Motoarele actuale vor fi îmbunătăţite pentru a ajunge la 1000 de cai putere în 2017

de Daniel Popescu
Joi, 08.01.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Echipele au decis să păstreze actualele motoare turbo V6 de 1.6 litri, însă acestea vor fi îmbunătăţite pentru a ajunge la aproximativ 1000 de cai putere în sezonul 2017.

Esential 1000 de cai putere vor avea motoarele incepand din sezonul 2017
2017 este sezonul in care ar putea debuta noile motoare de 1000 de cai putere
Cele şase echipe care formează Grupul de Strategie al Formulei 1, Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes, McLaren, Williams şi Lotus, s-au reunit miercuri pentru a discuta despre schimbarea regulamentului pentru motoare.

Temerile iniţiale cu privire la renunţarea la motoarele turbo V6 de 1.6 litri în favoarea revenirii la unităţi aspirate s-au risipit însă după ce echipele au ajuns la un acord pentru o simplă îmbunătăţire a motoarelor actuale.

Şefii departamentelor de motoare din cadrul echipelor de Formula 1 au primit sarcina de a discuta în această săptămână o serie de metode prin care puterea motoarelor să ajungă la aproximativ 1000 de cai putere.

Echipele consideră că o creştere a vitezei de curgere a carburantului în motor, o turaţie mai mare, o sporire a cantităţii de combustibil utilizată peste limita actuală de 100 kilograme pe cursă şi mici modificări de design vor fi suficiente pentru ca actualele motoare să genereze 1000 de cai putere, ceea ce ar asigura o sporire a spectacolului prin prisma faptului că monoposturile vor fi mai dificil de controlat.

De asemenea, şefii departamentului de motoare vor analiza şi posibilitatea de a îmbunătăţi sunetul motoarelor.

Noile specificaţii ale motoarelor ar putea fi introduse în Formula 1 cel mai devreme în sezonul 2017.

In plus, forul mondial intenţionează să mărească forţa de apăsare aerodinamică a monoposturilor şi să adopte un design mai agresiv începând din sezonul 2016, pentru a pregăti terenul pentru noile motoare.

Până atunci, echipele sunt interesate să adopte mai multe componente standard pentru actualele motoare, inclusiv sistemul ERS, cu scopul de a reduce costurile.

Via Autosport

Comentarii (3)

  • Doamne ajuta! Sa auzim 17-18000 RPM dintr-un V6 Turbo, nu suna rau deloc!
    21 1
  • daniel
    Adica pana la urma vor sa fie ... asa cum a fost anii trecuti.
    Mare prostie au facut ca au renuntat la motoarele aspirate.
    10 10
  • bine ca imbunatatesc si aerodinamica, era absurd F1 cu aerodinamica proasta.
    13 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru