LG renunţă la sponsorizarea Formulei 1

de Daniel Popescu
Vineri, 22.11.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Producătorul de electronice LG a anunţat încheierea contractului de sponsorizare cu Formula 1.

Esential 2009 este sezonul in care LG a devenit sponsorul Formulei 1
Formula 1 va rămâne anul viitor fără unul dintre sponsorii săi principali, după ce producătorul de electronice LG a anunţat la Interlagos încheierea parteneriatului cu Formula One Management.

Compania sud-coreeană a fost partenerul tehnic al Formulei 1 începând din sezonul 2009, însă se va concentra pe publicitate regională începând de anul viitor.

Pentru fanii Formulei 1, renunţarea la LG înseamnă doar eliminarea logo-ului producătorului sud-coreean ataşat tuturor elemente grafice din timpul transmisiunilor TV. Totuşi, locul său va fi luat cel mai probabil de logo-ul Rolex, întrucât celebrul producător de ceasuri a devenit anul trecut compania care asigură sistemele de cronometrare din Marele Circ.

Via Reuters

Comentarii (1)

  • Mihnea50
    Bine ca am scapat de ei. M-am saturat de porcariile coreene. Poate scapam si de Samsung.
    3 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru