Red Bull susţine că are noi dovezi care sprijină apelul din 14 aprilie

de Daniel Popescu
Vineri, 11.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing susţine că a obţinut dovezi suplimentare prin care şansele de a câştiga apelul din 14 aprilie formulat la excluderea lui Daniel Ricciardo din Marele Premiu al Australiei au crescut.

Acele puncte sunt vitale. Fiecare punct este vital.

Christian Horner
Sef Red Bull
Apelul formulat de Red Bull Racing împotriva excluderii lui Daniel Ricciardo din Marele Premiu al Australiei va fi judecat de FIA în 14 aprilie, iar echipa speră să obţină înapoi cele 18 puncte câştigate pe circuit.

Echipa a dezvăluit la sfârşitul lunii martie că apărarea se va baza pe datele corecte furnizate de propriul instrument de măsurare a debitului carburantului în motor şi a a faptului că senzorii oficiali ai FIA pentru verificarea acestui parametru nu au funcţionat în mod corespunzător. Şeful Christian Horner a anunţat însă în această săptămână că echipa deţine noi dovezi care vor veni în sprijinul argumentelor sale.

Pe măsură ce numărul de curse a crescut, problemele au devenit mai evidente şi au apărut noi dovezi şi noi modalităţi de a înţelege problema.

Christian Horner
Sef Red Bull
"Acele puncte sunt vitale.
Fiecare punct este vital. Avem un caz puternic. Pe măsură ce numărul de curse a crescut, problemele au devenit mai evidente şi au apărut noi dovezi şi noi modalităţi de a înţelege problema. Sper să ne putem prezenta cazul în mod corect şi să obţinem înapoi locul doi pe care Ricciardo îl merită de la Melbourne"
, a declarat el.

Horner a refuzat să explice care sunt noile dovezi obţinute de Red Bull Racing, însă presa internaţională a relatat recent că o analiză a forului mondial a evidenţiat o posibilă cauza pentru care senzorii sunt defecţi.

Potrivit FIA, Red Bull şi Toro Rosso au modificat anumiţi parametri ai senzorilor FIA înainte de a fi montaţi în monopost, pentru o compatibilitate mai bună cu motorul Renault. Ipoteza este susţinută inclusiv de faptul că 95% dintre problemele cu senzorii au afectat monoposturi echipate cu motoare Renault.

De altfel, începând de la Marele Premiu al Spaniei, echipele nu vor mai avea dreptul să modifice parametri senzorilor furnizaţi de compania britanică Gill Sensors.

Red Bull a propus chiar eliminarea limitei maxime de 100 kg/oră pentru debitul carburantului pentru a evita pe viitor apariţia unor probleme similare.

Via Autosport

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru