GALERIE FOTO: Massa si Hamilton, cursa contra-cronometru la Jerez

De Daniel Popescu
Publicat Miercuri, 17.02.2010
Felipe Massa si Lewis Hamilton isi impart primele doua pozitii in dimineata primei zile de teste de la Jerez.

Cea de-a doua sesiune de teste de la Jerez a inceput in aceasta dimineata pe un circuit predominant ud in urma ploilor de la inceputul saptamanii.

Din acest motiv, timpii realizati in primele ore ale diminetii au fost foarte slabi in comparatie cu sesiunea de saptamana trecuta, cei 11 piloti fiind nevoiti sa apeleze la pneuri intermediare sau chiar de ploaie extrema.

Ploaia a revenit la Jerez pentru scurt timp inainte ca cerul sa se insenineze partial, permitand circuitului sa inceapa procesul de uscare. In acest context, Felipe Massa si Lewis Hamilton au inceput sa-si imbunatateasca progresiv timpii, iar in jurul orei 14:00 cei doi au oferit un scurt spectacol dupa ce au facut de mai multe ori schimb de locuri in clasament.

Prima zi de teste de la Jerez din aceasta saptamana a marcat debutul pe circuit al noului monopost Lotus F1 Racing, Fairuz Fauzy reusind sa acopere 40 de tururi si sa obtina un timp mai competitiv decat Timo Glock, aflat la bordul noului monopost Virgin Racing.

Sesiunea de dimineata a fost oprita de trei ori dupa ce Lewis Hamilton, Paul di Resta si Rubens Barrichello s-au oprit pe circuit.

Iata clasamentul complet al timpilor realizati pana la ora 14:00.

 

 

 Loc  Pilot  Echipa  Timp  Tururi
 1  Massa  Ferrari  1:23.204  37
 2  Hamilton  McLaren  1:24.367  44
 3  de la Rosa  BMW-Sauber  1:27.825  51
 4  Vettel  Red Bull  1:27.871  78
 5  Barrichello  Williams  1:28.256  55
 6  di Resta  Force India  1:30.080  50
 7  Schumacher  Mercedes GP  1:30.273  24
 8  Petrov  Renault  1:30.311  37
 9  Buemi  Toro Rosso  1:31.555  12
 10  Fauzy  Lotus  1:34.396  45
 11  Glock  Virgin  1:34.453  4

 

Testele continua astazi pana la ora 18:00, cand vom publica o cronica completa a evenimentelor.

Taguri: Jerez, teste

Comentarii (32)

  • NeoGalaxy
    @Daniel
    Scuze ca te intreb dar ce la ce ajuta gaura de deasupra capului pilotului? Eu personal ma gandeam ca ajuta la aerisirea motorului si la tinerea camerei video si ca bonus in caz de rostogolire sa protejeze capul pilotului. Anul trecut era cativa "genii" care imi explica ca de fapt ajuta la altceva. Ce parere ai? Sper sa nu raspunda altcineva pentru ca nu ii priveste intrebarea.
    0 0
  • gauta @ newogalaxy
    aceea este gaura prin care se face admisia de aer pentru motor.
    0 0
  • Info.
    Daca tot venii vorba: "T"-ul de deasupra gaurii ce este? Este cumva antena?
    0 0
  • Un site interesant...
    http://www.msfree.gr/ms.php?id=10691
    0 0
  • Observatie ...
    Buna prestatia lui Massa ,dar pot spune ca nu suport cand o anumita echipa de f1 ca sa fie competitiva,copiaza forma aerodinamica a unui bolid de f1 din anul precedent de exemplu:Ferrari a copiat mult forma nasului masinii Redbull si forma aerodinamica Brawn gp.Singurele echipe care si-au implementat singure forma masinii sunt Mclaren,Williams,Lotus,Renault ,Bmw-Sauber.Poate ca nu conteaza ceea ce spun , dar am un respect fata de echipele Mclaren-Williams-Bmw-Sauber care intotdeauna au fost mereu unice .Numai bine :D
    0 0
  • f1_alonso
    Se copiaza unii pe altii. Vezi Red Bull cu ale sale noi aripioare laterale si amplasarea oglinzilor retrovizoare care este de sorginte Ferrari. Iar daca ai sa te-ntorci in istoria F1 ai sa vezi ca orice inovatie, indiferent de echipa care a promovat-o a fost imediat multiplicata. Important este sa fii primul sau, daca esti al doilea sa aduci ceva in plus.
    0 0
  • Pronostic
    Un mic pronostic daca imi permiteti...
    Cred ca Ferrari si McLaren se vor lupta pt titlu...Red Bull o sa fie un stabil loc 3 iar Renault cu Mercedes GP se vor lupta pt locu 4....restu nu stiu :P dar presupun ca ori Stefan GP ori Virgin vor fi pe ultimul loc...nu Force India :)
    0 0
  • NeoGalaxy
    @f1_alonso
    Noroc cu respectul tau, singura parere de rau este ca... esti paralel cu Formula 1 si asta sper sa o iei ca pe un compliment. Iar McLaren, Williams si BMW sunt cele mai originale echipe din Formula 1. Restul sunt niste fraieri. Porti ochelari de mult timp? Iti recomand un control... probabil nu mai sunt bune dioptriile :))))))))))))))))
    0 0
  • ultim timp.......
    Equipes Temps Ecarts Trs
    1 S.Vettel Red Bull 1:22.593 +-.--- 85
    2 F.Massa Ferrari 1.23.204 +-.--- 50
    3 S.Buemi Toro Rosso 1.23.322 +-.--- 59
    4 L.Hamilton McLaren 1.24.367 +-.--- 47
    5 M.Schumacher Mercedes 1.24.532 +-.--- 72
    6 P.De La Rosa Sauber 1.24.616 +-.--- 57
    7 P.Di Resta Force India 1:25.088 +-.--- 74
    8 V.Petrov Renault 1.26.237 +-.--- 34
    9 R.Barrichello Williams 1.28.256 +-.--- 78
    10 F.Fauzy Lotus 1:31.848 +-.--- 52
    11 T.Glock Virgin 1.34.453 +-.--- 4
    0 0
  • NeoGalaxy
    @f1_alonso
    Si am uitat. Eu ca un mare necunoscator in ..... (pune ce vrei tu aici) sunt curios cum a copiat si cine a copiat ce. Te-as ruga sa ne faci o prezentare in MS PP daca vrei 2007 sau 2003 (ambele imi plac) in care sa explici cine ce a copiat si de unde pentru ca noi astia care nu ne pricepem la Formula 1 sa ne cultivam. Si uite un citat personal "Urasc sa fiu ignorant". Probabil tu te mandresi ca esti unul!
    0 0
  • NeoGalaxy
    @PS
    S-ar parea ca motorul Renault de anul trecut, probabil foarte asemanator cu cel de anul acesta, ar consuma cel mai putin combustibil pe tur, comparativ cu motorul Ferrari si Mercedes. Totusi ca putere este cu 5-10 cai putere mai slab. Si testele Renault de acum nu sunt bazate pe timpi rapizi ci pe autonomie. Asa s-ar parea ca fac si restul testele, punand accentul pe autonomie. Sunt supozitii stiu dar asa discuta presa, cel putin asa am inteles eu :)
    0 0
  • gaura de deasupra capului pilotului
    are un motiv foarte bine intemeiat, intreaga circumferinta a gaurii fiind proiectata in asa fel incat sa prinda in ea capetele celor ce s dau piloti in timpul liber si a celor care se dau mai destepti decat le-a oferit din punct de vedere natural providenta, asupra acestora exercitand o adevarata forta asemeni unei gauri negre din univers. Asupra capetelor pilotilor profesionisti designerii si aerodinamicienii atat cei spatiali cat si cei din sportul cu motor au demonstrat in urma unor sedinte ad-hoc ca nu are nici un efect negativ, din contra ajuta la pliarea corpului pilotilor in limitele conventionale ale monopostului.
    0 0
  • Mclaren_Mircea_1984
    Foarte tare! :)))
    0 0
  • rayn380
    @Neo
    Draga Neo atat de destept te crezi.....ai impresia ca nu-i nimeni mai destept decat tine si-ti spun asta fiindca se vede de la o posta aerul tau de superioritate pe care-l afisezi in discutiile cu altii.....ti-am mai zis, putina modestie nu ti-ar strica absolut deloc. Sa nu ma intelegi gresit, ai foarte multe cunostinte de F1, cel putin in raport cu mine, sunt absolut sigur ca ma faci, nu contest, dar nu mai "jigni" in stanga si-n dreapta, cum ca altii sunt niste idioti necunoscatori. Chiar sunt curios ce varsta ai, intrucat daca ai avea ceva experienta in spate(ani) nu ti s-ar potrivi profilul. Referitor la ce spunea f1_alonso, inclin sa-i dau dreptate, fiindca daca dai cateva pagini in urma, mai exact la data lansarii monopostului F10, te vei convinge de ceea ce a zis acesta din urma, cum ca noul monopost a copiat foarte multe elemente de pe monopsturile Red Bull si Brawn din sezonul 2009. Acestea au fost declaratiile oficialiilor Ferrari in momentul lansarii lui F10....
    O seara faina....
    0 0
  • Gura de admisie
    Interesant de stiut este ca odata cu cresterea vitezei masinii crescand si presiunea aerului spre admisie motorul capata cativa cai putere in plus.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Mclaren_Mircea_1984
    Piloti in timpul liber suntem toti cei care ne-am facut user pe forum. Cat despre faza cu "celor care se dau mai destepti decat le-a oferit din punct de vedere natural providenta"... vezi sa nu te traga gaura aia neagra. Poate odata cand o sa vezi si tu o cursa pe viu si nu una din fata televizorului, ceea ce probabil o sa fie niciodata, dar speranta moare ultima :))))
    0 0
  • .......
    ce aveti cu neo ? Voi nu vedeti ca se crede Domenicali.Nu-l mai contraziceti ca il apuca iar paranoia.Si isi schimba iar numele precum cameleonul culoarea.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @rayn380
    Putina modestie spui tu? Dar putina gandire si folosire a materiei cenusii ce parere ai? Am spus eu ca Ferrari nu sunt originali? Am spus ca Red Bull sau Brawn nu sunt originali? Citeste mai atent daca poti. Am spus doar ca daca intr-adevar monopostul Ferrari copieaza ceva de la monopostul Red Bull sau Brawn din 2009 sa faca cineva, un fisier cu acele detalii. Nu stiu exact cine ce copieaza dar macar sa aduca niste afirmatii. Daca totusi doresti sa dai cateva pagini in urma iti recomand sa citesti afirmatiile noastre ale fanilor Formulei 1 de aici:

    Exemple:
    McLaren design "unic"
    http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27998/galerie-foto-iata-noul-monopost-mclaren-mp4-25.html
    http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/28000/noutatile-de-design-ale-noului-monopost-mp4-25.html
    Ferrari design "copiat"
    http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27985/galerie-foto-si-video-noul-monopost-ferrari-f10.html
    http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27971/ferrari-f10-inspirat-din-monoposturile-brawn-gp-si-red-bull.html

    Presupun ca link-urile merg si le poti citi in liniste. Dupa aia poate cine stie inveti sa-ti ceri scuze. De la F1_alonso nu ma astept la nimic pentru ca nu respect userii ca nu sunt "originali" sau destepti inca sa-ti gaseasca un nume de user de unii singuri. Totusi daca ti se pare ca l-am jignit, nu ma deranjeaza daca tu, din mare ta bunatate si mai ales inteligenta suprema, imi vei desena mie exact acele diferente "cum ca noul monopost a copiat foarte multe elemente de pe monopsturile Red Bull si Brawn din sezonul 2009. Acestea au fost declaratiile oficialiilor Ferrari in momentul lansarii lui F10", dupa cum ai postat chiar tu mai sus. Chiar te rog. Personal le voi citi atent mai ales daca ar exista asa ceva.

    Totusi... nu pot sa nu neg ca-ti recomand si tie un control la oftalmolog. Si asta ca nu sa te fac idiot, imbecil sau pur si simplu prost.

    Totusi nu pot sa nu recunosc ca cunoasterea este o putere pe care nu o putem avea toti. Cine a spus "Knowledge is Power" stia el ce spune. Tu amice... esti slab rau rau rau rau rau de tot.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Rayn380
    Si inca ceva ce cred multi uita. Vrei sa fii informat foarte bine, citeste, asculta si asa mai departe. Vrei sa fi o oaie in turma, nu citi nu te informa si mai ales da-ti cu parerea la chestii pe care nu le stii. Cat mai mult cu putinta.

    Iti spun un secret. Eu nu ma pricep deloc la Formula 1. Nu am terminat nici macar liceul, nu ma pricep la nimic si sunt un simplu fraier de pe strada. Te simti mai bine?
    0 0
  • rayn380
    ...
    Neo frate, cu tine nu ajungi la nici un rezultat, intotdeauna o dai in filozofeala, astfel incat sa arati ca ce destept esti tu, tot timpul vrei sa ai ultimul cuvant de spus si te manca-n talpa daca nu jignesti cumva pe ceilalti......Nu stiu de ce, dar imi dau seama ca esti un mare frustrat, pe ce anume?? doar tu sti....incearca sa fi mai relaxat si mai modest....numai bine
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Rayn380
    Un singul lucru pot sa-ti spun: prostia nu este o calitate. Poti sa fii papagal si sa gandesti cat mai putin sau poti sa-ti citesti propriile postari si sa vezi cine greseste. Este doar alegerea ta. Cat despre jigniri... din pacate sunt mult mult prea politicos.
    0 0
  • ...
    neogalaxy-tipul perfect de anonim de forum din atlasul de mitocanie urbana...
    0 0
  • satul de ...
    Cainele moare de drum lung si Neo de grijal altuia. Te pliezi perfect pe aceasta zicala. Decat sa te bati cu pumnul in piept p-aici, mai bine fa o halta pe la scoala si mai pune mana pe carte, ca e cam grava situatia la capitoul gramatica. Mie unul, daca as avea anii tai, mi-ar fi si rusine sa mai scriu ceva, daramite sa ma mai dau si cel mai inteligent om in viata, asa cum faci tu.

    @automarket
    Imi amintesc ca unul din posturile mele a fost sters pentru o ironie fina (zic eu), dar vad ca domnului Neo ii sunt lasate posturile cu jigniri adresate celorlalti useri sau posturile tendentioase.
    Multumuesc anitcipat pentru "echidistanta".
    0 0
  • Neo e prea destept
    Stiu ca nu e frumos sa dai intr-un om cazut (si Neo, ma refer acum la figurat nu la propriu) dar atunci cand mai multi iti spun ca trebuie sa te duci si sa te culci nu ii mai plictisesti!
    Chiar daca incerci sa pari doct, elevat, iti aleg cuvintele cu grija si probabil utilizezi Spelling&Grammar din MS Word ca sa nu pari un mic Vanghelie, realitatea este alta!

    "Scuze ca te intreb dar ce la ce ajuta gaura de deasupra capului pilotului? Eu personal ma gandeam ca ajuta la aerisirea motorului si la tinerea camerei video si ca bonus in caz de rostogolire sa protejeze capul pilotului. Anul trecut era cativa "genii" care imi explica ca de fapt ajuta la altceva. Ce parere ai? Sper sa nu raspunda altcineva pentru ca nu ii priveste intrebarea"

    Daca anul trecut ERA CATIVA "genii" CARE EXPLICA sa speram ca anul asta mai E doar tu ca sa ne spui cum sta treaba cu Formula 1, dinamica fluidelor si gaurile de pe sau din monoposturi!

    Pana una alta principala gaura cred ca este in capul tau! Si, din pacate pentru tine, se mareste!
    Bafta!
    0 0
  • Neo e prea destept
    Stiu ca nu e frumos sa dai intr-un om cazut (si Neo, ma refer acum la figurat nu la propriu) dar atunci cand mai multi iti spun ca trebuie sa te duci si sa te culci nu ii mai plictisesti!
    Chiar daca incerci sa pari doct, elevat, iti aleg cuvintele cu grija si probabil utilizezi Spelling&Grammar din MS Word ca sa nu pari un mic Vanghelie, realitatea este alta!

    "Scuze ca te intreb dar ce la ce ajuta gaura de deasupra capului pilotului? Eu personal ma gandeam ca ajuta la aerisirea motorului si la tinerea camerei video si ca bonus in caz de rostogolire sa protejeze capul pilotului. Anul trecut era cativa "genii" care imi explica ca de fapt ajuta la altceva. Ce parere ai? Sper sa nu raspunda altcineva pentru ca nu ii priveste intrebarea"

    Daca anul trecut ERA CATIVA "genii" CARE EXPLICA sa speram ca anul asta mai E doar tu ca sa ne spui cum sta treaba cu Formula 1, dinamica fluidelor si gaurile de pe sau din monoposturi!

    Pana una alta principala gaura cred ca este in capul tau! Si, din pacate pentru tine, se mareste!
    Bafta!
    0 0
  • @NEO
    Draga Neo,
    Asa cum am incercat si eu de atatea ori sa iti transmit, cand doi oameni iti spun ca esti beat....te conformezi, te duci si te culci.
    Tu...nimic..tot : "Batman,Batman".
    Cine nue de acord cu tine e jignit sau umilit.
    Cred ca esti ruda cu moderatorii acestui site, eu unul te-as fi banat demult !
    0 0
  • rayn380
    ....
    Sincer sa fiu, in cei 29 de ani ai mei, din pacate am intalnit multi "capsomani" care erau cei mai destepti, cei mai cultivati, ce sa mai, erau miezul din gaoace....Asa aere isi afisau peste tot, atat de aroganti se dadeau, atat de atotstiutori se dadeau incat cine nu-i cunostea, ii lua ca atare. Din pacate, in realitate ei erau praf la toate capitolele. Un exemplu elocvent a fost un coleg de liceu, care din pacate mi-a fost si coleg de banca in liceu timp de 3 ani(nus cum naiba am rezistat cu el atata timp) si ce este mai grav este ca mi-a fost si coleg de faculta ulterior si un an de zile chiar coleg de camera in camin. Credeti-ma ca dupa atatia ani petrecuti in preajma lui, l-am cunoscut foarte bine. Va spun ca 90% din ce vorbea omul ala, erau numai minciuni, se lauda, semnaliza-n stanga si-n dreapta cate de "prost" este el si cate si mai cate, cred ca v-ati dat seama. In liceu, pana l-au mirosit toti, nu-l inghitea nima, la fel si-n faculta. Cel putin in primul an, le vorbea la colegi de parca era Einstein, pana cand si-au dat seama si astia si la fel cum era de anticipat, era printre cei mai nesuferiti din tot anul. Asta a fost doar unul dintre multele exemple de astfel de oameni. Din pacate la actualul job, am parte inca odata de un astfel de specimen, dar ce sa faci, trebe sa te adaptezi, asta e. La fel cum au zis multi, daca 2 iti spun ca esti beat, ar cam trebui sa-i iei in seama, fiindca problema se ingroasa si sa-ti pui intrebarea...nu cumva problema este la mine??? Think Neo....
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ryan380
    Interesant post, scuze dar suna ca o auto-caracterizare. Sa inteleg ca te-ai intrebat daca nu esti cumva tu esti de vina? Si nu ti-a placut raspunsul.

    Eu pot sa te intreb un singur lucru si sa vezi cat de simplu este: ai citit postul lui F1_Alonso de mai si sus si esti de aceasi parere cu el. Nu ti se pare ca a scris o tampenie, nu ti se pare ca a gresit si nu ti se pare ca este scris la misto, potrivit pentru o revista gen "Can Can"?

    Totusi ca sa fiu politicos am adaugat ambele posturi in cauza. Nu conteaza cine are dreptate, eu consider ca am gresit pentru ca postul lui F1_Alonso merita ignorat. Si postul tau merita ignorat pentru ca stiam ca esti fan McLaren si este putin probabil sa nu "arunci" cu vorbe urate despre Ferrari.

    Totusi ca sa nu fie nici o problema, te rog sa explici care sunt acele diferente pe care le mentionezi tu in postul tau. Si daca tot dam niste pagini in urma, gasesti cateva link-uri utile de genul:

    "Daca totusi doresti sa dai cateva pagini in urma iti recomand sa citesti afirmatiile noastre ale fanilor Formulei 1 de aici: Exemple: McLaren design "unic" http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27998/galerie-foto-iata-noul-monopost-mclaren-mp4-25.html http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/28000/noutatile-de-design-ale-noului-monopost-mp4-25.html Ferrari design "copiat" http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27985/galerie-foto-si-video-noul-monopost-ferrari-f10.html http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27971/ferrari-f10-inspirat-din-monoposturile-brawn-gp-si-red-bull.html Presupun ca link-urile merg si le poti citi in liniste." - asa arata cateva fraze din postul meu initial :)

    Textul este luat ca un paragraf si nu exista "Enter-CR" in sensul celui folosit in editoarele de text ca Word si Notepad. Nu exista nici alineat si nici spatiu intre randuri.

    " Observatie ... de f1_alonso 17.02.2010, 15:50
    Buna prestatia lui Massa ,dar pot spune ca nu suport cand o anumita echipa de f1 ca sa fie competitiva,copiaza forma aerodinamica a unui bolid de f1 din anul precedent de exemplu:Ferrari a copiat mult forma nasului masinii Redbull si forma aerodinamica Brawn gp.Singurele echipe care si-au implementat singure forma masinii sunt Mclaren,Williams,Lotus,Renault ,Bmw-Sauber.Poate ca nu conteaza ceea ce spun , dar am un respect fata de echipele Mclaren-Williams-Bmw-Sauber care intotdeauna au fost mereu unice .Numai bine :D "

    " @Neo de rayn380 17.02.2010, 21:26
    Draga Neo atat de destept te crezi.....ai impresia ca nu-i nimeni mai destept decat tine si-ti spun asta fiindca se vede de la o posta aerul tau de superioritate pe care-l afisezi in discutiile cu altii.....ti-am mai zis, putina modestie nu ti-ar strica absolut deloc. Sa nu ma intelegi gresit, ai foarte multe cunostinte de F1, cel putin in raport cu mine, sunt absolut sigur ca ma faci, nu contest, dar nu mai "jigni" in stanga si-n dreapta, cum ca altii sunt niste idioti necunoscatori. Chiar sunt curios ce varsta ai, intrucat daca ai avea ceva experienta in spate(ani) nu ti s-ar potrivi profilul. Referitor la ce spunea f1_alonso, inclin sa-i dau dreptate, fiindca daca dai cateva pagini in urma, mai exact la data lansarii monopostului F10, te vei convinge de ceea ce a zis acesta din urma, cum ca noul monopost a copiat foarte multe elemente de pe monopsturile Red Bull si Brawn din sezonul 2009. Acestea au fost declaratiile oficialiilor Ferrari in momentul lansarii lui F10.... O seara faina....

    Si sa vedem acele declaratii ale oficialilor Ferrari date in momentul lansarii lui F10. Poate o pagina cu semnatura lor, ceva oficial evident. SI cele "foarte multe elemente copiate". Foarte multe presupun ca inseamna pentru tine mai mult de 3-4 nu?

    Pentru ca daca suprapui F10-ul peste F60-ul de anul trecut... o sa fii dezamagit rau. Zici ca sunt identice :)))))

    http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27965/galerie-foto-comparatie-directa-intre-ferrari-f10-si-ferrari-f60.html

    Daca totusi nu vezi pozele sau pur si simplu nu vezi nimic. Scuze. dar nu stiu Braille.
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ryan380
    Ma duc sa inhalez niste "aerul tau de superioritate pe care-l afisezi in discutiile cu altii" pana citesti cu ce trebuia sa fii citit de mult. Nu de alta dar baietii de la Automarket au facut o treaba super cu acele articole pentru niste fraieri care nu le pot aprecia si vin aici si incep sa se dea mari cu ignoranta lor. Haide Ryan380... CATE DE IGNORANT ESTI?
    0 0
  • rayn380
    ....
    Cum spui tu Neo...Punct
    0 0
  • NeoGalaxy
    @Ryan380
    Nu ma intereseaza parerea ta, scuzele tale sau ignoranta ta. Dar m-as bucura daca chiar ai citi articolele de aici si le-ai aprecia la justa valoare. Nu ma deranjeaza nici ca nu te obosesti sa vezi daca nu cumva am dreptate si sa-mi spui asta in fata. Nu ma deranjeaza nici ca esti las.

    "http://formula1.automarket.ro/stiri/articol/27965/galerie-foto-comparatie-directa-intre-ferrari-f10-si-ferrari-f60.html"

    Eu inca inhalez aerul ala de superioritate. Poate tutusi am invatat ceva. Cu unele persoane sa nu ma pun. Le oferi o carte te refuza, le oferi o alta carte te refuza. Le spui o poveste... nu li se pare interesanta. Le oferi internetul, te refuza.
    0 0
  • @Neo
    1. Nu vorbi de lasi, caci tu esti fruntas.
    2. Nu vorbi de carti cand ar trebui sa fii primul care sa deschida asa ceva.
    3. Esti copil, daca tu vezi toate articolele de pe acest site ca fiind unele foarte bune. Sunt pline de greseli, traduceri si adaptari mai putin reusite.
    4. Te simit mereu atacat??? Atunci incearca sa postezi la subiect (fara ironii ieftine prin care deranjezi si jignesti alti useri).
    5. S-auzim de bine
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru