Glock: "Formula 1 nu mai este un sport"

de Daniel Popescu
Luni, 21.01.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Timo Glock a criticat aspru importanţa banilor în obţinerea unui loc în Formula 1 după ce a fost nevoit să părăsească Marussia pentru a face loc unui pilot cu sponsori.

Formula 1 a fost luată prin surprindere de decizia celor de la Marussia de a renunţa la serviciile lui Timo Glock, în ciuda faptului că acesta avea contract până la finalul sezonului 2014.

Echipa aflată în proprietatea constructorului rus Marussia a confirmat prin vocea şefului John Booth că decizia a fost luată pentru a aduce bani la echipa prin intermediul unui pilot sprijinit financiar de sponsori.

"Provocările care afectează industria ne-au determinat să facem anumiţi pasi pentru a asigura viitorul echipei pe termen lung. Aspectele comerciale sunt dificile pentru toată lumea, inclusiv pentru echipele de Formula 1. Îi mulţumim lui Glock că a colaborat cu noi pentru a ajunge la această decizie, în special pentru că avea un contract valabil", a declarat el.

Glock nu a ezitat însă să-şi exprime frustrarea pe reţeaua de socializare Twitter, afirmând că Formula 1 nu mai este un sport în lumina acestor evenimente.

Urmareste Automarket
"Aşa decurg lucrurile în Formula 1 în acest moment şi sper ca situaţia să se schimbe curând, pentru că nu mai are nicio legătură cu sportul", a precizat el.

Marussia a semnat deja un contract cu britanicul Max Chilton, care aduce la echipă aproximativ 11 milioane de euro prin intermediul companiei de asigurări AIG deţinută de tatăl său.

Presa internaţională a speculat că şi Force India se confrunta cu probleme financiare, iar aceasta poate fi una dintre explicaţiile pentru care echipa nu a confirmat încă numele coechipierului lui Paul di Resta.

Nu în ultimul rând, HRT s-a închis la scurt timp după finalul sezonului precedent şi nu s-a înscris în competiţie pentru 2013.

Via Marussia

Comentarii (8)

  • florin ion
    asta e o stire buna http://www.touringcartimes.com/article.php?id=8533
    2 1
  • Acum se simte cel mai bine depasirea lui Petrov asupra lui Pic in Brazilia...o depasire de vreo 10 mil de Euro - pe care, daca ii primea, foarte probabil ca Marussia ar fi continuat cu Glock.

    Asa...asta e...pacat de Glock, pacat de Sutil, pacat de Kobayashi, de Senna, de Buemi, de d'Ambrosio, de Bourdais, de Kovalainen, de Di Grassi, si de multi altii...locurile in F1 sunt greeu de obtinut, cine stie cati posibili campioni mondiali au iesit pe usa din dos dupa un an prost. Sau dupa o masina si mai proasta, in care n-au reusit sa faca nimic.

    Pana una-alta, dupa 3 ani de prezenta, putem concluziona ca pilotii care au condus pentru cele 3 echipe noi (Marussia, Caterham si defunctul HRT) nu prea au prins un contracte mai bune. Singurii care au mers in sus au fost Bruno Senna (care a activat la HRT in 2010) si, hai sa zice, Pic, care a urcat la Caterham (deci tot pe-acolo). Prin urmare, echipele astea mai din spate, care in mod normal sunt un fel de pepiniere (vezi Minardi, Arrows, traditional Sauber) si cam asa au fost gandite cand F1 a permis sa se mareasca numarul de piloti...nu prea sunt nici macar atata, ci mai degrabapar a fi un cimitir de elefanti.
    14 2
  • Valceanu
    Timo nu a reusit sa se impuna in Formula 1. La ce afacere a ajuns F1 nu cred ca este o pierdere.
    Totusi imi pare rau pentru el... insa ma bucura o prezenta pe grila din 2013 a unui pilot ca Senna, Algersuari, Kobayashi, Sutil sau Petrov.
    3 4
  • vyctor7
    Totusi mai sant 3 locuri libere Senna ,Sutil ,Petrov si Kobayashi au sanse sa fie pe grila ptr sezonul 2013
    4 1
  • Tracto
    senna nu are ce cauta in formula 1. este un pilot platitor fara talent.

    Pacat are mare dreptate Glock si ii dau credit ca a avut tupeul sa spuna asta in fata unor grei ca Bernie etc. pana acum nimeni nu a deschis subiectul asta.

    Unde sunt gentelmenii de alta data : Glock,de la Rosa,Barrichello,Kovalainen etc. ?
    Numai copii rasfatati sunt acum in f1. Care daca simulatorul nu functioneaza ca in realitate plang. : Hamilton , Vettel.
    6 7
  • andrey_1293
    Eu imi aduc aminte de Glock prin 2008, 2009, cand era la Toyota, ca facea curse bune. Nu era o masina de top, dar avea un coleg foarte experimentat, Trulli, cu care era cam la acelasi nivel, poate chiar il si batea uneori. Alaturi de Kobayashi eu zic ca sunt cele mai importante pierderi pentru 2013. Chiar as fi vrut sa-l vad pe Glock in continuare in F1 dar nu la Marussia, undeva la o echipa mai mare, unde putea sa se afirme (daca mai era cazul). Sa speram ca macar Kamui isi va gasi loc.
    13 0
  • elegant
    situatia e asta care este deja... E rau ca aceste echipe de la coada participa sau mai bine zis incurca pe circuit. Nu am nimic inpotriva lor, insa ar trebui totusi sa fie corespunzator egale tuturor celorlalte echipe, cu kers, si cu tot pachetul inclus. Altfel nu obtin nimic si nu-s altcineva decit echipe care ingroapa piloti, cine stie poate printre ei se enumera si piloti cu talent si la inceput de drum. Ce poti demonstra cu un RHT pardon HRT???
    2 0
  • de aceea nu mai ia ferrari nimic. Pentru ca banul dicteaza ce piloti sa aibe. Daca dicta valoarea, mai incercau si ei si alte variante ... E simplu: pastrezi pilotul mai bun si il inlocuiesti pe celalalt. Daca ai noroc, cel care vine e mai bun. Daca nu, il schimbi iar. Dar de, acolo banul dicteaza nu numai sa nu plece alonso dar sa nu fie inlocuit nici massa. Astfel alonso nu risca sa si-o ia pe coaja de la un nou venit, banii vin la sponsor ca cica au imagine un pilot "valoros" si mai departe sponsoru da banii. Toata lumea fericita? Nu chiar, fanii isi iau teapa.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru