Kolles anunţă că proiectul românesc Forza Rossa merge mai departe

de Daniel Popescu
Marti, 08.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Colin Kolles rămâne implicat în proiectul Forza Rossa pentru aducerea echipei româneşti în Formula 1, chiar dacă a devenit consultantul celor de la Caterham.

Caterham nu are nicio legătură cu proiectul românesc. Este dificil să schimbi numele şi să aduci în România o companie malaysiană.

Colin Kolles
Consultant Caterham
Viabilitatea proiectului Forza Rossa care prevede participarea echipei româneşti în Formula 1 începând din sezonul 2015 sau 2016 a devenit incertă după ce Colin Kolles a devenit consilier la Caterham după vânzarea echipei de către Tony Fernandes.

Kolles era anterior anunţat drept partenerul tenic al celor de la Forza Rossa prin intermediul unei facilităţi de producţie deţinute în Germania. Germanul de origine română susţine însă că este în continuare implicat la Forza Rossa şi a exclus orice variantă de fuziune cu Caterham sau chiar de înlocuire a acesteia pe grila de start.

"Caterham este o companie malaysiană care în prezent concurează sub steag malaysian. Nu are nicio legătură cu proiectul românesc. Este dificil să schimbi numele şi să aduci în România o companie malaysiană.

Această companie (n.r - 1Malaysia Racing Team) are acces pe grila de start şi nu poate schimba asta. Dacă această companie nu mai există, atunci pierzi locul pe grilă. Locul pe grila de start nu este legat de nume, ci de o companie", a explicat Kolles în cadrul unui amplu interviu acordat agenţiei de presă Reuters.

Kolles anunţă schimbări majore la Caterham

Prefer să am 200 de locuri de muncă sigure decât să pierd 300. Uneori trebuie să iei decizii nepopulare.

Colin Kolles
Consultant Caterham
Kolles are deja un plan concret prin care mizează pe redresarea celor de la Caterham. Prima idee este restructurarea echipei la numai 200 de angajaţi, în locul celor peste 300 care lucrează în prezent, iar cea de-a doua vizează linia de piloţi.

"Vor fi mai multe schimbări. Prefer să am 200 de locuri de muncă sigure decât să pierd 300. Uneori trebuie să iei decizii nepopulare, dar anumite persoane înţeleg că trebuie să facem schimbări şi că este imposibil să continuăm aşa.

Nu vreau să lansez zvonuri despre piloţi, dar am avut întâlniri cu manageri şi piloţi. Cred că întotdeauna sunt transparent. Ultimul pilot pe care l-am dat afară din Formula 1 a fost Christijan Albers, iar acum este şeful echipei. Asta ar trebui să ofere un punct de reper despre modul în care gestionez oamenii", a adăugat el.

Via Reuters

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru