Hamilton a câștigat la Imola în fața lui Bottas după o strategie mai bună la boxe! Verstappen a abandonat, Mercedes este campioană la constructori

de Daniel Popescu
Duminica, 01.11.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
03 - 05.07
10 - 12.07
17 - 19.07
31.07 - 02.08
07 - 09.08
14 - 16.08
28 - 30.08
04 - 06.09
11 - 13.09
25 - 27.09
09 - 11.10
23 - 25.10
31.10 - 01.11
13 - 15.11
27 - 29.11
04 - 06.12
11 - 13.12
Lewis Hamilton a câștigat cursa de Formula 1 de la Imola după ce a profitat de o strategie mai bună la boxe, în timp ce Valtteri Bottas a ocupat locul doi după un abandon suferit de Max Verstappen. Mercedes a devenit matematic campioana constructorilor.

Marele Premiu al regiunii Emilia Romagna de pe legendarul circuit de la Imola a oferit telespectatorilor o cursă pe alocuri palpitantă, cu depășiri în lupta pentru podium și abandonuri surprinzătoare în rândul protagoniștilor.

Valtteri Bottas a plecat bine din pole position, în timp ce Max Verstappen a urcat pe locul doi după ce l-a depășit pe Lewis Hamilton imediat după start.

Daniel Ricciardo a trecut la rândul său de Pierre Gasly pentru locul 4, în timp ce amândoi au trecut de Charles Leclerc, care a fost retrogradat astfel pe locul 6. În spatele monegascului s-a instalat Alexander Albon, în timp ce restul piloților din top 10 și-au păstrat pozițiile.

Antonio Giovinazzi a avut un start excelent în care a progresat de pe ultimul loc până pe 14 după ce l-a depășit inclusiv pe Sebastian Vettel. Clasamentul a rămas neschimbat până în turul 9, atunci când Gasly a fost chemat la standuri pentru a se retrage din cursă din cauza unei "probleme terminale" care nu a fost detaliată de ingineri.

PNEURI HARD DUPĂ PRIMA INTRARE LA BOXE

Ulterior, la câteva tururi distanță, piloții care au început cursa cu pneuri soft, și anume cei clasați pe grilă între locurile 4 și 10, au intrat la boxe și au optat în mare parte pentru anvelope hard.

Tot pentru pneuri hard a optat în turul 19 și Verstappen, primul dintre piloții din top 3 care au luat startul cu anvelope medium.

Pilotul celor de la Red Bull a fost urmat imediat de Bottas cu o strategie similară, în timp ce Hamilton a mai rămas pe circuit până în turul 32.

HAMILTON DEVINE LIDER DUPĂ OPRIREA LA BOXE

Britanicul a avut astfel oportunitatea să-și extindă avansul la peste 28 de secunde, în contextul în care un pilot pierde circa 27 de secunde la trecerea pe la boxe. În plus, Hamilton a intrat la boxe exact în momentul în care comisarii au anunțat un Safety Car Virtual generat de un abandon al lui Esteban Ocon.

Astfel, Hamilton a revenit pe circuit cu pneuri hard pe prima poziție cu un avans de 4 secunde în fața lui Bottas și Verstappen, reușind să câștige două locuri datorită unei strategii mai bune.

COȘMAR LA BOXE PENTRU VETTEL, VERSTAPPEN TRECE DE BOTTAS

Vettel a intrat de asemenea la boxe în turul 42, într-un moment în care urcase până pe poziția a patra. Mecanicii Ferrari au avut însă dificultăți la montarea pneului dreapta-față, iar germanul a pierdut peste 10 secunde din această cauză și a revenit pe circuit doar pe locul 14.

Între timp, în fruntea clasamentului, Hamilton și-a construit un avans de peste 13 secunde. Insistențele lui Verstappen au dat roade în turul 43, când Bottas a comis o nouă greșeală în virajul Rivazza, a ieșit în decor, iar pilotul Red Bull a profitat pentru a urca pe locul doi.

VERSTAPPEN, ABANDON TEHNIC

Cu numai 11 tururi înainte de final, Verstappen a suferit o aparentă explozie la pneul dreapta-spate și a fost nevoit a abandoneze. Comisarii au trimis Safety Car-ul pe circuit, iar Bottas și Hamilton au intrat la boxe pentru pneuri soft, pentru ca după numai un tur George Russell să comită o greșeală și să abandoneze.

Cursa s-a reluat cu numai 6 tururi înainte de final, iar Hamilton și Bottas au rămas pe primele două locuri în fața lui Ricciardo.

Hamilton a avut practic de îndeplinit o simplă formalitate pentru a trece primul linia de sosire în fața coechipierului său, ocazie cu care Mercedes a devenit matematic campioană la constructori pentru a șaptea oară consecutiv, un record absolut în Formula 1.

În schimb, misiunea lui Ricciardo de a obține al doilea podium al anului a fost dificilă, în contextul în care Kvyat a ajuns de pe locul 7 pe locul 5 la reluarea cursei și apoi l-a depășit și pe Leclerc, în timp ce Albon a comis o greșeală și a ieșit din zona punctelor.

Leclerc s-a mulțumit astfel cu locul 5 în fața lui Perez (Racing Point) și a celor doi piloți McLaren, Sainz și Norris. Ultimele puncte puse în joc au fost câștigate de Alfa Romeo prin Kimi Raikkonen și Antonio Giovinazzi.

IMOLA: REZULTATE CURSĂ: 

Comentarii (33)

  • Este o mare surpriza victoria lui Hamilton! Nu ma asteptam! Nu mai castigase demult!
    27 4
  • O cursă bună făcută de Ricci, dominată sportiv și strategic de Hamilton. Max(viitor campion) mai are de învățat cum să gestioneze pneurile. Alfa un rezultat f bun. Bravo Mercedes, bravo Ham
    18 14
  • @xyz daaa...știrile astea în repetate rânduri le asemăn cu publicitatea aia văzută la tv, sau auzită la radio: "mesaj cu rol de informare publică: purtați pe față măștile de protecție!"
    P.S. Ne-a frecat atâta pe icre încât ne-am plictisit de victoriile lui și fie nu vrem să mai auzim de ele fie să nu le acceptăm (știm noi de ce).
    17 18
  • Nea FaneF1, si tu esti corona sceptic? Ma asteptam. Atat ii duce capul pe unii.
    13 16
  • Formula Europa
    Cursa a fost foarte proasta. Pilotul zilei este in opinia mea Kvyat. Prostii zilei sunt $troll, Albon si Russell. Georgica nu are nici o cursa remarcabila in f1, concureaza pentru Williams pt. ca i-a cumparat locul taticul Toto si cu toate astea îndrăzneste sa faca comentarii nesimtite.

    Ricciardo trebuie sa multumeasca celor de la Riping Point pentru podium. Anul asta este o constanta: SC + Riping Point = cursa stricata pentru Perez. Nu stiu daca Riping Point o face intentionat sau sunt cei mai praf strategi. Pacat ca nu-i ofera sansa mexicanului sa se desparta de f1 cu un podium meritat.

    Red Bull il pastreaza pe Albon sau vine Hulkenberg. Verstappen si fanii lui toxici nu-l vor pe Checo. Se pare ca Max nu-i atat de curajos pe cat il cred unii. Hamilton spre deosebire de Max nu-si alege colegii de echipa. Putea si el sa-i convinga pe cei de la McLaren sa nu-l aduca pe campionul Button in 2010. Hamilton>Verstappen
    22 16
  • JE-NANT ! JE-GOS ! Bottas ăsta a ajuns chiar ultima slugă, ultimul preș în fața șampionului și în fața întregii echipe Mercedes, fac ăștia ce vor din el ! Pentru că altfel nu-mi explic mascarada cu pneurile schimbate în turul 20 la unul și în turul 32 la celalalt ! Aceeași mașină, același tip de pneuri ! Exact cât i-a trebuit șampionului să treacă în fața ! RU-ȘI-NE !
    26 27
  • robert
    dav Hamilton nu a vrut sa intre la boxe echipa a vrut sa il bage degeaba te uiti nu esti atent hamilton nu a vrut sa intre la boxe Hamilton e cel mai bun
    21 19
  • Desene animate
    Este a 3a cursa cand Mercedes i-o trage lui Botas! De cate ori este in fata, nemtalai ii "gresesc" strategia. Cum l-au bagat la boxe, ne dau inregistrarea cu Ham care spune ca el rupe pista, sa nu incerce cineva sa-l opreasca!:))) Daca era asa rapid, de ce nu i-a depasit pe botas si verstapen in cursa?
    23 19
  • @robert
    Adică tu ce vrei să-mi spui, că ăia de la Merc nu știau ca pneurile medii țin 30-32 de ture ? Că au aflat asta imediat după ce l-au băgat pe Bottas la schimb ? Mă da' cât de orb și fanatic poți fi ca să nu vezi că asta a fost strategia să-l scoată în față pe șampion ! Și dacă n-ai fi stat blegit în admirație și ai fi fost atent, ai fi auzit cum i s-a comunicat șampionului de la boxe, că i se lungește stintul. Imediat după ieșirea lui Bottas !
    Offf, chiar nu știu de ce mai uzez tastatura de pomană, ori tu ori nea Costel, tot aia, "talibani" în stare pură !
    .
    21 12
  • Robert
    Dav și Desene Animate Ești paralel Hamilton nu a vrut să intre la boxe nu înțelegi Hamilton știe să își protejeze pneurile și Bottas a zis nu la oprit nimeni pe Bottas clar Hamilton e cel mai bun Hamilton nu a vrut și da apropo vezi că a mai fost piloți care a mai mers multe tururi cu mediu așa că taci Hamilton a mers pe riscul lui Bottas și verstappen nu au riscat și a mers la schimb și da Bottas a decis să schimbe pneurile el era la conducere.el ia decizia nu echipă bă dacă nu ști nu te mai uita Bottas a zis că mai merge 6 tururi și schimbă Hamilton a făcut strategia a 2 și a continuat la fel ca.la portimao și a câștigat e clar hamilton e cel mai bun clar
    14 23
  • hahaha
    @Robert Am si eu o curiozitate. Cum l-ai masurat pe Ham ca e cel mai bun. Ai niste criterii obiective?
    De exemplu la alergare creezi aceleasi conditii pentru toti si masori cine ajunge primul.
    In F1 concurzi cu masini (foarte) diferite ca perfomanta.
    Poti de exemplu sa-l compari cu Botas si sa constati ca e mai bun.
    Dar sa-l compari cu Leclerc de exemlu e aproape imposibil pentru ca ei concureaza cu masini (foarte) diferite ca performanta.
    20 7
  • Neutru
    Lăsați-l pe Robert că el știe mai bine. Probabil este fratele vitreg al campionului, despre care spuneau comentatori că aleargă și el într-o formulă, că-l văzuseră îmbrăcat ca Hamilton. Sau fiul comentatorului și nu poate să-l contrazică pe tata. Atât poate, e convins că are dreptate. Toți suntem convinși că avem dreptate!
    5 3
  • Neutru
    Pe toate canalele, toți îi trage cu „multiplu campion”, pentru comentatori nu mai există campion sau și mai bine Hamilton. Îmi pun și eu întrebarea care a mai pus-o cineva-Cum au fost angajați?
    4 3
  • The Dot
    Unii dintre voi de pomana va uitati la cursele astea. Daca ceva nu suna precum can-can-ul cu care sunteti obisnuiti, atunci trebuie sa fie vreo smecherie, vreun complot.
    Bottas fiind primul dintre pilotii Mercedes in cursa asta, a avut prima optiune in ceea ce priveste intrarea la boxe. Partea lui de garaj a considerat ca daca Verstappen a intrat la boxe cu un tur inainte, ei trebuie sa faca acelasi lucru pentru a nu fi depasiti. Bottas are toata libertatea din lume daca vrea, sa nu intre la boxe atunci cand vor mecanicii. Lucru de altfel demonstrat azi in cazul lui Hamilton care a refuzat sa intre atunci cand i s-a cerut. Mai mult decat atat, Bottas a avut probleme cu masina inca din turul al doilea de cand a prins niste bucati dintr-una din masinile de s-au lovit la inceput, bucati care una ca i-au deteriorat ceva la aerodinamica undeva sub masina plus ca alte parti au fost prinse in difuzoare.
    Probabil ca si faptul ca Vettel a avut probleme cu pneul dreapta fata, face parte din aceeasi monstruoasa coalitie.
    La Sky era si o discutie in timpul cursei intre comentatori si Christian Horner despre pozitia imposibila in care era Max pentru ca in functie de cand intra la boxe putea sa acopere doar unul din pilotii Mercedes si celalalt putea sa mearga mai mult pe primul set de pneuri.
    In rest cursa a fost cumplit de plictisitoare cu foarte mici exceptii.
    19 1
  • Leopold
    Felicitări Mercedesului pentru al şaptelea titlu consecutiv.
    Felicitări Mercedesului pentru ştacheta de competitivitate care au reusit să o atingă şi să o menţină din 2014 încoace.
    Felicitări.
    8 4
  • In urma cu 14 ani, Schumacher castiga la Imola dupa o lupta roata la roata cu Alonso, duel de vreo 20 de tururi cam asa, din cate imi amintesc.. Hamilton castiga astazi datorita unei strategii mai bune la boxe.
    Cam asta e diferenta intre un campion si unul pus intr-o racheta. Nu inseamna ca Hamilton nu e un pilot bun, inseamna doar ca nu va fi niciodata in categoria lui Schumacher, Senna, Prost, Alonso etc. Hamilton e in categoria lui Vettel si Rosberg.
    Cel mai bun lucru din cursa asta e podiumul Renault, la doar 14 secunde de Hamilton. Daca Renault reuseste sa mai imbogateasca putin masina, in 2021 s-ar putea sa prinda mult mai multe podiumuri sau chiar sa se bata la victorii.
    16 11
  • @The Dot
    Da, sigur, cum sa nu, de aia avea Bottas 4.5 sec in fata lui Hamilton cand a intrat la boxe, pentru ca era masina avariata inca din turul 2 ... alt Robert, dar mai corect gramatical ...
    8 5
  • Marius
    @ferr1,cursa aia despre care vb tu, a câștigat-o Alonso din câte știu eu, și poate ai vrut sa spui ca Renault va trebui sa își îmbunătățească mașina, nu sa o îmbogățească. Apropos de Hamilton, el face parte din categoria marilor piloți,toți cei pe care tu i-ai enumerat mai sus, au avut cele mai bune mașini, la vremea respectiva.
    11 4
  • Robert
    Ferr1 Hamilton e cel mai bun baa nu îți convine nu te mai uita el a zis sa nu intre și lasă că și la Schumacher a fost curse plictisitoare așa că tăceți Hamilton e la nivelul lu Schumacher și Senna vezi că strategiile fac parte din sport și vezi că Hamilton la bătut pe Bottas in portimao fără strategi așa că taci Hamilton e la nivelul lui Schumacher și Senna și Schumacher a zis că Hamilton e la nivelul lui clar și vezi că Schumacher a câștigat și el prin strategi
    5 17
  • Robert
    @The dot Hamilton a câștigat prin strategie pe Bottas nu la forțat nimeni să intre la boxe clar Hamilton a mers mai departe și a făcut bine a revenit pe primul loc asta un campion adevărat și Schumacher a câștigat prin strategi și a fost curse care domina mereu Schumacher m-am uitat pe net așa că taci după ce se va retrage Hamilton adică la sfârșitul anului 2021 mai ia vreun pilot campionatul mondial la anul tot Hamilton ia titlu că anul asta Mercedes nu actualizat mașina și la anu o actualizează și o face mai bună că la anu tot la fel va rămâne mașină dar marcedes o va face mai bună voi nu îl suportați pe hamilton că domină că e cel mai bun șofer Hamilton și va mai domina la anu și după se retrage Hamilton cred Hamilton Mercedes the Best team
    4 18
  • Robert
    hahaha Hamilton e cel mai bun sunt mulți piloți care a zis că Hamilton e cel mai bun sunt piloți legendari cum ar fi Schumacher Alonso button Jean todt și alți așa că taci Hamilton e cel mai bun pilot alături de Senna și Schumacher. Hamilton Schumacher și Senna sunt cei mai buni piloți clar Hamilton e cel mai bun pilot și da strategia face parte tot din joc și Schumacher a avut curse care le câștiga prin strategia așa că nu va mai ofticați că oricum Hamilton va mai concura până în 2022 și cred că se va retrage și atunci scap de ofticarea voastră că Hamilton e cel mai bun și de aia nu îl suportați Hamilton Schumacher și Senna sunt legendele formulei 1
    3 15
  • The Dot
    Conteaza prea putin cate secunde avea inainte Bottas. Hamilton trebuia sa stea la o anumita distanta fata de Verstappen pentru ca altfel isi uza prematur pneurile, mai ales ca nu se putea apropia indeajuns de olandez pe partea virajata a circuitului si astfel nu era intr-o pozitie buna pentru a-l depasi pe linia dreapta din fata boxelor. Dupa ce Valteri si Max au intrat la boxe, Hamilton a imbunatatit timpul pe tur aproape de fiecare data pana sa intre la boxe.
    Masinile de F1 sunt niste jucarii complexe si daca ti se avariaza ceva la aerodinamica asta poate avea efecte secundare la diferite componente ale masinii IN TIMP.
    Pentru mai multe informatii:

    https://www.motorsport.com/f1/news/bottas-vettel-debris-imola-gp/4902368/?ic_source=home-page-widget&ic_medium=widget&ic_campaign=widget-6

    Mai mult decat atat, in timpul cursei au fost convorbiri intre boxe si Bottas in legatura cu problemele cauzate de bucatile rupte din monopostul lui Vettel.
    9 1
  • Si bun si norocos este Hamilton.Un adevarat campion..
    8 3
  • The Dot
    ...si pentru ca va place sa faceti comparatii intre piloti din generatii diferite, comparatii care au ca unitate de masura doar subiectivizmul, Hamilton e singurul dintre Prost, Senna si Schumacher care nu si-a scos adversarul direct de pe circuit pentru a castiga un campionat.
    14 6
  • Nu a scos pe nimeni de pe circuit,ceea ce e de apreciat,dar a ales sa intre in masina lui Raikkonen la iesire de la boxe,deoarece nu a vazut ca semaforul era rosu. Cred ca in 2007.
    11 5
  • Inca o data m-au scos din sarite comentatorii Digi, care se faceau ca nu vad ca Vettel l-a rasucit pe Magnussen in primul tur si initial au crezut ca Verstappen a lovit zidul la abandon.

    Mercedes are toate sansele sa devina singura echipa care obtine toate pole-urile intr-un singur sezon de F1, nici McLaren 1988-1989 nu a reusit aceasta performanta.

    Mi-a parut rau de Max, dar nu cred ca locul doi la piloti era multumitor pentru el, cand Hamilton e la peste 100 de puncte in fata. Are o echipa de capete patrate la conducerea RBR care nu i-au pus un monopost capabil sa devina cel mai tanar campion din istorie, asa ca va trebui sa militeze puternic pentru un volan la Mercedes din 2022. Ma astept ca Red Bull sa fie in continuare caposi si sa ramana cu Albon si la anul dupa o noua cursa catastrofala cand pana si Kvyat, invizibil mai tot sezonul i-a dat clasa.

    Racing Point a atins un nou nivel de prostie, sabotandu-si singurul pilot care ii tine in lupta pentru locul trei in clasamaentul general, ca sa fie Daddy's boy singurul cu podium anul acesta. O sa fie mediul perfect pentru Vettel acolo, sa il vedem la anul intrebandu-se iar daca are masina egala cu coechipierul.

    McLaren si Alfa solizi astazi, puncte binevenite. La fel de binevenit si Shoey-ul lui Ricci printre atatea grimase triste.
    8 1
  • Vad aici niste comentarii de parca s-au uitat unii la ceva meci de crichet si apoi au venit sa isi dea cu parerea si despre curse auto.
    Mercedes nu i-a stricat nicio strategie lui Bottas. Verstappen si Red Bull au facut un undercut cu o intrare la boxe destul de rapida. Deoarece Bottas era pe primul loc, cei de la MB au reactionat imediat si l-au adus si pe Bottas, iar miscarea s-a dovedit inspirata, deoarece Bottas a revenit in fata lui Max.
    Se intreaba multi de ce Hamilton nu i-a depasit pe Max si Valteri pe circuit. Motivul este simplu: nu se poate depasi la Imola. Fiind un circuit ingust, nu sunt prea multe optiuni. Nici chiar DRS-ul nu ajuta prea mult, deoarece lungimea sectiunii DRS este mai scurta decat pe alte circuite.
    O alta problema este faptul ca in aceasta era a Formulei 1, masinile genereaza un aer murdar (dirty air) care nu permite pilotilor sa stea la mai putin de 1 secunda pentru perioade prea mari de timp, deoarece anvelopele sufera enorm de mult si se supraincalzesc. Daca ati urmarit cu atentie cursa, majoritatea dinstantelor dintre piloti erau undeva intre 2-3 secunde.
    Mai apoi, ca sa avem toate informatiile necesare, Bottas a trecut in turul 2, in virajul 7, peste niste resturi ramase in urma acrosajului dintre Vettel si Magnusen. Aceste resturi i-au afectat podeaua si unele badgeboarduri care afecteaza fluxul de aer in jurul sidepod-urilor. De asta in momentul in care Hamilton a avut pista libera dupa ce Valteri si Max au intrat la boxe, a reusit niste timpi foarte buni si l-ar fi adus pana la urma in fata celor doi chiar si fara Safety Car.
    12 3
  • Băi frate da idioate comentarii mai aveți.....
    3 2
  • @raduvlase
    Aer murdar, depășiri imposibile ... da, sigur, de aia l-a depasit Max pe Bottas, în timp ce Hammerica a stat 19 ture in spatele unui Red Bull cu o secunda mai lent ! S-o spunem pe sleau, bagat in pluton, Hammerica acolo ramane, ramas singur, profita de super masina pe care o are ! La fel de cartonat ca Vettel, la McLaren, cu o masina inferioara altora, o dădea de toti parapetii si toti adversarii ! La Mercedes, cu cel mai dominant monopost din istoria f1 si cu coechipier de doi lei, a devenit The Hammer ... rizibil !
    12 11
  • @ liviu-Stiu incidentul dar nu-l poti acuza de intentie pe Hamilton .La Schumacher s-a vazut ca intentia cand l-a acrosat pe Villeneuve la Jerez de la Frontera
    5 3
  • Bernie
    @liviu..Ai perfecta dreptate..Incidentul s a petrecut la Montreal 2008 cand Kimi avea sanse mari sa lupte ptr titlu..@zzz...Intentia hamiltonului a fost fost foarte clara ptr ca principalul adversar de care trebuia sa scape cocalarul era Kimi..Cu Massa era mai usor de luptat pte ca era un pilot mediocru..Daca Montezemolo cu nicola todt care era impresaril lui massa nu l sprijineau fatis pe looser Kimi ar fi castigat si in 2008..Oricum Ferrari au luat titlul la constructori..Dar ptr curiosi exista o declaratie a lui Montezemolo imediat dupa ce Kimi a iesit campion in 2007..Spunea Montezemolo..La anul va fi randul lui massa.. Apoi peste 2 ani il dau afara pe Kimi si aduc o alonsita fitoasa si gretoasa sa mai castige ceva bani ca titluri ioc..Si tot asa cu o vitelusa capie..Uite asa a avut de a face Kimi cu niste sampioni umflati ca nici unul nu a mai castigat vreun titlu dupa el..Se pare ca pe fierari ii cam paste un blestem foarte meritat..
    9 2
  • @Bernie

    Kimi a fost sabotat in 2008 din mai multe motive: primul, pe langa Montezemolo si Nicolas Todt, Massa a mai avut un aliat in persoana lui Schumacher care testa masina si dupa Canada au introdus un nou tip de suspensie care cauza un comportament subvirator masinii, ceea ce nu era pe placul lui Raikkonen.

    Spunea Miky Alexandrescu la TVR in anii aceia ca finalndezul nu era foarte popular, nu vorbea decat engleza, in timp ce Massa era sufletul petrecerii, avea bunici italieni, vorbea limba, era pe placul latinilor.

    Dar cel mai important argument care i-a sapat viitorul lui Kimi, a fost dorinta lui Domenicali de a-l aduce pe Alonso, iar spaniolul dupa ce s-a intors la Renault a militat puternic pentru un volan la Ferrari. Kimi a fost sacrificat atunci cum e Perez anul acesta la Racing Point, pentru ca daca ar fi fost dublu campion mondial, nu ar mai fi putut emite hiena spaniola la statutul de pilot nr.1. Massa chiar daca ar fi luat titlul in 2008, ar fi fost pus rapid in banca lui, de nr.2. Alonso declara in ultimele curse din 2008 ca va face tot posibilul ca Hamilton sa nu fie campion, nu din razbunare, ci ca sa se puna bine cu sefii Ferrari ca un lingau veritabil ce a fost toata cariera.

    Este aici povestea completa, incompetenta altora l-a facut pe Hamilton multiplu campion, desi m-am bucurat cand i-a luat titlul lui Massa in ultimul viraj:

    https://f1bias.com/2012/04/05/truth-about-kimi-ferrari-santander-2008/
    6 2
  • Marius - in 2005 a castigat Alonso, dupa o lupta cu Schumacher. in 2006 a castigat Schumacher dupa o lupta cu Alonso. E adevarat ca lupta din 2005 a fost mult mai stransa, dar duelul a existat si in 2006.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru