Lotus, bulversată de cinci defecţiuni tehnice în antrenamente

de Daniel Popescu
Vineri, 14.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lotus a fost bulversată de nu mai puţin de cinci defecţiuni tehnice în antrenamentele de vineri de la Melbourne, însă Romain Grosjean speră să concureze în ultima sesiune de sâmbătă.

Esential 5 este numarul defectiunilor tehnice suferite de Lotus in antrenamente
Lotus a efectuat numai 12 tururi în cele două sesiuni de antrenamente libere de vineri din cadrul Marelui Premiu al Australiei, ca urmare a unei serii de defecţiuni tehnice înregistrate la monoposturi.

Kilometrii au fost parcurşi de Romain Grosjean, care a fost însă afectat de patru defecţiuni tehnice: o scurgere la cutia de viteze şi probleme la turbină motorului şi de natură software în prima sesiune, urmate de o defecţiune la suspensia spate în a doua sesiune.

De partea cealaltă a garajului, Pastor Maldonado a ieşit în decor în prima sesiune chiar în turul de pregătire, iar ulterior a rămas în garaj în a doua sesiune în timp ce mecanicii au încercat în zadar să conecteze cablurile monopostului.

Aş prefera să fiu pe locul 22 pe grila, dar să am un monopost bun pentru cursă, decât să ne descurcăm mai bine în calificări, dar să nu înţelegem cum funcţionează maşina.

Romain Grosjean
Pilot Lotus
În contextul în care echipa nu a reuşit practic să acumuleze date, singura speranţă este ultima sesiune de antrenamente de sâmbătă.
Unele echipe sunt tentate să renunţe la cele 60 de minute pentru a evita apariţia unor probleme tehnice care să le împiedice participarea în calificări, însă Grosjean crede că este important să parcurgă câteva tururi în antrenamente.

"Vreau să particip la a treia sesiune de teste. Avem nevoie de kilometri şi trebuie să vorbesc cu echipa. Nu cred că există un dezavantaj major să încercăm, chiar dacă apariţia unor probleme ar însemna să ratăm calificările."

"Am fost pe locurile 18 şi 22 (n.r - în a doua sesiune de antrenamente). Aş prefera să fiu pe locul 22 pe grila, dar să am un monopost bun pentru cursă, decât să ne descurcăm mai bine în calificări, dar să nu înţelegem cum funcţionează maşina", a precizat francezul.

Via Autosport

Comentarii (2)

  • klausnake
    Partea curioasa la toata tarasenia asta e cum de energizantele au reusit sa puna la punct totul,din ce s-ar parea,iar restul celor motorizati de Renault au aceleasi probleme,daca nu mai grave.
    Sau doar pentru RB s-au putut rezolva problemele,pentru ceilalti nu?
    Din cate stiu,RB au fost invitati sa asista la tururile facute de Lotus,doar asa,ca reclama dar in care tot s-au putut aduna ceva date despre motor.
    Nu ar fi corect ca acum sa beneficieze toti cei motorizati de Renault de toate aceste upgrade-uri,aparute la Red Bull?
    5 1
  • Ba chiar ar fi corect .. ideea e ca ceilalti nu prea stiu sa le implementeze , iar pentru asta ai nevoie de oameni capabili si multe energizante !
    Vedeti ca informati gresit , Pastor maldonado a iesit de pe pista pentru ca in turul parcurs a inceput sa-i vina fum in cockpit din zona volanului , probabil omul s-a speriat de foc sau ceva si efectiv nu se mai uita pe unde pilota - VA ROG OFERITI INFORMATII CORECTE !
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru