Feedback

Hamilton a câștigat cursa din China după ce l-a depășit la start pe Bottas! Leclerc, locul 5 după ordine de echipă în favoarea lui Vettel

Publicat Duminica, 14.04.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 62
Hamilton a câștigat cursa din China după ce l-a depășit la start pe Bottas! Leclerc, locul 5 după ordine de echipă în favoarea lui Vettel - Poza 1
Hamilton a câștigat cursa din China după ce l-a depășit la start pe Bottas! Leclerc, locul 5 după ordine de echipă în favoarea lui Vettel - Poza 2
Hamilton a câștigat cursa din China după ce l-a depășit la start pe Bottas! Leclerc, locul 5 după ordine de echipă în favoarea lui Vettel - Poza 3
Hamilton a câștigat cursa din China după ce l-a depășit la start pe Bottas! Leclerc, locul 5 după ordine de echipă în favoarea lui Vettel - Poza 4
Lewis Hamilton a câștigat cursa de la Shanghai după ce l-a depășit pe Valtteri Bottas în primul viraj, în timp ce Charles Leclerc a ocupat doar locul 5 după ce a primit ordine de echipă să-l lase în față pe Sebastian Vettel și a pierdut încă un loc după strategiile la boxe.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marele Premiu al Chinei de pe circuitul de la Shanghai a fost lipsit de incidente sau evenimente majore și a consolidat poziția celor de la Mercedes în ambele clasamente.

În același timp, Ferrari a apelat încă o dată la ordine de echipă în favoarea lui Sebastian Vettel, în ciuda faptului că germanul nu a demonstrat că este mai rapid decât Charles Leclerc. 

Piloții de top care au plecat de pe locurile pare ale grilei au avut o tracțiune mai bună la start. Astfel, Lewis Hamilton a reușit să-l depășească pe Valtteri Bottas în primul viraj și să preia conducerea cursei, în timp ce Charles Leclerc a trecut de coechipierul său Sebastian Vettel în lupta pentru locul 3 tot în primul viraj.

În schimb, Max Verstappen a reușit să-și păstreze locul cinci în fața unui atac lansat de Pierre Gasly, cu Daniel Ricciardo pe locul șapte. Marele câștigător al startului a fost însă Sergio Perez, care a urcat de locul 12 până pe locul 8, reușind să-i depășească inclusiv pe Nico Hulkenberg și pe cei doi piloți Haas.

Cursa a fost neutralizată pentru scurt timp cu un Safety Car Virtual ca urmare a unor contacte succesive între Lando Norris, Daniil Kvyat, Carlos Sainz și Lando Norris, iar la reluarea cursei diferențele dintre piloții de top au început să crească ușor la circa două secunde.

Vettel, favorizat prin ordin de echipă

Singura excepție a fost diferența mai mică de o secundă dintre Leclerc și Vettel, iar în turul 11 Ferrari i-a ordonat monegascului prin radio să-l lase pe german în față.

Leclerc a încercat să justifice că este rapid, însă în cele din urmă a acceptat să cedeze poziția în fața lui Vettel. El a rămas însă în apropierea germanului și a remarcat prin radio că este în continuare la fel de rapid ca cvadruplul campion mondial. De altfel, Verstappen s-a apropiat rapid de Leclerc, însă duelul a fost amânat de intrarea pilotului Red Bull la boxe în turul 18.

Leclerc pierde încă un loc după intrările la boxe

Vettel a oprit la rândul său la boxe în turul 19 și a revenit în fața lui Verstappen, însă cu un avans minim. De altfel, olandezul a încercat o manevră riscantă de depășire într-un ac de păr, însă Vettel a fost capabil să revină în frunte după ce l-a forțat pe Verstappen să iasă ușor în decor.

Hamilton și Bottas au intrat la rândul lor la boxe în preajma turului 23, iar britanicul și-a păstrat prima poziție, însă cu un avans mai mic de două secunde. Între timp, Leclerc a plătit tribut faptului că a rămas mai mult pe circuit decât Vettel și, după efectuarea schimbului de pneuri, a revenit pe locul cinci, pierzând astfel o poziție în favoarea lui Verstappen.

Deși se anticipa că piloții vor concura până la final cu noile pneuri hard, Verstappen a dat startul unui nou schimb de anvelope în turul 35. În scurt timp, Ferrari l-a chemat la standuri pe Vettel, iar Hamilton și Bottas au intrat simultan datorită distanței de circa 5 secunde dintre cei doi.

În schimb, Leclerc a mai rămas pe circuit cu scopul de a bloca ascensiunea lui Bottas în fața lui Vettel, însă atât pilotul Mercedes, cât și coechipierul său au trecut fără emoții de monegasc într-un interval de numai două tururi. Leclerc a intrat apoi la boxe în turul 43 și a revenit pe circuit pe locul 5, la mare distanță în spatele lui Verstappen. 

Ca de obicei, ultimele tururi nu au produs schimbări, astfel că Hamilton a trecut primul linia de sosire și a preluat conducerea clasamentului general cu un avans de 6 puncte în fața lui Bottas, care a terminat pe locul doi.

Vettel a urcat pe ultima treaptă a podiumului în fața lui Verstappen și Leclerc, în timp ce Gasly a încheiat pe locul 6 în fața lui Ricciardo, Perez și Kimi Raikkonen. Ultimul punct a fost obținut în mod surprinzător de Alexander Albon, în ciuda faptului că pilotul Toro Rosso a plecat din pitlane după ce a ratat calificările în urma unui accident suferit în antrenamente.

China - Rezultate cursă:


Comentarii (62)

  • Daca stiam cum va decurge aceasta cursa, mai dormeam.
    47 5
  • costel>gargara
    hamilton trebuia penalizat, nu la asteptat pe vettel sa il depaseasca in afara pistei.
    32 17
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Adrian24
    Groaznica cursă! Pe laga faptul ca mercedes a fost din alta liga, Le Clerk n a fst lasat sa concureze... Urât!
    39 9
  • Ce cursa ai vazut tu Daniele? Vettel a fost mai rapid, ca dovada faptul ca a luat avans dupa depasirea lui Leclerc. Apoi ai vazut o cursa de F1 in care pilotul mai rapid este avantajat prin chemarea la boxe, altfel nici podiumul nu vedea Ferrari in cursa cu nr 1000. Acum ar fi frumos sa iti amintesti cum la cursa trecuta Leclerc fiind mai rapid a fost avantajat cu intrarea la boxe, Vettel pierzand un loc in cursa pentru ca a mai stat un tur...
    Nici Mercedes nici Ferrari nu au decis in favoarea unui pilot nr 1, cine este mai rapid in cursa dintre coechipieri e vioara intai in cursa aia. Deocamdata e startul campionatului, mai tarziu vorm vedea.
    10 36
  • Ferrari sunt prosti sau sunt nebuni.
    Iau stricat toata cursa lui Lecler.
    Rusine pentru Ferrari sunt penibilul rau.
    Jos pălăria pentru mercedes și Redbull
    34 14
  • Ferarri a gresit stratega din primul pana in ultimul moment.Cand vor avea de gand sa faca ceva in acest caz?
    33 3
  • Mercedes trebuie doar sa aiba o masina fiabila, pentru ca legat de strategie nu prea au de ce sa isi faca griji. Absolut penibili Ferrari. I-au stricat complet cursa lui Leclerc, fara sa fie amenintati de vreu pericol. Pur si simplu s-au impuscat singuri in picior. Pentru mine este absolut de neinteles de ce i-au cerut sa ii lase locul lui Vettel, care in niciun caz nu demonstrase ca ar fi mult mai rapid. Absolut penibili. Daca tot asa vor continua, nu au nicio sansa sa se bata la titlu, nici la piloti,nici la constructori.
    39 10
  • Sincer va spun, asta a fost cea mai urata, cea mai anosta, cea mai rea cursa pe care am vazut-o vreodata! Aplici ordine de echipa cand te bati la campionat, da' cand tu pierzi 3 din 3, abia ai doua podiumuri amarate si asta din cauza faptului ca sunt altii mai lenti cu 0,5 sec pe tur ca tine la ce dracu' ii ceri lu' Leclerc sa se dea la o parte???? N-ai piloti, n-ai masina, n-ai strategi, n-ai nimic si tu vrei sa-i bati pe Mercedes??? Se spunea despre Schumacher ca a prins un vid de piloti si ca d-asta a luat 7 titluri mondiale. Pai daca ala a prins un vid de piloti cand a concurat impotriva lui Prost, Senna, Mansell, Hill, Villeneuve, Hakkinen, toti campioni mondiali, despre Hamilton ce sa mai spunem??? Nu zic ca nu-i bun ca pilot, da' cand ai un Bottas alaturi si concurezi impotriva unui Vettel umflat de presa, e si greu sa nu castigi! Acuma, sa vorbim un pic si de astia de la Liberty Media, care pe mine ma dispera cu toata grafica lor inspirata de la televiziunile americane. Iti incarca ecranul cu tot felul de informatii lipsite de sens dorind sa creeze un specatcol artificial, daca tot nu e pe pista, macar pe tv sa fie.
    36 8
  • Razvan Dumitrache
    Incepe sa-mi placa echipa Ferari! :) Ori se saboteaza singuri, ori sunt prosti! Ma bucura enorm cand vad ca incearca cu orice pret sa-l aduca pe Fetel in fata. Spre sfarsit de campionat cand vor vedea ca Leclerc este mult peste campionul de carton (adica Fetel) va fi prea tarziu pentru ei. FELICITARI Lewis pentru castigarea cursei cu nr 1000!!! Sper ca la final de sezon sa devina campion mondial pentru a sasea oara!
    21 9
  • Auzeam dupa cursa din Germania acuze la adresa celor de la Mercedes sau in Rusia. Se intampla intr-un moment cand Bottas era iesit total din joc. Acum in a 3 cursa cu doar 3-4 puncte intre Leclerc si Vettel impun deja ordine de echipa. Deci ciocul mic la adresa celor de la Mercedes. Niciodata in istoria lor milenara nu a existat un moment ca intre 2014-2016 cu Rosberg si Hamilton sa ii lase se concureze desi au avut 3 acrosaje si au pierdut 2 duble. Mai spurcata decat Ferrari nu exista. Deci repet, daca wingman Bottas la un moment dat va trebui sa il apere pe Hamilton, sa nu aud nici un comentariu rautacios, din moment ce Ferrari fac asta din runda a 3 si pilotul mai lent (Vettel) este favorizat.
    42 13
  • Ce vid de piloti a prins Schumacher? Cand esti in top nu 5 ci 15 ani in continuu si castigi 7 titluri nu mai poate fi vorba de vid de piloti. E vorba de un pilot de exceptie care sta in top cu multi oponenti diferiti care vin si pleaca, la fel si cu regulamentele tehnice.
    22 5
  • @lol, asta era parerea "specialistilor", gen Martin Brundle
    9 4
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • Am sentimentul ca Vettel nu prea suporta sa fie "pistonat" din spate, s-a vazut de cate ori a gresit .
    Cat despre Leclerc, cu o strategie buna l-ar fi depasit pe Bottas, insa in ultimul timp Ferrari tocmai la strategii dau fail.
    Daca anul trecut pe vremea asta erau favoriti, in acest se vor uita doar din spate la "nemtii" de la Mercedes.
    24 6
  • Mi-e rușine cu Ferrari asta... Și cum nu pot suferi maimuța britanică n-am de ce să mai urmăresc acest sport, o spun și cu milă față de acel suflețel de om talentat dar robit, Leclerc.
    10 6
  • Haha, pai Brundle concura in era lui Schumacher. Daca el crede ca reprezenta vidul ...
    3 1
  • laicabos
    Nu va mai lamentati degeaba. Ferrari detine datele despre cursa, ei stiu ce pace au avut Vettel si Leclerc si au actionat in consecinta. Nu cred ca ar fi dat locul 2 cu Leclerc pe locul 3 cu Vettel cum spuneti voi. Cursa asta a fost a lui Vettel indiferent daca va place sau nu. Iar Leclerc nu a venit la Ferrari sa fie cocos si sa se bata cu Vettel ci sa cedeze locul fara sa fie necesara o lupta in cadrul echipei din care toata echipa ar fi pierdut. Tot cu armele astea joaca si Mercedes. Cursa trecuta a fost a lui Leclerc, asta a lui Vettel.
    6 16
  • tractoristul
    pacat de pustiul asta. Vettel dadea dovada de cel mai mare campion daca translmitea mesajul, lasati-l, e mai rapid.
    23 6
  • Buna ziua!
    Am asistat la o cursa in care Mercedes a facut o demonstratie de superioritate clara in special pe plan tehnic, performanta, fiabilitate etc. Lewis Hamilton este de departe cel mai bun si complet pilot. Sigur ca misiunea lui de a castiga este usurata si de faptul ca are cel mai performant si fiabil monopost. Sincer se vede si ca nu depune prea mult efort sa castige o cursa. Practic nu isi intrebuinteaza prea mult talentul pentru a castiga avand o asemenea bijuterie de masina. In ceea ce priveste echipa Ferrari se da dovada de ineficienta probabil datorita crizei de idei ale oamenilor care conduc aceasta echipa si in acelasi timp sunt penibili cu aceste ordine de echipa care nu au un rezultat notabil. Practic il tarasc pe Vettel spre podium doar de dragul de a fi si ei pe podium cu pilotul lor nr. 1. In acelasi timp irosesc talentul de pilotaj pe care il demonstreaza tanarul Leclerc de la o cursa la alta. In opinia mea Binotto face o greseala imensa din acest punct de vedere. Legat de performantele monopostului Ferrari pur si simplu "geniile" din aceasta echipa nu stiu unde trebuie sa intervina pentru a-l face mai rapid si mai fiabil. La Ferrari este nevoie de un adevarat leader, gen Jean Todt sau Ross Brawn. De remarcat si faptul ca la Ferrari este un buget destul de mare Trebuie facute multe schimbari la aceasta echipa dar cat mai repede. La revedere!!!
    24 8
  • Dragi specialiști, va rog să-mi răspundeți la o întrebare : În cursa asta când a fost Leclerc mai rapid decât Vettel? Însă va rog nu ma luați ca la start..... Acolo a depășit deoarece Bot a plecat ca în F2.
    11 11
  • Pacat, se vede de la distanta ca echipa tehnica de la Mercedes este superioara la toate capitolele. La Ferrari hai cu mine pe pista sa vedeti ce bataie va dau( !!!!). Vom vedea asa ceva tot anul !
    13 1
  • florin
    ferrari eternu loc 2 sau 3
    4 0
  • In afara de modul constant in care Mercedes castiga, apropo e prima data dupa '92 cand o echipa face 1-2 in primele 3 curse, nu pot sa nu remarc acelasi mod constant cand strategii Ferrari isi trag cateva gloate in picioare. L-au lucrat in cel mai penibil mod pe Leclerc.
    Bravo Mercedes si bravo Hamilton. Ham a devenit al doilea pilot dupa Schumi care a fost la conducerea curselor in mai mult de 4000 de ture.
    Per total cursa a fost cumplit de plictisitoare din pacate.
    18 4
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • THE SPINNING GERMAN
    Fiti cu ochii pe review-ul expertului de pe feisbuc care o sa va spuna cat de rapid a fost fetal si cum trebuia sacrificat Leclerc!
    10 17
  • catalin manole
    da bravo mah de ce te iei de sefu? el are mereu dreptate , el le stie pe toate ca este mare pretin cu mark hiugs ,merg la bere si povestesc ei cat de tare e masina aluia si cat de prost e pilotul ala care are fani , si nu este de acord cu tampeniile debitate dupa ce face copy{paste
    6 2
  • Campionatul este adjudecat deja de Mercedes si la constructori si la piloti. Dar sa-l incetinesti pe Leclerc, care este mult mai rapid decat Vettel si sa facilitezi victoria lejera a celor de la Mercedes, mi se pare o prostie rara in acest sport!
    22 7
  • Mercedes F1
    Multi vad putini pricep. Vad ca cei mai multi o dau ca Ferrari au gresit strategia. Nu, n-au gresit-o. Au facut tot ce e mai bine pentru Vettel. Desi au motorul cel mai puternic din competitie, nu reusesc sa castige curse.
    9 8
  • Nu totul se reduce la motor...dovada si anii trecuti cand Mercedes uzau prematur anvelopele si au recurs la acele gauri de racire.
    6 0
  • Si inca ceva, "multi vad, putini pricep", aderenta in curbe nu tine de motor!
    4 0
  • Daca Lecrerc era lasat sa concureze, dupa prima cursa era in fata lui Vettel. Daca azi era alsat sa concureze, avea sanse la locul 2, in urma cu 2 saptamani, daca nu ii buseau deliberat mgu-k, castiga cursa!
    Prea a fost cusuta cu ata alba cursa trecuta, nu avea cum sa ii pice mgu-k in conditiile in care nici macar nu mai forta, s-a incercat cumva sa nu castige prea multe puncte fata de Vettel care era deja facut praf de depasirea efectuata de Lecrerc asupra sa dar si clacase in duelul cu Hamilton.
    S-a vazut astazi, ordin din partea Ferrari ca Lecrerc sa se lase depasit, Vettel forta sa se desprinda si gresea mereu, iesea in decor, bloca rotile. Lecrerc, dimpotriva, mergea liniar si se parea ca poate mai mult decat atat, nici nu folosea drs-ul, era tinut in loc de Vettel.
    10 4
  • Eu nu am inteles de ce a fost penalizat Kvyat, la inceput parea ca el e de vina pentru ce au patiti cei de la Mclaren dar de fapt, Lance Stroll intrase in el si apoi s-a dus in Norris. Deja il injuram si eu pe Kvyat dar nu a fost el de vina.
    6 0
  • Se vede clar aici cum Lance Stroll e vinovat de orice!
    https://www.formula1.com/en/video/2019/4/CHINA_GP__Watch_the_F1_race_start_in_Shanghai.html
    3 0
  • THE SPINNING GERMAN
    Am spus inca de anul trecut ca fetita nu se va descurca cu Leclerc. Cohorta de fani ai lui fetel, adusi de la redbull scot flacari pe nari, frustrari uriase, dupa ce si-a luat-o tare de la Ricci si-o ia si de le Leclerc, are nevoie de orinde de echipa penibile ca sa depaseasca. Si degeaba. Asta e championul cu 4 titluri. Heill Newey!!!
    18 10
  • Lefterciprian: Am un Ford focus 2008dimineata când am pornit mi sa aprins in computerul... Raspunde
  • mobius
    Am remarcat, ca aproape toata lumea, modul urat si impotriva echipei, in care Leclerc, cu mult mai bun decat Vettel, a fost defavorizat. Pacat, atat pentru echipa, cat si pentru viitorul unui pilot ce se dovedeste a fi foarte bun. Am mai remarcat insa si prestatia foarte buna in cele trei curse, a lui Raikonen la o echipa cu mult mai slaba. Asta demonstreaza asa cum am mai spus-o, ca in perioada cand a fost coechipier cu Vettel era mai bun decat acesta, fiind defavorizat si el in folosul unui pilot (Vettel), care nu dovedeste ca ar avea patru titluri mondiale. Hamilton la randul sau, cu un monopost cum are Mercedes, nu dovedeste nimic altceva decat ca este in stare sa mentina masina pe trasa. A beneficiat si el din plin de ordine de echpa, atat pe vremea cand concura cu Rosberg, dar mai ales acum cand il are coechipier pe Bottas. Hulkenberg m-a dezamagit din nou si raman la parerea ca nu este nici pe departe pilotul pe care il cred unii. Dupa cele trei curse desfasurate s-ar putea spune ca Honda a reusit un motor mai bun, probabil,dar mai probabil la performantele RBR, o contributie mare o au Newey si Werstapen. Intr-adevar, cursa nu a avut nimic deosebit, destul de mult plictis.
    11 17
  • Nu contest faptul că Ferrari au gresit dictand oridine de echipă, trebuia. Totusi nu am văzut un Leclerc mai rapid decat Vettel, cât a fost în față, Vettel a stat la mai putin de o secundă în plasa lui Lecrec, probabil de aici ordinele de la boxe au venit în favoarea lui Vettel, crezând că acesta este mai rapid.
    Dupa ce s-a făcut schimbul, Lecrec a stat lipit de Vettel...
    Deci cam la același nivel de performanță piloții Ferrari.
    Oricum Mercedes defilează, Ferrari se chinuie. Stau prost la toate capitolele.
    14 0
  • bravo kimi, bravo mercedes.

    sainz, ce-ai facut mei?
    12 2
  • Marius
    Ii tot dati intr-una ca Leclerc e mai rapid ca Vettel. Oare ? Atunci de ce in toate sesiunile de antrenamente Vettel a fost in fata? De ce in calificari Vettel a avut timp mai bun? De ce greseste atat de mult Vettel? Eu cred ca greseste prea putin, cand in spate ai o echipa de handicapati, care nu au fost in stare sa faca macar o data o strategie castigatoare, cand la pitstop ai mecanici care nu fac niciodata timpii celor de la Mercedes, cand ai lipsa de fiabilitate, cand, cand... Leclerc e bun, e de viitor, dar cam atat... Greselile pe care le face nu le vede nimeni ?
    15 16
  • Fan Senna
    Urat, urat de tot la Ferrari.
    3 din 3 in care l-au sacrificat de Lec. In Bahrain au vrut, dar pustiul nu a mai ascultat. Si bine a facut. Poate el o sa reuseasca sa-i trezeasca pe cei din management.
    Vet din pacate a picat. Psihic nu rezista. Lui ii trebuie confort. Adica un monopost cu 1.5 sec. mai rapid.
    34 5
  • Vettel primul podium sezonul asta, si fara meritul lui. Mare campion.

    apropo... Costel.. pe unde e ?
    15 6
  • catalina manole-servanta
    mariusica, fetel al tau greseste ca atat poate...la ce masina a avut in Bahrain, auzi bah, cate pole-uri are fetal anul asta? Daca ii rapid....

    ps da, bine punctat-individul are multa stiinta toata in f1. Comentariile care nu se ridica la nivelul neuronului sau sunt facute de nepriceputi
    5 8
  • Pai bine mai ciocoflenderilor, cand pentru Alonso au fost sacrificati Massa si Kimi spuneati ca echipa & shit. Dar cum il urati pe Vettel nu se mai aplica. Aveti dublu standard.
    10 10
  • Ca Vettel este împins în față știe toata lumea. Dar asta nu înseamnă , ca Leclerc a fost superior germanului cursa asta. Au fost cam pe același palier cu un plus pentru Vettel în antrenamente si calificări. Chiar dacă era lăsat Leclerc în fața , tot nu scoteau cei de la Ferrari mai mult de locul 3 , si asta datorita incompetenței lui Vettel care după părerea mea e cel mai slab campion mondial din istorie ( si Damon Hill a fost mai bun ) , el nefiind capabil să dirijeze cea mai titrată echipa din F1. Are profil de pilot secund , simplu.
    11 10
  • Observ ca cei care au fost dati afara din grupul de pe facebook pentru ca furau curent isi varsa frustrarile aici la adresa altora care nu sunt mai destepti decat ei ci doar mai informati. Si ofera informatii si celor mai putin informati dar care nu vor sa priceapa.
    Trista viata trebuie sa aveti, este un lucru pozitiv ca acceptati sfaturile si veniti aici cand acolo nu contribuiti cu absolut nimic si nu va sunt permise dejectiile de aici. Adica fiecare cu nivelul lui.
    Spor la injurat!!!
    5 10
  • Ioan: Cât costă un Volkswagen CC? Raspunde
  • Despre Vettel si Leclerc,nu am ca zice. Kimi scoate maximul din Alfa Romeo. Felicitari! As fi vrut ca Bottas sa fie mai agresiv.
    10 1
  • Claudiu
    Dupa aceasta cursa nu ramane decat sa felicitam echipa tehnica a celor de la Mercedes, sunt singurii care au o masina mai rapida decat anul trecut. Ferrari a riscat cu noul pachet aerodinamic si au pierdut, pur si simplu nu au destula apasare la sol, iar pe virajele medii si rapide se simte diferenta. Degeaba castigi 0.5 sec pe liniile drepte daca pierzi 1 sec pe viraje. Abia rezista in fata celor de la RedBull care au un motor mult inferior. Zici ca inginerii Ferrari au facut masina ideala pentru Monza, sa castige acasa, in rest au cam ratat acest sezon.
    9 0
  • Leclerc
    cind o sa intelegeti ma specialistii lui peste ca atit Leclerc la Ferrari cit si BOT la MERCEDES au clauze in contract de pilot nr.2 si trebuie sa se supuna-daca nu le convenea asta nu semnau contractul!Banii la echipe aduc VET si HAM...prin prestigiu reclame etc....ei trebuie sa fie in fata mereu....calmati-va cu timpenia ca a fost mai rapid-si BOT era mai rapid ca HAM si a incetinit subit...fara ordine de echipa ca stia ce are de facut,sa nu-l depaseasca pe marele campion-asa si cu pustiul Leclerc-trebuie sa-l ajute pe Vet-ASTA A SEMNAT,ASTA TREBUIE SA FACA INDIFERENT CA ESTE MAI RAPID SAU MAI LENT
    16 6
  • Ferrari face greseala pe care McLaren a refuzat sa o faca inn 2007 - avantajeaza pilotul cu background cand incepatorul dovedeste ca e mai rapid. Daca va amintiti Alonso sustinea ca el e pilotul cu background, DECI pilotul nr 1 (autoproclmat) si DE ASTA trebuie avantajat.






    Rog deci pe cei cu dublu standard sa observe dublul standard.
    6 11
  • Costel
    Ferarri trebuia sa ii ordone lui Leclerc sa il lase pe Sebastian in fata inca de la startul cursei cat mai repede si fara ,,figuri,, ca in cursa trecuta.Cu un asemenea comportament Leclerc nu va fi campion niciodata mai ales de 4 ori (la finalul acestui sezon de 5 ori) ca Sebastian care este de departe cel mai complet pilot din lume.Daca nu era tinut in spate cat timp avea pneurile proaspete s-ar fi dus cu cel putin o seunda pe tur peste cei din fata si-l depasea pe Bottas,poate si pe netalentatul ala de Hamilton care se crede mare vedeta si mare pilot.Pai la masinile pe care le-a avut Sebastian castiga toate cursele in perioada 2014 si pana in prezent la fel cum a facut in a doua jumatate a sezonului 2013 când nu a avut rival.Atunci s-a vazut adevarata lui valoare.Si cursa asta am putut vedea cat de elegant s-a aparat in fata turbatului cu energizante fara a se atinge macar.In astfel de cazuri se vede valoarea unui pliot nu canda pleci primul sau ajungi acolo la start iar apoi tot ce faci e sa ti masina pe circuit cu un coechipier in spatele tau care sti ca nu-ti va face probleme.Trebuie sa recunosc am avut erectie când am vazut cat de frumos si elegant s-a aparta Sebastian ca de fiecare data când germanul se afla intr-un duel roata la roata si ne uimeste cu maestria Sa.Mai ales anul trecut când se acrosa cu toata lumea sau scotea monopostul Ferarri la pascut pe marginea circuitului asa de mult imi placea...Grazie Ferarri Grazie Vettel grande,grande
    13 25
  • corect. si la mert si la ferrori sunt niste avatare de carton, avantajati de contracte. ceilalti ori primesc ordine ori sunt bagati pe la boxe aiurea sau suplimentar, plus echipa a 2-a de ingineri si teste.

    niste impostori feisbucisti, practic.
    10 4
  • apropo, massa, barichelo si chiar alonso cu mclaren nu reuseu ce reuseste kimi la alfa/sauber. anul trecut era cam praf de exemplu, si inca e cu giovanazi, un fel de wiliams fara kimi. asta inseamna campion!
    12 5
  • kimishor
    face pe dracu kimi-e depasit total de masina si tehnologie-e cazul sa stea cu familia-la fel si VET
    1 23
  • Kimi nu s-a impacat niciodata cu brake by wire; e Giovanazi praf, asta e. Si poate ca acum KImi isi vede linistit doar de cursa lui cand coechipierul nu e prin preajma. A fost si el canva in forma si pe val, acum se distreaza in F1 dar e mai importanta familia.
    12 3
  • Multi oameni dezamagiti care afirma ca a fost cea mai proasta cursa vazuta.Ei sunt ofticati ca a castigat Hamilton si ca ferrari au atins ridicolul absolut.Eu zic ca a fost o cursa un pic peste cea din Australia.Ambele curse fiind slabute dar opere de arta comparatic cu Rusia 2017 si Canada 2018.

    Hamilton a fost aproape de perfectiune.Max a fost din nou la o diferenta astronomica in fata colegului.Ricciardo a spart ghinionul, Kimi a recastigat talentul pierdut in trista perioada ferrari.

    Albon a profitat de incidentul Kvyat - Mclaren si de ghinionul lui Hulk reusind mai apoi sa devanseze "cei patru fantastici": grojanel, kevin, $troll si Julieta Bovinazzi.Eu cred ca Albon a facut o cursa buna dar titlul de pilotul zilei este prea mult analizand ce "talente" a devansat.

    Startul lui Checo a fost senzational.Papa $troll i-a facut cel mai mare rau baiatului atunci cand i-a prelungit contractul lui Checo.Era previzibil ca baiatu' tatii o sa fie strivit rau de tot.Perez i-a invins de-a lungul anilor pe Kobayashi, Hulbenberg si Ocon.Toti 3 sunt cu adevarat piloti deci ce sanse poate avea unul care-i lasat sa concureza doar ca are bani.Sincer mai bine tata $troll investea banii in altceva.

    In incidentul Kvyat -Mclaren fiecare are partea sa de vina si este foarte trist ca maFIA a decis sa-l penalizeze total nemeritat pe rus.Din pacate maFIA atunci cand chiar trebuie sa intervina cu penalizari trece cu vederea sau dau o sanctiune minima de 5 sau 10 secunde iar la niste simple incidente de cursa dau sanctiuni majore.Se pare ca rusul nu este pe placul comisarilor.

    Un mare fan ferrari spunea inaintea sezonului ca clonutele ferrari vor termina pe 4 si 5 la constructori si ca Racing Point este condamnata sa fie penultima.Acel fan cu siguranta este dezamagit cand vede ca haas au irosit 5 din 6 sanse.Cei doi piloti s-au calificat de fiecare data in q3 ca dovada ca masina este buna.Totusi kevin a punctat 1 din 3 iar grojanel 0 din 3 si poate mai are de asteptat fanul pana la cursa 9 sa puncteze si elvetianul.Nu am inteles de ce unii aveau asteptari de la Bovinazzi.Julieta a mai fost in formula 1 si s-a facut de ras la fel cum se face si in prezent.
    Oricum avem o lupta frumoasa pentru locul 7 ce se va da intre Raikkonen, Hulkenberg, Ricciardo si Perez desi nu i-as exclunde pe baietii de la McLaren.Toti acesti piloti sunt buni dar preferatul meu este Checo.Asa ca vreau Checo - best of the rest iar Hamilton - campion.

    Despre ferrari n-am ce comenta.O echipa dupa chipul si asemanarea fanilor.Fanii scuderiei sunt cei in masura sa comenteze despre maestrul vettel si ilustru sef Harry Potter.
    14 12
  • Kimi Raikkonen, 9th

    "The car felt good today, at least scored some points. In the end I lost the grip on the front tyres. It’s a shame because I was looking after them during the race"
    11 1
  • Sper ca de la jumatatea campionatului, echipa Redbull sa fie mult mai performanta, intrucat Ferrari se joaca prin ordine de echipa = lipsa de sportivitate.
    7 3
  • admin-despre voi
    Esti tu asa, o mare autoritate si stii exact care ce informatii are. Ori crezi ca daca te pricepi la copy-paste esti o grozavie. nu stiu cata scoala ai tu, dar cu siguranta daca ai avea primele 7 clase facute temeinic ai sti sa le respecti altora opinia, apoi sa nu-i faci prosti daca o au diferita de a ta. Ca in F1 nu suntem la sah. In F1 apare si sansa in ecuatie, asta daca stii ce inseamna ecuatie. Ca in orice sport sunt fani care au VOIE sa aiba favoriti diferiti din motive diferite de ale matale. C-asa-i in tenis. Daca vrei sa te bati in argumente obiective ai gresit locul, poate te duci la o universitate, vezi daca te iau aia in considerare si predai unor copii. Chiar si acolo, in mediul academic, sunt opinii divergente si nu se iau de cap. Frectia aia de grup pe care o denumiti ilicit ar merita alt titlu. In niciun caz de care e acum ca nu mai reprezinta nimic decat pe voi, o mana de oameni frustrati. Plini de informatii.
    3 9
  • @Costel...
    Dupa mintea lui Costel, ar trebui sa se dea toti pilotii la o parte, sa treaca Sebastian Vettel:))
    Daca era asa rapid Vettel cum spui tu..de ce nu a plecat de la start mai repede? Sunt sigur ca iti plac doar cursele unde castiga Vettel....
    12 7
  • Admin-despre voi
    Frustrarea atinge cote alarmante si sigur nu acolo. Cine vrea sta de placere acolo cine nu.....vine aici de exemplu.
    Nimeni nu a facut prost pe nimeni acolo asta este concluzia trasa de alde tine. Iar faptul ca tu crezi ca se da copy-paste imi arata cine are nevoie de mers la scoala. Ca nu stii cata si ce scoala am eu dar te dai cu parerea. Si nici nu are relevanta in discutia asta.
    Una este sa ai favoriti si alta este sa fii un fan-boy care nu vede decat drept in fata ochilor.
    Si cand vii cu o opinie trebuie sa o si argumentezi, exact ce nu ai facut acolo probabil cum nici aici nu ai fost in stare.
    0 6
  • Admin-despre voi
    Frustrarea cu siguranta nu este acolo, nu spun unde pentru ca se vede cu ochiul liber.
    Daca tu crezi ca acolo se da copy-paste arata foarte bine cine are nevoie de niste studii in plus desi nu vad relavanta lor in discutia asta.
    Cine sta acolo sta de placere cine nu alege alta varianta.
    Poate data viitoare nu te mai ascunzi dupa un nick si ai curaj sa porti o discutie mai pe fata. Ca de dupa tastatura toti suntem eroi.
    Dar tu sa fii sanatos!!!
    0 5
  • avocatu' lu' peste
    Ce inseamna "argumentat" la tine? Si cat valoreaza in timp real? Ai "argumentat" de nenumarate ori prost, total eronat. As fi preferat sa nu argumentezi, sa spui ca asa simti tu cand ai spus cine va castiga titlul mondial anul trecut. Si acu' 2 ani. La ce ti-au folosit argumentele "savante"? Si retorica pierduta in bucle si inflorituri inutile. Ar trebui sa stii ca argumentul are valoare doar daca defineste ceva concret. Ori in F1 sansa are un rol determinant. Cum argumentezi sansa? Iti place istoria dar stai slab la aritmetica. Posteaza acolo unde te auzi doar tu, doar iti place, sau unde mai gasesti cate un pacalici care te mangaie acolo unde-ti place mai mult.
    5 4
  • Nu stiu ce aveti de impartit dar bateti campii amandoi si va pierdeti timpul inutil. Nu va convine acolo nu intrati, lucru valabil si pentru celalalt. Faptul ca vii aici sa il injuri sau sa il iei la misto pe altul denota caracterul tau si al altora.
    Sa inteleg ca daca el a facut o predictie care nu s-a adeverit tu ai stiut cine castiga titlul anul trecut sau acum 2 ani?
    4 0
  • Cursa in intregime, aici:
    https://www.youtube.com/watch?v=4MIHgadaiUQ
    0 0
  • Nu conteaza daca am stiut sau nu. Eu, ca altii, am tacut din gura, spre deosebire de "cunoscatorul" penibil suprem al f1. Si istoric. Care mereu o da in bara cand e vorba de predictii.

    Ce incerc sa spun e ca nu esti un guru nici tu eu nici altul in F1. Sati in banca ta, daca esti informat bucura-te de asta, si lasa-i pe altii sa faca acelasi lucru.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru