiții clar predefinite. Asta pentru că, evident, Ferrari ar fi căutat să se protejeze cât mai mult posibil pentru viitorul apropiat.

    Cu alte cuvinte, pentru a simplifica conceptul cât mai mult posibil: Charles ar trebui să poată beneficia de o clauză de părăsire a echipei Ferrari, fără a răscumpăra opțiunea pentru cei doi ani suplimentari prevăzuți în contractul său care include un 3+2 (fix). + variabilă) aranjament. Asta dacă mașina Ferrari din 2026, anul în care va intra în vigoare noua era de reglementare, nu poate concura pentru victorii. Vorbim despre un număr prestabilit de victorii de etapă, nu despre un triumf irizat care ar readuce titlul la Maranello.
    0 0
  • Grande futuro per Ferrari
    https://youtube.com/shorts/mBuGiP65ygo?feature=shared
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru