Red Bull: "Am micşorat performanţa monopostului pentru a putea gestiona pneurile"

de Daniel Popescu
Luni, 29.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dietrich Mateschitz susţine că Red Bull Racing a fost nevoită să micşoreze performanţele monopostului pentru a putea gestiona pneurile mai eficient.

Red Bull Racing continuă să critice noile pneuri furnizate de Pirelli în acest sezon, însă de data aceasta prin intermediul proprietarului Dietrich Mateschitz. Austriacul susţine că Red Bull Racing a fost nevoită să micşoreze deliberat performanţele monopostului cu scopul ca acesta să fie mai bun în privinţa gestionarii pneurilor.

Acest lucru explică practic şi motivele pentru care Red Bull a fost echipa care a solicitat cel mai mult creşterea durităţii cauciucurilor.

"Formula 1 nu mai are nimic de-a face cu cursele clasice. Astăzi nu mai câştigă cel mai rapid pilot în cel mai rapid monopost, ci acela cu gestionarea optimă a pneurilor. A trebuit chiar să diminuăm performanţele monopostului nostru, pentru ca pneurile nu rezistau. Dacă am merge cât de repede am putea, am avea nevoie de 10-15 pitstopuri", a declarat el pentru publicaţia  austriacă Krone.

Urmareste Automarket
Mateschitz a făcut referire şi la situaţia din cadrul echipei dintre Sebastian Vettel şi Mark Webber.
După ce echipă a anunţat că nu va mai impune ordine de echipa în acest sezon pentru a evita repetarea scenariului de la Sepang, omul de afaceri insistă că australianul este liber să lupte pentru titlul mondial.

"Vettel şi Webber pot lupta liberi până la sfârşitul sezonului. Motto-ul este 'depăşeşte-mă dacă poti'", a mai precizat el.

Via Motorsport, Motorsport

Comentarii (8)

  • mottoul la rbr dintre webber si vettel este urmatorul: vitelu catre pensionar: `vedem cine rade la urma`...
    15 16
  • Ooooh snap.
    Gg Red Bull. Easy!
    2 12
  • De la anul vor sta astfel treaba. Sa vedem daca imi vor mentine nivelul de performanta.
    3 3
  • "isi vor"
    1 2
  • Au micsorat si nivelul de performanta al lu' Webber pentru a gestiona calitatea de campion mondial al Vitelului
    2 2
  • imi aduce aminte de bancul ala: ce trebuie facut cu creierul prostului ca sa ajunga cat nuca? Trebuie umflat.

    Ce trebuie facut cu un RBR ca sa ajunga precum un Ferrari? Trebuie sa-si micsoreze performantele ...
    3 2
  • gigolo
    deci la motoare nu umblam. Acum nici la aerodinamica, pentru ca daca incercam sa o imbunatatim nu rezista pneurile. Acum chiar nu mai conteaza daca merge tunelul de vandt ferrari sau nu sau daca e un inginer precum newey sau nu. Ramane in seama pilotului gestiunea pneurilor si in seama strategilor schimburile de pneuri.
    1 0
  • @gigolo
    deci clar i-a ars pe cei de la RBR. Si pe Mercedes. Asa poate poate mai castiga si Ferrari ceva. Daca nu cumva se adapteaza si RBR in ciuda tuturor piedicilor. Dar un campionat pierdut in ciuda tuturor ajutoarelor date arunca echipa ajutata intr-un penibil mult mai mare decat daca pierdeau fara ajutoare. Asa ca sa vadem cine plange la toamna ...
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru