Programul echipelor în testele din Austria. McLaren va utiliza un număr mai mic de update-uri

de Daniel Popescu
Luni, 22.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Echipele au anunţat programul pentru sesiunea de teste de două zile care va avea loc marţi şi miercuri pe circuitul din Austria. McLaren a fost nevoită să limiteze numărul de update-uri după accidentul lui Fernando Alonso.

La numai două zile după Marele Premiu al Austriei, toate echipele cu excepţia celor de la Manor vor reveni pe circuitul Red Bull Ring pentru o sesiune de teste de două zile.

Testul avea o semnificaţie aparte pentru McLaren, ca urmare a faptului că echipa a introdus în Austria un upgrade semnificativ pentru monopost, inclusiv un nas scurt, aripa faţă, podea şi deflector, care au fost implementate doar pentru Fernando Alonso.

Cele mai multe dintre acestea au fost însă avariate în accidentul suferit de spaniol în cursa de duminică, iar echipa are componente de rezervă doar pentru noul nas scurt şi aripa faţă. Prin urmare, echipa va testa mai puţine update-uri decât se aştepta iniţial, iar Alonso va urca în cockpit miercuri.

Cei de la Force India sperau de asemenea să testeze noua versiune îmbunătăţită a monopostului, însă evenimentul a fost amânat pentru Marele Premiu al Marii Britanii de peste două săptămâni.

Iată programul complet al celor nouă echipe care vor participa la sesiunea de teste de pe circuitul Red Bull Ring:

Echipa Marti, 23 iunie Miercuri, 24 iunie
Mercedes Nico Rosberg Pascal Wehrlein
Ferrari Antonio Fuoco Esteban Gutierrez
Red Bull Pierre Gasly Daniel Ricciardo
Williams Susie Wolff Valtteri Bottas
McLaren Stoffel Vandoorne Fernando Alonso
Lotus Romain Grosjean Jolyon Palmer
Force India Pascal Wehrlein Esteban Ocon
Toro Rosso Max Verstappen Marco Wittmann
Sauber Raffaele Marciello Felipe Nasr

Comentarii (14)

  • Rosberg nu rateaza testele niciodata ... ar trebui sa stea mai mult cu sotia ca oricum si cu 100 de ore de teste in plus nu iese campion,duminica a prins o zi buna si a avut ceva noroc dar in Anglia si Ungaria se va multumi din nou cu locul 2 si se va duce diferenta la 24 puncte.

    Nu inteleg de ce Williams insista sa-i faca mofturile lu Susie Wolff ... poate ne trezim cu ea in locul lui Bottas in 2016
    21 21
  • @Icr - Cu Susie sunt de acord cu tine insa cu Rosberg nu.
    19 8
  • Eu nu va inteleg pe niciunul dintre voi doi, cu comentariile astea demne de copii de 4 clase.

    Rosberg face bine ce face: daca vrea sa il bata pe Hamilton trebuie sa puna osul la treaba si sa caute toate setarile pentru monopost pentru a fi cel mai bun, avand in vedere ca are acelasi pachet cu coechipierul cu care se lupta la titlu. Daca vrea sa castige campionatul, nu trebuie sa astepte de la echipa sa ii faca si setarile, iar el doar sa se urce in masina si sa conduca. Trebuie sa contribuie cu partea lui de garaj pentru a face monopostul competitiv.

    Eu nu am sa inteleg niciodata chestiile astea precum femeile trebuie sa fie la cratita. Chiar daca e nevasta lui Wolff, inseamna ca stie sa umble si cu covrigul, altfel nu ajungea niciodata aici. Ah, ca nu e pilot sau ceva de genul pentru a lua un start intr-un mare premiu, e partea a doua. Dar sunt convins ca ea, pusa cap la cap cu oricare dintre voi, v-ar bate de v-ar suna apele in cap pe circuit.

    Asa ca, sa o lasam putin mai moale cu amandoi. Ce ziceti?
    21 5
  • @JugaruGabi, ce spui tu despre Rosberg e ca si cum ai avea 2 copii dar numai unuia i-ai da voie sa se inscrie la o facultate.
    10 7
  • @JugaruGabi - Nu-i vorba ca ne bate pe noi sau pe tine Susie. Nu impotriva noastra concureaza sau se compara ci cu piloti profesionisti. S-a dovedit stiintific, ca femeile nu rezista fizic intr-un monopost de F1 chiar daca au viziune asupra traselor ideale. E vorba de mama natura. Susie nu-i prima doamna ce incearca F1. Si pana la urma e normal sa bata un amator de pe AM ca doar noi nu am stat cu volanul in mana de la 5-6 ani si putini au "pilotat" macar pe un circuit de karting. Motorsportul este o disciplina in care ai nevoie in primul rand de bani apoi urmeaza munca si talentul.
    8 5
  • @lcr

    ti-am mai zis ... du-te fa-i un copil lui Hamilton si lasa-ne
    dc Rosberg iese campion o sa sari de pe pod?
    6 9
  • @Nae - Până la urmă, ce te faci să crezi că mama natură ar avea ceva împotriva femeilor-pilot?
    3 6
  • @Alice - Nu rezista la fortele G precum barbatii. E vb de constitutia fizica. Studiaza mai atenta si vei gasi raspunsurile. Daca Susie e asa de valoroasa o tineau pe ea in locul lui Massa.
    11 2
  • Nu am nimic cu Susie Wolff si nici cu femeile din motorsport dar nu este corect sa nu lasi pilotii oficiali sa concureze in antrenamente dintr-un capriciu a doamnei Wolff.

    Rosberg iese campion doar daca este ajutat de echipa sau daca Hamilton va avea 2-3 abandonuri in plus ... daca se va intampla imi va parea rau dar nimic mai mult si oricum mai degraba il prefer pe Nico decat vitelusul cu 4 titluri de carton.Asa ca stai linistit Soxy ca nu am ganduri sinucigase si bolnave ca tine si iti recomand pe viitor sa nu mai jignesti.
    11 6
  • @lcr

    imi cer scuze pentru eventualele ofense facute

    doar ca nu pot intelege acei fani care divinizeaza unii piloti ... sorry
    8 3
  • @Nae - Faptul că o femeie e mai talentată sau mai puţin talentată decât Massa e irelavant. Eu te-am întrebat cu totul altceva. Măiestria unei femei de a pilota un bolid de Formula 1 nu are nicio legătură cu forţa G. Piloţii, de pe avioanele MiG, sunt pregătiţi să reziste la forţe de până la 7 G. Printre piloţii de supersonic ai Forţelor Armate Române este şi o femeie, Simona Maierean.
    6 6
  • @Alice - Poate nu au maiestria necesara, viteza si talentul intrucat sa iasa in evidenta. Multe au incercat si nu au confirmat. Nu au reusit nici macar sa se califice pt o cursa de F1 (studiaza in arhive si vei gasi). Daca se arata vreo talentata sigur o baga cineva in seama macar pt motive de marketing. Dar n-a fost sa fie. Probabil piloti cu viteza si talentul lui Suzie gasesc in Dacia Logan CUP ADAC...asa ca...
    6 1
  • @Nae - Se pare că ori eu nu m-am făcut bine înţeleasă ori tu nu pricepi ce am spus eu. De unde reiese în comentariile mele că mă refer la Susie Wolff?
    Tu ai afirmat că: "S-a dovedit stiintific, ca femeile nu rezista fizic intr-un monopost de F1 chiar daca au viziune asupra traselor ideale. E vorba de mama natura."
    Iar eu te-am întrebat: "Până la urmă, ce te faci să crezi că mama natură ar avea ceva împotriva femeilor-pilot?" Atâta tot.
    3 5
  • @FanF1 - dar ce il impiedica pe Hamilton sa ceara dreptul de a participa in teste in locul lui Pascal Wehrlein? Astea stiu ca se fac in urma discutiilor cu toti pilotii - ca sunt de teste sau nu. Nu decide Mercedes cu forta, se fac sedinte si se discuta care vor fi pilotii care vor sa fie in cockpit in zilele de teste. Poate Hamilton are alte planuri si nu vrea sa isi ocupe ziua de testare pe monopost si a lasat locul altcuiva.

    @Nae - "Nu au reusit nici macar sa se califice pt o cursa de F1 (studiaza in arhive si vei gasi)". Prima femeie care ia startul in cursa de F1 este Maria Teresa de Filippis in 1958 - participa in 5 curse. A doua femeie care participa in 2 sezoane de Formula 1 si care ia prima jumatate de punct este Lella Lombardi 1974-1976. Mai sunt inca 3 care au luat starturi, au participat maxim 3 curse si nu au luat puncte.

    Asta am gasit eu in arhiva. E adevarat, femeile nu au facut performanta in Formula1, dar sa ajungi sa spui ca nu sunt construite pentru sportul asta, ca are ceva forta G cu saraca femeie, e aiurea. De altfel, antrenamentele de fitness, sala, etc se fac foarte strict si au menirea de a intari corpul exact pentru aceste forte care pot actiona asupra lui.

    @lcr - asta cu capriciul dnei Wolff e relativa. E adevarat ca locul ei acolo e un pic cam ciudat, mai ales ca este sotia patronului de la Mercedes - dar nu se stie ce intelegeri au ei pe acolo, si numai intr-o tara ca a noastra se pot trage din prima concluziile ca e vorba de nepotism si chestiuni de acest gen. Asa are si Lotusul femeie ca pilot de teste (bine, Lotusul are o lista garla de piloti de teste), daca era ea la testare tot atata gargara era?!
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru