Feedback

Leclerc nu se îmbată cu apă rece după victoriile de la Spa și Monza: "Cursa din Singapore va fi mult mai dificilă"

Publicat Luni, 16.09.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 10
Leclerc nu se îmbată cu apă rece după victoriile de la Spa și Monza: "Cursa din Singapore va fi mult mai dificilă" - Poza 1
Charles Leclerc susține că Ferrari va avea o cursă dificilă în Singapore din cauza circuitului foarte lent, în timp ce Mercedes anticipează că va lupta pentru victorie cu Red Bull.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Charles Leclerc și-a adjudecat două victorii consecutive la Spa-Francorchamps și Monza, după ce a profitat de comportamentul monopostului Ferrari pe două dintre cele mai rapide circuite din calendarul competițional.

Formula 1 va ajunge însă la sfârșitul acestei săptămâni în Singapore, care găzduiește cel mai lent circuit din calendar. Configurația circuitului nu este deloc una favorabilă Scuderiei Ferrari, iar acest lucru este recunoscut și de Leclerc.

"Trebuie să fim realiști. Cred că ne așteptam ca Spa și Monza să fie curse foarte bune pentru monopostul nostru, dar știm că următoarele curse vor fi mult mai dificile. Nu va fi ușor, în special în Singapore. Cred că va fi o surpriză frumoasă dacă ne vom descurca mai bine decât ne așteptam. Dar ne așteptăm să ne chinuim acolo", a declarat monegascul.

Ca urmare a configurației circuitului, principala favorită la victorie în cursa nocturnă din Singapore este Mercedes. Pe de altă parte, Red Bull are un monopost competitiv pe circuitele lente, element demonstrat și de victoria lui Max Verstappen în Ungaria. Prin urmare, cei de la Mercedes admit că lupta pentru victorie va fi purtată împotriva cvadruplei campioane mondiale.

"Știam că Spa și Monza vor fi dificile pentru noi. Pe hârtie ar trebui să fim puternici în Singapore, așa cum ar trebui să fie și Red Bull. Vom vedea dacă îi demolăm cu adevărat acolo. Dar nu am niciun dubiu că Ferrari a învățat lecțiile și că vor avea un pachet bun acolo, mai bun decât în Ungaria", a precizat Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes.

Via SkySports


Comentarii (10)

  • Costel
    cat is de superficiali si ignoranti copiii in ziua de azi iar dupa aceasta afirmatie a lui charles care pentru mine o depasit frontiera obscurantismului , musai necautionabil fiindca reprezinta tocmai domeniul in care acesta activeaza si caruia ar trebui sa-i ofere deferenta cuvenita m-oi convins pe deplin ca si pruncii din principatu' Monaco nu fac nici ei vreo exceptie de la incultura si asta deoarece in 2015 cand leclerc lua doar pulsul F3 ( GP3 ) avand o clasare mediocra la finalul sezonului, liderul pilotilor ferrari atat in 2015 si cu atat mai mult in 2019 si totodata coechipierul sau sebastian vettel castiga la singapore cu ferrari pentru a patra oara in ilustra sa cariera in marele circ , primele 3 victorii fiind cu RBR , tocmai de aceea nu-mi inchei comment-ul pe AM-motorsport inainte de ai adresa pe cat de pertinenta pe atat de banala intrebare lui Arsenie Boca al FIA & liberty media : SF90 ii capabil sa-ti ofere la Marina Bay anu' curent mai mult decat un "remarcabil" loc 9 in 2018 cu alfa romeo ? fiindca dupa umila mea parere doar acesta ar trebui sa constituie targetul tau , plodule charles
    10 19
  • Verstappen victorie anul acesta in Ungaria ? Ati vazut alt film ?
    11 0
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • O, Doamne, cate prostii am citit zilele astea despre Leclerc.
    A castigat si Leclerc 2 curse si deja e fenomen. A castigat 2 curse cu o masina care domina pe Monza, iar la Spa a fost ajutat de Vettel. Oricum o masina putin superioara celei Mercedes si doar norocul a facut sa-si pastreze victoria la Monza, pentru ca merita o penalizare de 5 sec la duelul cu Hamilton.
    Dar sa revenim la Leclerc. 2 victorii in viata lui cu un Ferrari superior, ca pana la Spa a fost inexistent. Pe langa faptul ca a gresit in atatea curse si chiar in calificari. Si la Monza a gresit, cand a taiat sicana. Ar trebui ca pilotii care taie sicana, indiferent ca pierd sau castiga locuri, sa primeasca o penalizare pentru ca in trecut, cand acolo era iarba sau pietris, pierdeai o gramada de timp sau abandonai.
    Acum pentru presa din toata lumea, Leclerc asta e Schumacher intruchipat. Eu zic ca nici macar nu se va apropia de titlurile lui Vettel. Cand nu are o masina de top, dispare din cursa, nu se vede deloc.
    Leclerc are masina care pe multe circuite este superioara celei Mercedes. Si a dat-o prin ziduri.
    Are noroc ca Vettel e prost. Efectiv prost. Daca avea un pilot adevarat in echipa, il termina psihic pe Leclerc. Psihicul lui Leclerc e fragil. Daca vine Alonso la Ferrari il face praf, ajunge ca Massa.
    O avea Leclerc talent, dar dupa 2 victorii sa spui ca e viitor campion mondial... Pai si Barrichello avea cateva victorii cu Ferrari. Si Massa, dar n-a fost. Si multi altii. Sa le dea bolovanilor o racheta cu 1 sec mai rapid decat ceilalti sa castige si ei ceva.
    Vine Singapore si iarasi o sa-l vedem pe Leclerc pe 5, o sa se bata cu Sainz.
    9 14
  • Pe cât de corect e să spui că dacă nu exista prostul nu știam ce e deșteptul sau dacă nu era urâtul nu știam ce e frumosul ș.a.m.d. pe atât de corect e să spun că dacă nu se arunca nu numeroase afirmații de tot felul în Leclerc nu știam că a devenit un pilot de valoare. Nu poate omul decât să aducă mulțumiri și încurajări cârcotașilor ce mănâncă deseori cu lopata.
    7 3
  • Important e ca baietasul Leclerc s-a trezit la realitate si e constient ca mai are treaba multa anul asta. Oricum, ii doresc succes insa la Singapore Vettel va fi inaintea lui.
    6 1
  • Daca esti tare castigi si urmatoarea cursa, ce te plangi de configuratia monopostului ca e nu stiu cum , sau strigi ca frustratul de hammilton "More power"...
    3 5
  • Claudiu
    Realitatea este ca Ferrari a incetat dezvoltarea monopostului dupa cursa din Canada. De atunci nu am mai vazut vreun update semnificativ, decat mici componente aduse special pentru fiecare circuit. Anii trecuti aduceau modificari importante cursa de cursa pana in ultimele etape, dar acum s-au resemnat pentru ca nu aveau cum sa recupereze deficitul fata de Mercedes. Tinand cont ca pentru italieni Formula 1 reprezinta intreg marketingul lor, au decis sa nu mai cheltuie inutil bani anul acesta.

    Tot respectul pentru Leclerc, a obtinut 2 victorii muncite cu greu in fata unui monopost Mercedes superior in regim cursa(mai rapid cu 0.5 sec in simularile de cursa in Belgia si mai rapid cu 0.3 sec in simularile din Italia). Anul acesta Ferrari a demonstrat ca degeaba esti mai rapid pe liniile drepte cu 0.5 sec, daca pierzi 1 sec pe zonele virajate. In Belgia a fost ajutat de Vettel, dar in Italia a rezistat senzational desi avea pneuri mai dure pentru ca le uzeaza prea repede. Pur si simplu nu exista alt sasiu in afara de Mercedes care poate sta la 1 sec in spatele adversarului 30 de tururi fara sa le distruga. Pe finalul cursei cu pneuri proaspete Vettel nu a putut sa bata recordul pe un tur pentru ca avea timp mai bun Bottas cu pneuri vechi de 20 tururi. Singura cursa anul acesta cand Ferrari a fost cea mai buna masina in regim de cursa a fost in Bahrain.

    Iar acum ne intoarcem la realitate, vor urma 3 curse in care Mercedes va domina fara probleme, iar la finalul cursei de la Suzuka, vor avea ambele titluri castigate si matematic. Dar este normal sa se intample asta, au cei mai multi bani si cele mai multe resurse, fiind singurii care si-au permis 2 echipe de ingineri sa proiecteze 2 variante diferite de masina in presezon, iar in 2017 doar bugetul echipei ce se ocupa de sasiu a fost mai mare decat intreg bugetul Ferrari (sasiu + divizia de motoare).
    13 5
  • Imediat dupa cursa de la Monza era un articol in Gazzetta dello Sport care zicea ca pachetul introdus de Ferrari inaintea cursei de la Spa se va descurca bine si in Singapore. Ramane de vazut, desi la cat de aproape a fost Mercedes de ei in cursa italiana, m-as mira.
    Apropo de "realitate" in sezonul 2014 spre exemplu, sezon dominat copios de Mercedes, germanii au avut al treilea buget. Sau tot "realitate" in toti anii aia in care Ferrari erau singurul constructor major implicat in F1, iar ceilalti erau niste mecanici pasionati care isi facusera niste echipe de F1, normal Ferrari trebuiau sa ia titlurile unul dupa altul.
    4 5
  • ...si legat strict de Leclerc, pustiul a dovedit ca are sange rece (ceea ce nu se prea poate spune despre colegul lui), iar daca are o masina competitiva se poate bate pentru victorii. Poate la anul daca Binotto face o masina care sa nu fie buna numai la liniute, are sanse si la titlul mondial.
    4 3
  • Costel&ferr1
    Eu zic sa va luati impreuna o camera si sa ne lasati cu balivernele voastre legate de ilustrii Vettel si Alonso.
    Vettel, un campion de 4 ori, nu e in stare sa tina un monopost pe circuit, Alonso care fuge pentru a doua oara de rookie ce vin din f2.
    Dimpotriva, Lecrerc a gresit pentru ca e rookie si vrea mai mult, Vettel, in schimb, ce sa ii mai ceri, el era pilotul de baza, el trebuia sa duca fraiele dar greseste mai rau ca un incepator.
    Si...de unde ai scos treaba ca Lecrerc a castigat cu un monopost superios in conditiile in care Mercedes era mai rapid in cursa? Lasa-o ca macane!
    La Spa au sacrificat de tot aerodinamica pentru a avea mai multa viteza dar cu riscul avarierii anvelopelor, credeti ca e usor sa castigi o cursa cu un monopost ce aluneca de pe trasa? Majoritatea nici nu stiti sa redresati o masina pe sosea si va treziti mari "chiloti"pe aici. Fac pariu ca astia de va dati mari "chiloti", taiati 2 benzi cand iesiti dintr-o intersectie...
    7 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru